Oletko nähnyt yliopistolla ikinä liekkipaitaa?
Kommentit (19)
popedahuppareita ja kiitospaitoja kyllä
Olen nähnyt useasti Polilla liekkipaitoja/huppareita.
Tampereen yliopistolla kumpiakaan, ei liekkejä eikä kiitos-vaatteita. Vaikka kaikenlaista hiihtäjää tulee kyllä vastaan.
popedahuppareita ja kiitospaitoja kyllä
Itse en käytä, mutta rockhenkisillä/moottoripyöriä harrastavilla tutuilla noita näkee. Ja ovat ihan kunnollisia työssäkäyviä ihmisiä, osa ns. tavallisia duunareita ja osa akateemisia. Varsinkin moottoripyörä harrastus yhdistää hyvin erilaisia ihmisiä.
Tampereella ei niitä näy, eikä kiitospaitojakaan.
vietän aika paljon aikaa kampusalueella, jolla on valtsikkalaisia, humanisteja, oikislaisia ja teologian opiskelijoita. Liekkipaitoja ei näy.
Kaikilla ei ole edes ehjiä sukkia.
Helsingissä keskustakampuksella kertaakaan ja siellä satunnaisesti pyörinyt viimeiset 8 vuotta. Toisaalta en kyllä tiedä oisko jääny mieleen, vaikka oliskin..
enkä muitakaan ns. junttivaatteita
t. Kumpulassa vielä viime vuonna opiskellut
Kaikilla ei ole edes ehjiä sukkia.
Olen, varsinkin kansatieteilijät, teologit ja antropologit käyttää noita.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2012 klo 19:54"]
Tampereen yliopistolla kumpiakaan, ei liekkejä eikä kiitos-vaatteita. Vaikka kaikenlaista hiihtäjää tulee kyllä vastaan.
[/quote]
Tampereella näkeekin sitäkin enemmän stalinistipaitoja, Che-paitoja ja muita kumouksellisia murhamiehiä näkyy paidoissa. Täällä on oikeasti puhtaita kommunisteja iso osa.
Onko täällä vain yksi urpo joka tehtailee näitä aloituksia tatuoinneista, liekkipaidoista, häpykarvoista, somaleista ja WT:stä? Vai onko teitä isompikin porukka täällä?
Olen. Yhdellä TODELLA isolla pitkäpartaisella hevarimiehellä joka tekee naistutkimuksen tohtorinväitöskirjaa.
Liikkuu harrikalla.
Tosin eräs luennoitsija oli pukeutunut liekkisotisopaan vahvistaakseen luentonsa purevuutta. ;)