Sano mulle hei :)
Kommentit (25)
tein "sitä" salaa miehen sähköhammasharjalla!
Hei vaan :d
Kissa kuoli jo aikoja sitten enkä oo vieläkää yli
Olen valesakka-allassuunnittelija.
Miksi et omallasi?
ap
ap
Olen valesakka-allassuunnittelija.
Olen kokeillut nuoruudessani huumeita kaksi eri kertaa. (kukaan ei tätä minusta uskoisi..)
Missä sä valemaisteroit?
Toimii IT-alalla konsulttifirmassa. Tulin tänne kyllä rehellisesti opinnot kesken mutta puheilla että valmistun ihan kohta. En kehdannut sanoa että jätinkin opinnot kesken kun en jaksa niitä työn ohessa hoitaa vaan kun pomo kysyi sanoin että joo oon valmis. Nyt mun CV:ssä lukee että oon maisteri ja niin asiakkaatkin luulee. On lukenut jo yli 10 vuotta.
ap
Missä sä valemaisteroit?
Toimii IT-alalla konsulttifirmassa. Tulin tänne kyllä rehellisesti opinnot kesken mutta puheilla että valmistun ihan kohta. En kehdannut sanoa että jätinkin opinnot kesken kun en jaksa niitä työn ohessa hoitaa vaan kun pomo kysyi sanoin että joo oon valmis. Nyt mun CV:ssä lukee että oon maisteri ja niin asiakkaatkin luulee. On lukenut jo yli 10 vuotta.
ap
Olen kokeillut nuoruudessani huumeita kaksi eri kertaa. (kukaan ei tätä minusta uskoisi..)
Mä olen pureskellut joskus varpaankynsiäni.
Näistä kokeiluista on kulunut jo 16v ja siihen kahteen kertaan on jäänyt.
jotkut kutsuu mua 'sillä yhdelläkin nimellä' vaikka itse en sitä nimeä käytä
Miksi et omallasi?
ap
Kyllä mä pesin sen. Sillä harjaosalla harjasin 'sieltä'
Hyi minua.....teki kyllä gutaa!
ap
jotkut kutsuu mua 'sillä yhdelläkin nimellä' vaikka itse en sitä nimeä käytä
Sain työpaikkani isäni suhteilla ennen kuin olin valmistunut. Paikkaa haki n. 200 ihmistä. Nyt mulla on siihen koulutuksin ja olen työssäni ihan hyvä, vaikka ostivatkin emakon säkissä.
ap
Olen seurustellut saman miehen kanssa 17veestä alkaen. Nyt 24v.Kun aloimme seurustella silloinen 18v mieheni oli jo ollut monen naisen kanssa ja varsinainen naisten mies. Minä sen sijaan olin neitsyt, mutta enhän sitä silloin teininä voinut myöntää ja joskus kun puhuttiin, niin sanoin,että olisi ollut 10 kumppania ennen miestäni... =___D
Enkä ole asiaa sen jälkeen korjannut, en viitsi =_D Tässä synkin salaisuuteni =__D
Koska inhoan julkista itkemistä teeskentelen olevani melko kovalonteinen - jos alkaisin itkeä kun herkistyn en ehkä saisi sitä loppumaan. Inhoan myöskin halailua, mutta se ei ole mikään salaisuus :)