Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kenestä Nico-Petteri on oikeesti kiva nimi?

Vierailija
31.10.2012 |

Harmi, kun av sen mennyt pilaamaan : (

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjotettu ihan vaan Niko.

Mulla poika nimeltä Niko ja omaan niin huonon itsetunnon ja mietin aina mitä muut musta ajattelevat, joten kiitos tän palstan mua hävettää kutsua julkisilla paikoilla poikaani nimeiltä.

Tulee heti mieleen, että porukka ajattelee että kuinka joku voinut antaa lapselleen noin kamalan nimen.

Vierailija
2/6 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä me äidit fiksuja olla, pyydän anteeksi kaikkien nimikiusaajien puolesta. Niko on hieno nimi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun käsittääkseni hesalaiset poliisit rupes aikanaan puhumaan nicopettereistä.

Vierailija
4/6 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjotettu ihan vaan Niko.

Mulla poika nimeltä Niko ja omaan niin huonon itsetunnon ja mietin aina mitä muut musta ajattelevat, joten kiitos tän palstan mua hävettää kutsua julkisilla paikoilla poikaani nimeiltä.

Tulee heti mieleen, että porukka ajattelee että kuinka joku voinut antaa lapselleen noin kamalan nimen.

Muista sitten aina sanoa muille, että "Niko, koolla" :)

Vierailija
5/6 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti kellekkään normaalille ihmiselle, jonka mielipiteellä olis mitään väliä tule mitään mieleen lapsesi nimestä. Ja mekin jotka täällä roikutaan, niin voidaan korkeintaan päätellä, että et roiku vauvapalstalla. Eikös sekin ole vain fiksuuden merkki?

Vierailija
6/6 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoittanut mieleni tyttäreni J-nimen puolesta. :( Täällä av-palstalla sekin lytätty täysin. Mielestäni kaunis nimi, jota harkitsimme mieheni kanssa pitkään.

Pitäisi kait vaan lopettaa tämä av-palstalla käynti, niin säästyisi monelta mielipahalta...