Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mikään niin vituta kun vapaamatkustajamammat vaunuineen survoo bussiin.

Vierailija
09.11.2012 |

Sit mulkoillaan saatana alta kulmain kun en siirry siltä paikalta pois minkä mamma äpärälleen valitsi.

Kävelkää ja sulattakaa ne persläskit pois tai ainakin pysykää poissa ruuhkabusseista!

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs tiedät, että mamma ei ole menossa lapsineen esim. lääkäriin? Niitä aikoja kun varsinkaan erikoissairaanhoitoon ei nykyään voi valikoida vaan otetaan se, mikä satutaan saamaan. Ikävää, jos sattuu juuri sun työmatkan ajalle.

no yhyy.. mene aikasemmalla bussilla, urvelo :D

siis pitäiskö mun herätä puolituntia aikaisemmin laittaa mun tukkaa ja meikkaa vaan sen takia, et joku mamma on tulossa rattailla bussiin? no ei käy! siis mun PITÄÄ olla joka päivä viimeistään ysiltä töissä, onko pakko tunkea samaan bussiin tai ratikkaan työssäkäyvien ihmisten kans niitten rattaiden kanssa? teillä on aikaa kävellä tai sitte voitte mennä vaikka 10:30 nii ihmiset ehtii töihin. muutenkii ihan tarpeeks rankkaa. ei muuta kiitos!

rahtikuljetukseen tarkoitettu. Niin miksi siellä saa kuljettaa vaunuja? Bussit ovat pelkästään ihmisten kuljetukseen tarkoitettu. Eikä iso osa rattaiden kanssa olevista edes kykene niiden rattaiden kanssa olemaan. Kun jatkuvasti pyydellään apua.

Vierailija
42/59 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi helkkarissa sinnekkin päästetään vammaiset ja vaunun työntäjät??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä omaa autoa, taksia, pyörää tai kävele.

Vierailija
44/59 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis pitäiskö mun herätä puolituntia aikaisemmin laittaa mun tukkaa ja meikkaa vaan sen takia, et joku mamma on tulossa rattailla bussiin? no ei käy! siis mun PITÄÄ olla joka päivä viimeistään ysiltä töissä, onko pakko tunkea samaan bussiin tai ratikkaan työssäkäyvien ihmisten kans niitten rattaiden kanssa? teillä on aikaa kävellä tai sitte voitte mennä vaikka 10:30 nii ihmiset ehtii töihin. muutenkii ihan tarpeeks rankkaa. ei muuta kiitos!

mutta pitää ihan mainita, että saattaa sillä vaunumammallakin olla vaikka lääkäriaika yhdeksältä. Silloin on pakko vaan tunkea siihen samaan busiin...

vaikka kävellä. Jos et käy töissä niin sinulla ei ole kiire minnekkään. Menkööt taksilla. Törkeintä koko asiassa on se että he eivät edes maksa mitään. Jatkuvasti korotetaan hintoja, mutta toisilta ei oteta mitään. Vaikka he vievät kaikista suurimman tilan. Bussiin ei edes pitäisi saada tuoda rattaita eikä muitakaan ylimääräisiä asioita. Max yksi reppu/käsilaukku pitäisi olla sallittu. Bussit ovat muutenkin täynnä. Ilman että niitä kaytetään jonain rahtikuljetuksena.

mennä taksilla kun kerran käyt töissä. Ei kai se ole äidin vika jos ei maksua pyydetä??? Ja jos maksu kuitenkin tulisi, käyttäisin silti bussia koska minulla ei ole ajokorttia. Sellaiset jotka eivät osaa suhtautua kanssamatkustajiin pitäisi mennä taksilla. Onko työssäkäyvien pakko änkee just siihen viimeseen bussiin millä ehtii töihin. Vissiin, osan ainakin kun on niin vitun laiskoja ettei saa sitä persettä ylös aikaisemmin.

elättävät itsensä ja sinut. SE joka maksaa päättää mitä tehdään. Jos sinä et maksa elämääsi niin sinulla ei pidä olla mitään valtaa päättää mistään.

Maksu pitäisi tulla aikuiselle joka lapsen kanssa on sekä erikseen hinta vielä lapselle. Vaikka olisi sylivauva. Rattaita ei pitäisi ollenkaan saada tuoda julkisiin kulkuneuvoihin.

Katsos minun työssäkäyntini on tuottavaa. Se tuottaa rahaa yhteiskunnalle. Elätän sillä myös itseni.

Sinä taas et tee mitään. Pummit yhteiskunnan varoja ja räit kattoon. Sinä olet se joka väistää. Sinulla on koko päivä aikaa matkustaa vaikka kävellen. Miksi itse et lähde vaikka kolme tuntia aikaisemmin?

Vierailija
45/59 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pitää ihan mainita, että saattaa sillä vaunumammallakin olla vaikka lääkäriaika yhdeksältä. Silloin on pakko vaan tunkea siihen samaan busiin...

kyllä varaa lääkärit, neuvolat sun muut ruuhka-aikojen ulkopuolelta. Mutta aina on silti niitä, joiden on ihan pakko lähteä liikkeelle työmatkalaisten kanssa samaan aikaan. Virikehoidattajat kuljettaa vauvan kanssa isompia hoitoon ja sitä rataa. Se on ihan ymmärrettävää jos työmatkallaan vie tai hakee lapsia, mutta nämä vauvalomalaisturistit rasittaa.

Erityisen rasittavia ovat ne, jotka katsovat että vain heillä rattaineen tai vaunuineen on yksinoikeus siihen keskiovien kohdalla olevaan välikköön. Se on kuitenkin niin, että myös muut, joilla on tilantarvetta, saa siinä matkustaa, jos kuski on siihen luvan antanut. Vankkureilla ei ole etu-, yksin- eikä yliajo-oikeutta!

Vierailija
46/59 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi helkkarissa sinnekkin päästetään vammaiset ja vaunun työntäjät??

Bussit ovat ihmisten päivittäiseen liikenteeseen tarkoitettuja kulkuneuvoja. IHMISTEN ei tavaroiden. Yksi ihminen rattaiden kanssa käytännössä sulkee koko bussin keskiosan. Monesti hän menee itse vielä istumaan penkeille. Jolloin hän vie vielä lisää tilaa.

Vierailija
47/59 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

bussit kyllä myöhästelee ihan yksityisautojen aiheuttamien ruuhkien takia.

Ei siinä paljoa yhdet tai useammaat rattaat paina kun koko Kehä ykkönen seisoo.

Samalla logiikalla pitäisi käskeä myös hitaat mummot kävelemään. Niillähän sitä aikaa on ja liikunta vaan pitää terveenä.

Mutta lapsiahan saa vihata.

Vierailija
48/59 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten äiti voi olla menossa töihin ja viemässä lapsia rattailla + bussilla päiväkotiin. ihan esimerkiksi.

en ymmärrä tätä valitusta, on ihmisillä vissiin liian helppoa elämä kun tämän kaltaisista asioista valitetaan.

itse kyllä mieluiten kävelen/menen autolla lasten kanssa, koska en jaksa näitä uusavuttomia lapsettomia mäkättäjiä ja tuhahtelijoita, joilla on kaikki empatiataidot vähän hukassa....

Vierailija
49/59 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silloinkin vain liikenteen pääsuuntaan eli aamulla idästä länteen ja iltapäivällä päin vastoin. Kannattaa suunnitella menemiset niin, ettei tarvitse just silloin puoli kahdeksan-kahdeksan aikaan aamulla mennä, niin välttää liikenteessä seisomisen, ja sama puoli viideltä iltapäivällä.

Sitä paitsi bussit menee heittämällä bussikaistaa seisovien henkilöautojen ohi silloinkin.

bussit kyllä myöhästelee ihan yksityisautojen aiheuttamien ruuhkien takia.

Ei siinä paljoa yhdet tai useammaat rattaat paina kun koko Kehä ykkönen seisoo.

Samalla logiikalla pitäisi käskeä myös hitaat mummot kävelemään. Niillähän sitä aikaa on ja liikunta vaan pitää terveenä.

Mutta lapsiahan saa vihata.

Vierailija
50/59 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin pitäiskö kieltää julkisilla liikkuminen vanhusilta, muuten vaan huonojalkaisilta, vammaisilta, pyörätuolilla liikkuvilta. Se jolla on kiire, lähteköön tarpeeksi ajoissa liikkeelle!

"no niin mutku, niin mutku"-selittelijät herätköön tarpeeksi ajoissa / kävelkööt / menkööt pyörällä tai tilatkoot taksin, vaihtoehtoja riittää.. Sillä _hitaalla_ bussilla ei ole mikään pakko mennä. Tai jos on; menkää niin aikaisin liikkeelle ettei tarvitse pelätä myöhästymistä.

Se joka aiheuttaa ongelmia, kustannuksia tai hidasteluja on se joiden pitää kärsiä eikä ne jotka eivät näitä tee. Jos sinä olet hitaampi kuin muut niin se on sinun ongelmasi. Muut bussin matkustajat ovat maksaneet matkasta. Rattailla menijät eivät ole. Jos aiheutat erityisongelmia vaikka olet pyörätuolissa niin tilaat taksin. Muista että ei rattaiden kanssa saa liukuportaisiinkaan mennä. Vaan joudut menemään sillä hissillä. Kun hankit sen lapsen niin sinun pitäisi tietää että se rajoitaaa elämääsi. Syyllinen löytyy peilistä.

Vierailija
51/59 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten äiti voi olla menossa töihin ja viemässä lapsia rattailla + bussilla päiväkotiin. ihan esimerkiksi. en ymmärrä tätä valitusta, on ihmisillä vissiin liian helppoa elämä kun tämän kaltaisista asioista valitetaan. itse kyllä mieluiten kävelen/menen autolla lasten kanssa, koska en jaksa näitä uusavuttomia lapsettomia mäkättäjiä ja tuhahtelijoita, joilla on kaikki empatiataidot vähän hukassa....

Miksi ei sitten mene autolla tai kävele? Jos se lapsi pitää hankkia niin pitäisi olla varaa omaan autoonkin

Vierailija
52/59 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahdet kärryt mammoineen, hoitokasseineen, reppuineen, oheistaaperoineen ja oheistaaperoiden reppuineen mahtuvat. Mutta kun joukkoon lisätään somalimamma, joka ryysää bussiin yhden rattaissa jalat viistäen rötköttävän eskarilaisen ja kahden muun kersan kanssa ja asettuu keskiovien eteen tulpaksi poikittain, silloin ollaan syvempien kysymysten äärellä. Koko bussillinen huokaa, että herra armahda. Kuski on hipo hiljaa, koska ei osaa puhua somalia.

Vierailija
53/59 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

bussit kyllä myöhästelee ihan yksityisautojen aiheuttamien ruuhkien takia. Ei siinä paljoa yhdet tai useammaat rattaat paina kun koko Kehä ykkönen seisoo. Samalla logiikalla pitäisi käskeä myös hitaat mummot kävelemään. Niillähän sitä aikaa on ja liikunta vaan pitää terveenä. Mutta lapsiahan saa vihata.

Jos autolla menen matkan 10 minuutissa niin bussilla kestää tunti. Siis kaupungissa. Vaikka matka olisi AIVAN sama. Eli ajaisi bussireitin.

Koska bussi pysähtyy koko ajan. Sitten vielä odotellaan kaikkia Matti Myöhäisiä jotka juoksevat bussiin.

Kun bussin pitäisi liikkua enemmistön mukaan ei vähemmistön. Bussin ei pidä odottaa sekunttiakaan.

Vierailija
54/59 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten äiti voi olla menossa töihin ja viemässä lapsia rattailla + bussilla päiväkotiin. ihan esimerkiksi. en ymmärrä tätä valitusta, on ihmisillä vissiin liian helppoa elämä kun tämän kaltaisista asioista valitetaan. itse kyllä mieluiten kävelen/menen autolla lasten kanssa, koska en jaksa näitä uusavuttomia lapsettomia mäkättäjiä ja tuhahtelijoita, joilla on kaikki empatiataidot vähän hukassa....

Miksi ei sitten mene autolla tai kävele? Jos se lapsi pitää hankkia niin pitäisi olla varaa omaan autoonkin

Jos joku läskiperse ei saa ahteriaan ylös niin että ehtisi bussiin ilman että tulee kiire jos sinne joku vaunuilla tulee!!

Menköön työssäkäyvä autolla jos on niin vitun ruma naama että sityä pitää tuntitolkulla ehostaa.

Ja mihinkähän perustuu tuo että tuo yksi luuseri tuolla huuteli maksavansa minun kotona olon?? No ei tosiaan maksa!!!

Vierailija
56/59 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kyllä se täällä helsingissä näyttää välillä ärsyttävän muita kanssa matkustajia... on kyse sitten bussista tai metrosta... ekan lapsen kohalla sain mulkaisuja ja jopa kommentteja koska mun oli pakko käyttää bussia ihan siitä syystä että tarha missä poikani oli oli aivan toisaalla kun missä asuttiin ja missä työpaikka oli ja kyllä olen sanonut takaisin tietyissä tilanteissa että kuulkaas olen menossa töihin tai tulossa töistä ja maksan tästä matkasta aivan saman hinnan kuin sinä joka kulutat sitä penkkiä ja pääset siihen bussiin mihin haluat tosiin kun minä joka voi joutua välillä odottamaan siihen seuraavaan koska bussi on täynnä enkä mahtunut siihen ja myöhästyn luultavasti töistä... ihmiset ovat vaan niin ööö ihmisiä "kateellisia" koska joku saa jonkun etuuden sillä hetkellä mitä itse ei saa ... tämä etuus on kuitenkin kovin vähän aikaa ei koko elämän :) tiytty jos puskee 10 mukulaa peräperään :D niin tuleehan noita maksuttomia vuosia ;)

Vierailija
57/59 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

""Miksi ei sitten mene autolla tai kävele? Jos se lapsi pitää hankkia niin pitäisi olla varaa omaan autoonkin ""

Missä takihikiällä oikein asut? ei täällä helsingissä voi jokaiselle lapsiperheellä olla khta autoa olettaen että kummatkin vanhemmat käy töissä ja ONNEKSI ei ole koska pulassa oltais parkkipaikkojen sun muun liikenteen suhteen jos pääkaupunki seudulla käytettäisiin omia autoja.... en kyllä edes tiedä miksi kommentoin tähän kommenttiin koska tämä oli kyllä taas pohjanoteeraus

Vierailija
58/59 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit mulkoillaan saatana alta kulmain kun en siirry siltä paikalta pois minkä mamma äpärälleen valitsi.

Kävelkää ja sulattakaa ne persläskit pois tai ainakin pysykää poissa ruuhkabusseista!

Ainakin kotimatkan voisit kävellä, niin päivän stressiannoksesi puolittuisi. Sinulla ei varmaan suurta kiirettä ole päiväkotiin, kotiin tai ruokakauppaan, kun sinulla ei varmaan ole lapsia odottamassa ruokaa.

Vierailija
59/59 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmien babylonialaisten tyhmät jutut... kuolkaa kaikki pois

BUN BABYLON, JAH BLESS!!!!