Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
En saa mistään töitä, koska olen liian älykäs. :( Kaikki
09.11.2012 |
työnantajat ajattelevat, etten jäisi pysyvästi, vaan hakisin haastavampaa työtä.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
mainitsen vaan alemman yliopistotutkinnon. Sehän ei ole valehtelua, kun onhan mulla se alempikin tutkinto olemassa.
Mulla siis sellainen tilanne, että lähdin miehen mukaan ulkomaankommennukselle ja lasten koulujuttujen takia ja perheen kokonaistilanteen takia se venyi alunperin suunniteltua pidemmäksi. Kun palasin Suomeen, en enää saanut aiempaa tasoa vastaavia töitä, mutta kun alkuun hain sitten ns. huonompia duuneja, niin niitä en saanut kun mua pidettiin just ylikoulutettuna - ja kokeneena. Eli olin tavallaan väliinputoaja.
Sitten tajusin tuon, että mun pitää vetää CVni reippaasti alaspäin. Mutta hankalaa on just tuo, että miten selittää sitten niitä aukkoja, joita syntyy, jos jättää pois maisterintutkinnon ja sitä parempaa työkokemusta.
Mulla oli onneksi opiskeluaikoina yleensä jotain töitä, olin kaupankassana, leffateatterissa jne. Pistin sitten niitä CVhen ja vähättelin tekemisiäni oman alan duuneissa. Esim. yksi työtittelini oli projektikoordinaattori. Oikeasti siinä duunissa vedin yli miljoonan euron projektia, hommasin rahoitukset useisiin muihin projekteihin ja koulutun itse kunnan ja valtion virkamiehiä. En kuitenkaan maininnut noista mitään vaan sanoin, että hoidin hallinnollisia tehtäviä, budjettiseurantaa jne. siinä ja siinä projektissa.
En tuossakaan valehdellut varsinaisesti, pistin vaan pääasiaksi sen, joka oikeasti oli ehkä 10% mun työnkuvasta. Mutta olin luettelemiani juttuja kuitenkin tehnyt.
Eikö sulla ole opintovuosilta mitään työhistoriaa? Vaikka olis kuinka osa-aikaista, niin laittaa sen.