Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko ennen erittäin hyvin sopineet e-pillerit muuttua sopimattomiksi?

Vierailija
10.09.2012 |

Eli ennen raskautta söin vuosia Yasmineja, sopi tosi hyvin, akne hävis, ei juuri mitään menkkaoireita eikä pahoja mielialanvaihteluitakaan.

No nyt synnytyksestä yli puoli vuotta ja Yasmineja takana monta kuukautta, pari viime liuskaa söin putkeen ja nyt vuoto oli ihan minimaalista, kamala päänsärky (lähes varmaan migreeniin verrattavissa vaikka siitä en olekaan ikinä kärsinyt) johon ei auttanut lääkkeet vaan pimeä huone ja uni, pääkipu jatkunut nyt jo neljä päivää, välillä kovempana ja välillä lievempänä. Menkat alko siis lauantaina ja vuoto jatkunut tiputteluvuotona nyt tähän päivään (maanantai) saakka. Loppunut on kyllä jo melkeen nyt iltaan mennessä.

Alapääkin jotenkin jännästi kipuillut, ihan ennenkuulumattomalla tavalla ja jotenkin turtana koko toosan alue ja alavatsa,

Aknesta nyt sit puhumattakaan kun koko leuka kipejä patteja täynnä (yleensä mulle tulee vaan yks menkkafinni johonkin kohtaa naamaa / kaulaa)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähitellen kaikki muuttuneet sopimattomiksi, mitä pitempään olen niitä käyttänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi