Siis joku ei tiedä, kuka on Marko Saaresto!
Kommentit (51)
Olen pelannut Max Paynen ja Alan Waken läpi mutta en kuitenkaan tiedä henkilöä enkä edes bändiä.
Ehe ehe, no tämä asia on NYT ainakin tullut tässä korjattua: nyt nimittäin tiedät \m/
onneksi se unohtuu nopeasti. Täysin hyödytön tieto kun on. Ei voisi vähempää kiinnostaa kyseinen heppu eikä sen bändi
En ole ikinä kuullutkaan. Ei voi ainakaan kovin suosittu olla.
Heh heh...Yhtään ei ole suosittu ei =D
Niillä on vain säälittävät n.360 000 fania jo pelkästään Fb:ssa, kiertueita ja keikkoja pitkin maailmaa, kaikki levyt myyneet Suomessa sijoille 1-3, palkintoja ym. tunnustuksia rivikaupalla, Max Payne ja Alan Wake -pelien myötä levikki maailmanlaajuinen, fan clubeja ja street teameja monessa eri maassa sekä mantereella...Mutta suosittuhan se nyt ei ainakaan mitenkään voi olla kun kerta *tekään* ette tiedä koko bändistä mitään =)
Hasta la Vista! Kannattaisko ehkä jo alkaa tutustua - kotimaista kannattaa kannattaa aina =D
Siis se ändi, jota en juurikaan välitä kuunnella.
Ei nyt niin iso juttu Ei musiikinmaun eroavaisuuksia voi oikein pullossa elämiseksi pistää.
Bändiltä olen kuullut yhden biisin ja siihen jäi. Ei ole sellaista musiikkia, josta tykkään.
Bändi ei ole niin suuri ja tunnettu, että ei kuulu mielestäni yleisivistykseen tietää. Olen kuullut yhden bändin kappaleen joskus vuosia sitten.
Oli minunkin teininä vaikea ymmärtää että joku ei tiedä sen hetken pikkustarojen nimiä.
Poets of the Fall on indiebändi, jolla ei ole suurta levy-yhtiötä takanaan pyörittämässä systeemiä panostaen siihen isolla budjetilla. He tekevät sen sijaan ihan kaiken ihan itse, oman varallisuutensa mukaan.
Tästä syystä tunnettavuus ei välttämättä ole samaa luokkaa, kuin vastaavalla orkesterilla ison levy-yhtiön suojissa saattaisi olla. He ovat kuitenkin halunneet pitää itsenäisyydestään kiinni ja tehdä asiat juuri niin kuten itse kokevat oikeaksi.
Bändillä on kuitenkin pian ikää jo 10 vuotta, joten hengissä ovat pysyneet ja kannattajakuntakin on kasvanut koko ajan, hitaasti mutta varmasti.
Suuren budjetin puuttuminen ei ole estänyt sitä tosiseikkaa, että heidän musiikkinsa on puhunut puolestaan ja tuonut Poetseilla aina vaan lisää kannattajia ja uusia aluevaltauksia.
Sen on pakko tarkoittaa sitä, että heidän hommassaan todellakin on jotain ideaa.
Nykyisin "laulajia" löytyy satoja ja niistä ehkä yksi pystyy tekemään useamman kuin yhden levyn tai edes yhden biisin.
Itselle on sama kuka biisin laulaa. Tärkeämpää on kokonaisuus.
Oon mä joskus ton nimen kuullut ja muistin et joku Marko on potfin laulaja. En osannu yhdistää just nyt. Poets of the fall on kyllä hyvä bändi. En oo kamala fani,enkä jaksa opetella joka nippelitietoa ulkoa,kuuntelen kyllä musaa mielelläni.
no eipä ole kummoinen laulaja jos ei heti tunnista
^Hih, jos noilla kriteereillä mennään, niin takuulla jää sulta paljon hyvääkin musaa kuulematta!
Mutta anyway, jokainenhan voi käydä tsekkaamassa bändin tai olla käymättä - ihan oman mielen mukaan. Saaresto on kuitenkin taitava, koulutettu laulaja ja itse bändi kokonaisuudessaan tuottelias ja ammattitaitoinen joka tekee kaikki kappaleensa itse, sävellyksistä ja sanoituksista aina soittamisiin ja miksauksiin asti, tuottamista unohtamatta.
Pointti: vaikka ko. bändi ei niin omaa musahermoa kutkuttaisikaan, niin muutaman pisteen voi bändille silti antaa siitä, että tekevät laadukasta kotimaista käsityötä alusta loppuun asti itse vailla suuria markkinavoimia - ja siinä vieläpä hyvin onnistuen.
Ja heeei ketä aikuisetn oikeesti kiinostaa niitten laulaja??
En ole ikinä kuullutkaan. Ei voi ainakaan kovin suosittu olla.
Heh heh...Yhtään ei ole suosittu ei =D Niillä on vain säälittävät n.360 000 fania jo pelkästään Fb:ssa, kiertueita ja keikkoja pitkin maailmaa, kaikki levyt myyneet Suomessa sijoille 1-3, palkintoja ym. tunnustuksia rivikaupalla, Max Payne ja Alan Wake -pelien myötä levikki maailmanlaajuinen, fan clubeja ja street teameja monessa eri maassa sekä mantereella...Mutta suosittuhan se nyt ei ainakaan mitenkään voi olla kun kerta *tekään* ette tiedä koko bändistä mitään =) Hasta la Vista! Kannattaisko ehkä jo alkaa tutustua - kotimaista kannattaa kannattaa aina =D
^No sittenhän se on jo melko ymmärrettävää.
Ja tiedoksesi: minä en siis ole aloittanut tätä ketjua, enkä siis viitannut kenenkään pullossa elämiseen. Tulin ainoastaan kommentoimaan vähän taustatietoja ko. bändistä.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2012 klo 01:01"]
Missä pullossa te elätte?
[/quote]
no meinasin jo vastata että neva höörd, enkä tosiaan nimeä tunne ollenkaan, mutta kun näin ketjusta että on poets of the fall -laulaja, niin tottahan toki olen kuunnellut häntä enemmän kuin paljon enkä ikinä kyllästykään varmaan, POF yksi mun ehdottomista suosikkibändeistä. Upeita biisejä ja rakastan varsinkin sanoituksia <3
En tiennyt laulajan nimeä, mutta bändin tiedän. Laimeeta, kädenlämpöistä paskaa. Joskus näin telkkarissa esiintymässä, laulajan esiintyminen vammaista vääntelehtimistä. Kiva että joku edes tykkää.
Ensi kertaa kuulen nimen Marko Saaresto.
Poets of the Fallilla ei ehkä ole isoa levy-yhtiötä takanaan eli sinänsä indiebändi joo, mutta musiikkityyliltään ei todellakaan ole indietä. Joka muuta väittää, ei tiedä indiestä mitään.
Poets of the Fall on juurikin sitä samaa osastoa Sunrise Avenuen kanssa: rallienglantia saksalaiseen makuun.
Omaehtoiselle musiikintekemiselle annan kuitenkin aina kompit, että siinä mielessä Poets of the Fall jatkakoon valitsemallaan tiellä.
En todellakaan tiennyt, kuka mikälie-saaresto on.
ps. Poets of the fall on paska bändi.