Nenäpäivä ja keltaiset hampaat
En ymmärrä kuinka vaikea siihen hampaiden valkaiuun on mennä?! Katja Ståhl ja Jesse Kaikuranta muun muuassa ällöttää... Ei maksa paljoa ja tekee ilmeen heti paljon raikkaammaksi.
Kommentit (12)
julkisuudessa ja jopa telkkarissa, niin kyllä voisi tommoisiin asiohin kiinnittää huomiota.
ole ällöttävän näköistä? Siis mielummin katson vaikka ruotsalaisia ohjelmia kun siellä hoidetaan hampaatkin. Se on ihan sama mitä rättiä Jessellä on kaulassa kun hymy on suoraan sieltä.
Jos valkaisu on niin vaarallista. Mulla ei ole mitään aikomusta mennä mitään botoxeja ottaan, mutta kyllä minä haluan, että hymy on kaunis. Tommonen keltanen tupakan syövyttämä plakkikerros on kamala!
En ymmärrä kuinka vaikea siihen hampaiden valkaiuun on mennä?! Katja Ståhl ja Jesse Kaikuranta muun muuassa ällöttää... Ei maksa paljoa ja tekee ilmeen heti paljon raikkaammaksi.
Olen kyllä lukenut, kuinka haukutte ulkosuomalaisia naisia, venäläisiä naisia, pohjois-maalaisia naisia, paitsi teitenkin suomalaiset ovat parhaita.
Olisitpa elänyt 20-30 vuotta sitten neiti hienoperse
Syntyi vasta silloin. Nyt on kuitenkin nyt?
Olen kyllä lukenut, kuinka haukutte ulkosuomalaisia naisia, venäläisiä naisia, pohjois-maalaisia naisia, paitsi teitenkin suomalaiset ovat parhaita.
Täällä on tosiaan kaivattu juuri tällaisia henkeviä ja fiksuja avauksia
ollut todella paljon fiksumpiakin, en sitä kiistä. Ihmettelen vaan, että miksi joku semmoinen kuin Jesse Kaikuranta, joka muuten panostaa ulkonäköönsä laiminlyö hampaansa noin pahasti? Ja joo, minä tykkää kauniista legoista ja hymystä. yleensäkin suomalaisten esiintyjien tarvisi vissiin katsoa vähän jälkikäteen noita ohjelmiaan.
Aivan mahtavaa, että te diggaatte ja olette tyytyväisiä. Eipä ole lisättävää.
Mietin, kauanko kestää, että hänet passitetaan hygienistille.
Esim. cheekin namu ulkonäkö kruunautuu säihkyvällä tasaisella hymyllä.
Tv-kamera on armoton.
osaan kirjoittaa, eli valkaisuun.