Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nyt on kyl läski bloggari ahtautunut liian pieneen mekkoon!

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kroppa tasapaksu.

Vierailija
22/38 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoastaan jos on täydellinen vartalo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoastaan jos on täydellinen vartalo?

vaan sitä että kannattaisi opetella pitämään vaatteita jotka ovat oikean kokoisia ja mallisia omalle vartalolle

Vierailija
24/38 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä ei ole väliä onko ihminen lihava vai laiha, mutta molemmat voivat pukeutua sopiviin ja istuviin vaatteisiin. Se on tärkeintä!

Ja tässä tapauksessa henkilön mekko ei kyllä istu nätisti päälle.

Vierailija
25/38 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrankin asialliset vastaukset tässä ketjussa.Olen samaa mieltä kanssanne.

Ällöttää vaan aiemmat haukkuvat kommentit.Tällä palstalla haukutaan kaikki bloggarit.Ihme meininki.4

Vierailija
26/38 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Sharon sanoi...

Anonyymi: Ai ihan käsket katsomaan peiliin ensi kerralla? Katsopas itse peiliin ja mieti mitä puhut. Ehkei ollut tarkoituskaan näyttää mahdollisimman kauniilta. Ei aina tarvitse näyttää kauniilta, voi myös luoda itse erilaisia tyylejä ja olla luova. Tiesin kyllä miltä näytin ja oikein sanoin kaikille, että olenko nyt tarpeeksi ruma :) Olen tyytyväinen itseeni missä asussa vain ja aion olla oma itseni jatkossakin.

10. marraskuuta 2012 21.03"

Säälittävää.

Vierailija
27/38 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nänni?

Vierailija
28/38 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi tohon mekkoon on yhdistetty noi intialaiskorut? Nehän on ihan eri maailmasta. Tyylitaju tosiaankin on kaukana tuosta asusta mut ei se ole mikään rento hällä väliä -asukaan. Jos se on tahtonut vaan huomiota hinnalla millä hyvänsä?

Vierailija
29/38 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono ryhti

ruma

aivan kamalaa

Vierailija
30/38 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä monen ketjuun osallistuneen kanssa ettei puku sovi kantajalleen.

Tulee vaikutelma kuin olisi luonnonsuoleen pujotettu kyrönmakkara, joku muistanee 70 ja 80- luvuilta.

Vierailija
31/38 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kun sillä olisi neljät tissit.

Vierailija
32/38 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vieläkin hävettää kun tilannetta muistelen.

Onneksi sitä ei ikuistettu mihinkään, ei ollut blogeja silloin eikä kännykkäkameroita digeistä puhumattakaan.

Vierailija
33/38 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja sitä mirkkua ei voi parhaalla tahdollakaan sanoa läskiksi. Mutta ok, tuo punainen kolttu ei ehkä ollut paras asuvalinta.

Vierailija
34/38 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistin linkin bloggarille tähän ketjuun.

Olen samaa mieltä monen ketjuun osallistuneen kanssa ettei puku sovi kantajalleen.

Tulee vaikutelma kuin olisi luonnonsuoleen pujotettu kyrönmakkara, joku muistanee 70 ja 80- luvuilta.

Kyllähän hän bloginsa liikennetiedoista näkee, että tästä keskustelusta on blogiin tultu, tuossa yllähän on suora linkki. Toisekseen, kyllä noissa blogin kommenteissa jo tehtiin bloggaajalle selväksi, että tämä kolttu oli vikatikki. Miksi sitä nyt pitää vielä erikseen niin kovasti alleviivailla? Huti tuli, anna jo olla.

Vierailija
35/38 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mikä toi nenäkoru on ...

Vierailija
36/38 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Sharon ole läski tai tuhti, mutta hänellä on leveät hartiat, joille ihminen ei nyt vaan voi itse mitään. Monilla muillakin ihmisillä on vartalossaan varmasti jotain mille ei voi itse mitään.

Tuntuu, että ihmiset itse ovat niin täydellisiä että voivat toisten ulkonäköä ja vaatetusta arvostella. Toki en itsekään pidä tuosta mekosta, mutta ei ole tarvetta haukkua toisen ulkonäköä tms..

Vierailija
37/38 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

linkin tähän keskusteluun

niitä on siellä kaksi

Vierailija
38/38 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

blogisti tajuaisi miten laajalle leviää tietojaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän