Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varoitus Citydeal palvelusta

Vierailija
08.11.2012 |

Ostin kyseisen palvelun kautta tuotteen, mitä en koskaan saanut. Citydeal ei suostu palauttamaan rahojani, vaan tarjoavat uutta "lahjakorttia". Rahoja ei palvelusta takaisin saa, vaikkei haluttua tuotetta saa. Älkää ainakaan isoja summia maksako palveluun!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on pelannut täysin nappiin!

Vierailija
2/6 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valokuvastudio Bellaimagem huijata. Mutta olin itse tiukkana ja sain sitten suurinpiirtein, mitä kuuluikin.

Mietin kyllä, viitsinkö enää jatkossa näihin diileihin mennä, kun on niin hankalaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

CD ei pakota ketään myymään halvalla palveluitaan, ne on tarkoitettu mahdollisuudeksi uusille asiakkaille tutustua yrityksen palveluihin. Silti kovin moni yrittäjä valittaa jopa asiakkaan kuullen siitä, miten "tulee takkiin" diilien takia...

Vierailija
4/6 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valokuvastudio Bellaimagem huijata. Mutta olin itse tiukkana ja sain sitten suurinpiirtein, mitä kuuluikin.

Mietin kyllä, viitsinkö enää jatkossa näihin diileihin mennä, kun on niin hankalaa.

Itse olen ainakin huomannut, että kauneusalan diileissä aikaa onkin vähemmän/palvelu huonompaa kuin normaali hinnan maksaville.

Vierailija
5/6 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

CD ei pakota ketään myymään halvalla palveluitaan, ne on tarkoitettu mahdollisuudeksi uusille asiakkaille tutustua yrityksen palveluihin. Silti kovin moni yrittäjä valittaa jopa asiakkaan kuullen siitä, miten "tulee takkiin" diilien takia...

Firman työntekijät taitavat olla nuoria ja hyväuskoisia. Selkäranka kasvaa vanhetessa..

Vierailija
6/6 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firman työntekijät taitavat olla nuoria ja hyväuskoisia. Selkäranka kasvaa vanhetessa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan