Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko afrikkalaiseen mieheen luottaa

Vierailija
09.11.2012 |

eli ottaako vastuun isänä jos tulee vahinko?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kansalaisuuden kanssa yksiin mennä, vaan ihmisen.

Vierailija
2/22 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän useita perheitä, jotka ovat saaneet alkunsa vahingosta. Isät ovat aina ryhdistäytyneet, osa on vienyt tyttöystävänsä vihillekin, hankkinut töitä ja auttaa vauvan hoidossa. Ei afrikkalaisuus tee miehestä epäluotettavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule vahinkoaja jos pitää riittävää etäisyyttä

Vierailija
4/22 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei afrikkalaisuus tee miehestä epäluotettavaa.

Eihän toki

Vierailija
5/22 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei afrikkalaisuus tee miehestä epäluotettavaa.

Eihän toki

Nähtävästi yhtä paljon kuin suomalaisuus tekee älykkään.

Vierailija
6/22 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähtävästi yhtä paljon kuin suomalaisuus tekee älykkään.

Rodullisesti etevämmäthän ovat aina tienneet suomalaisten olevan juoppoja metsäläismongoleja, jotka ilman ruotsalaisten rikastavaa vaikutusta hakkaisivat vieläkin toistensa päät kirveellä halki nähtyään lastun purossa.

Toista kohtaan on kiva tuntea ylemmyyttä milloin milläkin perusteella, mutta harvemmin on kivaa olla itse altavastaajana.

Vierailija
7/22 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli afrikkalaisille miehille on aivan luonnollista että heillä on lapsia useamman naisen kanssa. Jos ei tämä tosiasia häiritse niin siitä vain ihonväriltään tummempia lapsia tekemään.

Vierailija
8/22 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaisia neitoja jotka ovat haksahtaneet mustan munan kyytiin ja ovat tälläkin hetkellä yksinhuoltajia. Eli eivät afrikkalaiset ole sen kummempia kuin suomalaiset miehet, molemmissa löytyy selkärangattomia tyyppejä.

Vierailija
9/22 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat heti huutaan kovaa jos yrittää käydä kiinni sinuun.

Vierailija
10/22 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afrikka on iso maanosa. Tarkenna hieman. Mistä maasta, mikä heimo, uskonto, kulttuuri?

Vierailija
11/22 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan itseeni, jos vahinkoa ei saa tapahtua pidän itse huolen ehkäisystä.

Vierailija
12/22 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli eivät afrikkalaiset ole sen kummempia kuin suomalaiset miehet, molemmissa löytyy selkärangattomia tyyppejä.

Onko parempi elää sen vastuunsa kantavan huonon miehen kanssa kuin kasvattaa ne lapset sitten jonkun paremman miehen kanssa?

Vierailija
13/22 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet ovat kyllä sitten halunneet kumminkin loppujen lopuksi takaisin sinne afrikkaan. Tai johonkin muuhun vilkkaampaan maahan.

Ainakin yksi Ghanalainen tohtoriksi täällä lukenut halusi Englantiin tai sitten Ghanaan, kun hänelle ei täällä löytynyt töitä. Kaksi pientä lasta sillä oli ja avovaimo. Sinne se lähti vaan. Säälitti katsoa sitä vaimoa ja lapsia väitöstilaisuudessa.

Yhdellä kurssilla tapaamani algerialainen kaipasi ja oli lähdössä Algeriaan takaisin. Hänellekin oli tärkeintä huipputyö. Oli DI.

Sitten tavis pizzantekijä, joka oli avoliitossa vuosia kaverini kanssa (ei lapsia) meni kesken seurustelun hakemaan itselleen muslimivaimon Marokosta. Kaverini oli kauhuissaan. Samoin se muslimivaimo itki täällä, kun oli kulttuurishokki. Sille miehelle oli tärkeää saada neitsyt muslimi vaimoksi.

Yksi tietämäni taas heti, kun sai lapsen, pisti välit poikki turkkilaisen? miehensä kanssa ja ei halunnut itse, että lapsi tutustuu tähän ja on tämän kanssa. Se turkkilainen oli sellainen siivelläeläjä.

Kurja juttu, mutte mun tuttavapiirissä ei ole yhtään pidemmälle jatkunutta suhdetta.

Vierailija
14/22 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/22 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, sori. Turkki ei kuulu afrikkaan, mutta innostuin noista ulkomaalaisista, että lipsahti sekin mukaan.

Vierailija
16/22 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rodullisesti etevämmäthän ovat aina tienneet suomalaisten olevan juoppoja metsäläismongoleja, jotka ilman ruotsalaisten rikastavaa vaikutusta hakkaisivat vieläkin toistensa päät kirveellä halki nähtyään lastun purossa. Toista kohtaan on kiva tuntea ylemmyyttä milloin milläkin perusteella, mutta harvemmin on kivaa olla itse altavastaajana.

Ja nyt suomalaiset kohdistavat samanlaisen ajatuksen afrikkalaisiin/muslimeihin/TaiIhanMikäVaan.

Entinen alemmuudentuntoko tähän ajaa?

Vierailija
17/22 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

afrikkalaisissa, kuten myös eurooppalaisissa, on monenlaisilla arvoilla ja asenteilla varustettuja miehiä. Osa on sellaisia, että ehdottomasti jopa keskiverto-suomalaista todennäköisemmin ajattelevat, että on miehen velvollisuus ottaa vastuu teostaan esim. avioitumalla lapsen äidin kanssa jos nainen tulee raskaaksi. Sitten on tietysti niitä jotka häviävät kuin pieru Saharaan kun kuulevat vahingosta ja kaikkea siltä väliltä.

Mutta ei voi mitenkänä antaa yleisarviota miten käy, vain sen perusteella että joku on afrikkalainen.

Vierailija
18/22 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli afrikkalaisille miehille on aivan luonnollista että heillä on lapsia useamman naisen kanssa. Jos ei tämä tosiasia häiritse niin siitä vain ihonväriltään tummempia lapsia tekemään.

Mistä näitä sikiää? Kyseessä on valtava manner, jossa kulttuuriset tavat heittelevät ääripäästä toiseen. Toi on vähän kuin sanoisi, että "Eurooppalaiset miehet lämmittävät talonsa geyshireillä ja hakkaavat kuutteja kuoliaiksi".

Vierailija
19/22 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mieheni kautta lukuisia afrikkalaisia miehiä tuntevana voin sanoa, että on todella monia asioita, mihin afrikkalaisissa YLEISTÄEN ei kannata luottaa, mm. uskollisuus. Tässäkin varmasti poikkeuksia, itselleni ei ole vain tullut ikinä vastaan vaikka koko lähipiirini koostuukin lähinnä afrikkalaisista. Ja tämä uskollisuus on yleensä se mikä sitten vaikuttaa tuohon lapsi asiaan. Eli mies lähtee helposti uuden naisen mukaan, ja jäät yksinhuoltajaksi. Se, pitääkö mies lapseen yhteyttä ja onko edelleen isänä eron jälkeen, on todella yksilöllistä, mun lähipiirissä on varmasti enemmän niitä, jotka edelleen ovat isänä. Toki kun uusia lapsia siunaantuu uuden naisen kanssa (ja yleensä sitä myös petetään ja tehdään lapsia sitten taas uudelle) niin vanhat lapset ei ole enää niin kärkisijoilla ajankäytössä. Mutta tosiaan mun lähipiirissä suurinosa miehistä on edelleen yhteydessä lapsiinsa, ja ovat "viikonloppuisiä". Pieni osa on jättänyt lapsensa samalla kun naisen, eikä enää nähnyt. Elatusmaksujen kanssa saattaa olla ongelmia niilläkin, jotka lasta tapaavat.

Nämä ovat siis todellakin YLEISTYKSIÄ, ei mitään absoluuttista faktaa. Mun mies esimerkiksi on todella hyvä isä meidän lapsille, ja ollaan oltu jo vuosia yhdessä. Mekään ei olla pettämiseltä vältytty, mutta mies on edelleen täällä, ja perhe-elämä on hyvää. Mun mieheen voi luottaa 100% monissa asioissa (esim. raha-asioissa ja siinä, että lapset ovat aina etusijalla), mutta uskollisuusasioissa en luota häneenkään.

Itse kysymystäsi, ap, en ihan ymmärrä, miksi mietit voiko luottaa jos tulee vahinko? Pidä huoli, ettei vahinkoa tule. Ja muutenkin, tuollaista on ihan turha miettiä, ei sitä tiedä minkään maalaisesta ihmisestä, ei vaikka kuinka hyvin tuntisi, että miten tuossa tilanteessa toimii. Aina on mietittävä myös se vaihtoehto, että pärjääkö lapsen kanssa yksin. Se kunnollinen suomalainen monen vuoden aikainen seurustelukumppanikin saattaa yhtäkkiä päättää ettei haluakaan isäksi, kun olen 8.kuulla raskaana ja aborttia et saa enää millään, siinä sitten olet yksinhuoltajana vaikka mitä olit suunnitellus etukäteen.

Vierailija
20/22 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim Usassa 8 kymmenestä mustasta lapsesta kasvaa ilman isää.