Millaiset asiat ovat turn offeja wt:lle?
Kommentit (77)
aika moni asia täällä pätee mieheeni (minuun kumma kyllä ei), mutta ei hän silti ole wt :) Kyllä se on joku sisäinen tekijä mistä sen vaan tietää että joku tuohon porukkaan kuuluu, ei sitä voi yksittäisistä piirteistä päätellä.
Viinin tai muun alkoholin juominen ruoan kanssa. Tuntemani wt-pariskunta kyllä juo ja kovasti juokin, mutta ruoan kanssa ottavat juhlissakin maitoa kun eivät kuulemma ole tottuneet juomaan ruoan kanssa.
Mulle o iha sama mitä kukaki tekee elämällään tai paljonko o rahaa.
Kuolema ku vie,ei niitä saa mukaan,tarkotan rahaa ym.
ja ei paljon korkeakulttuurikaan auta.
Haudassa ei oo enää merkitystä olitko rikas vai köyhä.Eikö näin?
Ai nii, tulee teiltä paremmilta ihmisiltä paremmalle haisevaa kakkaa kuin meiltä ,white thraseilta?
Saanko minä revetä näihin kommentteihin?
Älä repeä, kun siinä on niin kova työ kursia sut kasaan.
Mikä on wt? Noiden kommenttien perusteella ei ainakaan mun kaveri.
jollet sektiolla synnyttänyt hienosti.
Harva se päivä täällä keskustellaan wt:stä ja siitä, minkälaiset ihmiset kuuluvat wt:iin. Joku sosiologi voisi tehdä tästä tutkimuksen (siis ei wt:stä sinänsä vaan siitä, miksi nyt on niin tärkeää luokitella ihmisiä).
Viimeksi kun muistan tällaista luokittelua tehdyn oli ala-asteella kun suositut tytöt hahmotteli piirteitä joista ei ainakaan tykätä ja niinpä ne epäsuositut pysyivät epäsuosittuina.
Harva se päivä täällä keskustellaan wt:stä ja siitä, minkälaiset ihmiset kuuluvat wt:iin. Joku sosiologi voisi tehdä tästä tutkimuksen (siis ei wt:stä sinänsä vaan siitä, miksi nyt on niin tärkeää luokitella ihmisiä). Viimeksi kun muistan tällaista luokittelua tehdyn oli ala-asteella kun suositut tytöt hahmotteli piirteitä joista ei ainakaan tykätä ja niinpä ne epäsuositut pysyivät epäsuosittuina.
asioiden ymmärtäminen toisten näkökulmasta, sydämen sivistys, rehellisyys ja aitous.
Kuinka moni teistä pitää siitä, kun hihaton farkkutakkinen ja tatuoitu jätkä tulee ja hakkaa tuntemattoman naisen hakkaajan paljain käsin ihan vaan ritarifiiliksissään? Ja kaahaa pois tilanteesta datsunillaan?
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 14:21"]
No tuo nyt on sama kuin sanoisi olevansa tyylipuhdas musta, mutta olevansa kyllä ihonväriltään valkoinen. Ts. olet ymmärtänyt termin wt väärin, hyvä 82.
[/quote]
Olen kuullut tällä palstalla muiden mielipiteen minusta ja sen mukaan olen wt. Minusta nimenomaan wt-ihmiset harrastavat lukemista, avointa yliopistoa ja kansanopistoja eivätkä paremmat ihmiset. Wt-ihmisethän ovat kirjastojenkin suuri käyttäjäryhmä, itsellänikin on kahden yliopistokirjaston ja yhden maakuntakirjaston lainauskortti joita myös aktiivisesti käytän
wt nro 82
Somettomuus (tai vain ammattiprofiili siellä)
No tuo nyt on sama kuin sanoisi olevansa tyylipuhdas musta, mutta olevansa kyllä ihonväriltään valkoinen. Ts. olet ymmärtänyt termin wt väärin, hyvä 82.