Sun mies...
tulee tänään illalla mun luokse yöksi :)
Mitä mun pitäisi ottaa huomioon? Tiedän jo, että se kuorsaa.
Kommentit (30)
hyvin, tykkää nimittäin nuolla kovasti. Katso että hoitelee sut kuumaksi ennenkuin alatte panemaan, ei nimittäin ole mikään maraton-mies. No sitten tykkää panna seisaltaan edestäpäin ja ja ls-asennossa,peppuun on turha pyytää.Jos ratsastat niin siltä tulee heti. Ei kait siinä muuta, hauskaa iltaa teille. Voisitko filmata kännykällä videoita ja lähettää mulle, olis kiihottavaa katella :)
Ei se kyllä kotona kuorsaa, onko sulla jotain lemmikkejä joille meidän Musse vois olla allerginen?
Mussehan on allerginen tomaatille, kalalle, villalle, sellerille, kissoille ja koirille, perunalle ja punajuurelle, kiukkuisille naisille, pähkinöille, Lidlin oluille, maitotuotteille, pahoille sanoille, kotimaisille viljoille, kilpikonnille, leikkokukille, Kaurismäen elokuville, terveelliselle ruoalle, kynttilöiden polttamiselle, sanomalehtimusteelle, lapsille, avokadolle ja sitruksille, anopilleen, pakkasilmalle, keinovalolle ja suklaalle.
Kyllä teillä hyvin menee kun vaan muistat Mussen pienet rajoitteet.
Kiitos vapaaillasta!
Mussehan on allerginen tomaatille, kalalle, villalle, sellerille, kissoille ja koirille, perunalle ja punajuurelle, kiukkuisille naisille, pähkinöille, Lidlin oluille, maitotuotteille, pahoille sanoille, kotimaisille viljoille, kilpikonnille, leikkokukille, Kaurismäen elokuville, terveelliselle ruoalle, kynttilöiden polttamiselle, sanomalehtimusteelle, lapsille, avokadolle ja sitruksille, anopilleen, pakkasilmalle, keinovalolle ja suklaalle.
ja kondomeille. Kannattaa olla tarkkana, kun ei se niitä allergoioitaan itse muista.Ei todellakaan ole nättiä jälkeä kun turpoaa kurkku ja pipuli yhtäaikaa.
Varmempaa on jos vaan printtaan listan ja laitan mukaan niin osaat varoa.
Kiitos vielä kerran vapaaillasta!
kuin 3 yötä pois ja nekin lasten + veljeni perheen kanssa mökillä. Mieheni ei myöskään ole kertaakaan näinä vuosina olltu yksissäkään pikkujouluissa, saunailloissa, illanistujaisissa tai käynyt kertaakaan ravintolassa/baarissa. Et silleen.
kuulostaa todella tylsältä tuo sun mies.
Sillä kun on sydänvika ja reilusti ylipainoa sekä diabetes. Ikääkin 57v. Kolme vuotta sitten tehty ohitusleikkaus mutta sydän oirehtii edelleen.
sillä ei seiso yhtään! Siis ei lainkaan! Toivottavasti nautit sellaisesta välineseksistä, jossa lerppu penis on muovinpalasten välissä ja sitten mies huohottaen leikkii, että sillä seisoo.
kuin 3 yötä pois ja nekin lasten + veljeni perheen kanssa mökillä. Mieheni ei myöskään ole kertaakaan näinä vuosina olltu yksissäkään pikkujouluissa, saunailloissa, illanistujaisissa tai käynyt kertaakaan ravintolassa/baarissa. Et silleen.
kuulostaa todella tylsältä tuo sun mies.
Mies on auttamatta tylsä, kun ei esim. raahaudu kännissä kotiin?!
Sinä luulet heidän luulevan. Ei toi mun mies mikään järjen jättiläinen ole, mutta sen verran sekin ymmärtää...että varattujen kanssa vehtaavat naiset ovat vain tyhjiä tynnyreitä.