nyt on kyl läski bloggari ahtautunut liian pieneen mekkoon!
http://sharonin.blogspot.fi/2012/11/nrj-fashion-night.html
joka välistä tursuaa
Kommentit (38)
ainoastaan jos on täydellinen vartalo?
ainoastaan jos on täydellinen vartalo?
vaan sitä että kannattaisi opetella pitämään vaatteita jotka ovat oikean kokoisia ja mallisia omalle vartalolle
sillä ei ole väliä onko ihminen lihava vai laiha, mutta molemmat voivat pukeutua sopiviin ja istuviin vaatteisiin. Se on tärkeintä!
Ja tässä tapauksessa henkilön mekko ei kyllä istu nätisti päälle.
kerrankin asialliset vastaukset tässä ketjussa.Olen samaa mieltä kanssanne.
Ällöttää vaan aiemmat haukkuvat kommentit.Tällä palstalla haukutaan kaikki bloggarit.Ihme meininki.4
" Sharon sanoi...
Anonyymi: Ai ihan käsket katsomaan peiliin ensi kerralla? Katsopas itse peiliin ja mieti mitä puhut. Ehkei ollut tarkoituskaan näyttää mahdollisimman kauniilta. Ei aina tarvitse näyttää kauniilta, voi myös luoda itse erilaisia tyylejä ja olla luova. Tiesin kyllä miltä näytin ja oikein sanoin kaikille, että olenko nyt tarpeeksi ruma :) Olen tyytyväinen itseeni missä asussa vain ja aion olla oma itseni jatkossakin.
10. marraskuuta 2012 21.03"
Säälittävää.
miksi tohon mekkoon on yhdistetty noi intialaiskorut? Nehän on ihan eri maailmasta. Tyylitaju tosiaankin on kaukana tuosta asusta mut ei se ole mikään rento hällä väliä -asukaan. Jos se on tahtonut vaan huomiota hinnalla millä hyvänsä?
Olen samaa mieltä monen ketjuun osallistuneen kanssa ettei puku sovi kantajalleen.
Tulee vaikutelma kuin olisi luonnonsuoleen pujotettu kyrönmakkara, joku muistanee 70 ja 80- luvuilta.
Ihan kun sillä olisi neljät tissit.
ja vieläkin hävettää kun tilannetta muistelen.
Onneksi sitä ei ikuistettu mihinkään, ei ollut blogeja silloin eikä kännykkäkameroita digeistä puhumattakaan.
...ja sitä mirkkua ei voi parhaalla tahdollakaan sanoa läskiksi. Mutta ok, tuo punainen kolttu ei ehkä ollut paras asuvalinta.
Pistin linkin bloggarille tähän ketjuun.
Olen samaa mieltä monen ketjuun osallistuneen kanssa ettei puku sovi kantajalleen.Tulee vaikutelma kuin olisi luonnonsuoleen pujotettu kyrönmakkara, joku muistanee 70 ja 80- luvuilta.
Kyllähän hän bloginsa liikennetiedoista näkee, että tästä keskustelusta on blogiin tultu, tuossa yllähän on suora linkki. Toisekseen, kyllä noissa blogin kommenteissa jo tehtiin bloggaajalle selväksi, että tämä kolttu oli vikatikki. Miksi sitä nyt pitää vielä erikseen niin kovasti alleviivailla? Huti tuli, anna jo olla.
Ei Sharon ole läski tai tuhti, mutta hänellä on leveät hartiat, joille ihminen ei nyt vaan voi itse mitään. Monilla muillakin ihmisillä on vartalossaan varmasti jotain mille ei voi itse mitään.
Tuntuu, että ihmiset itse ovat niin täydellisiä että voivat toisten ulkonäköä ja vaatetusta arvostella. Toki en itsekään pidä tuosta mekosta, mutta ei ole tarvetta haukkua toisen ulkonäköä tms..
linkin tähän keskusteluun
niitä on siellä kaksi
blogisti tajuaisi miten laajalle leviää tietojaan.
ja kroppa tasapaksu.