Nyt todistettu: peniksen koolla ei ole väliä
http://www.iltasanomat.fi/terveys/art-1288514719696.html?pos=ok-nln
Uskoo ken tahtoo.
Kommentit (10)
Kunhan munan pituus on normaalin mitoissa.
Jos olisi joku ihan pikkuruinen pipuli, sitten voisi ollakin.
Tai en tiedä, jos rakastaisi toista tosi paljon,
ja jos se mies myöntäisi ettei toisen tarvitsekaan edes yrittää teeskennellä.
väljässä venttiilissä liian pieni akseli ei tunnu missään.
ihan turhaan vääntävät "asiantuntijat" tutkimuksia. Kai noiden tutkimusten tarkoitus on vain lohduttaa pienimunaisia miehiä. Sama kuin julkistettaisiin tutkimus "miehet eivät koskaan katso naisten rintoja". Yhtä vakuuttavaa.
Koolla ei ole väliä, kunhan vaan on iso!
väliä...molemmat ääripäät ovat vaikeita juttuja....Mutta jos on keskivertoa isompi vehje niin kyllä se nyt vaan on mukavaa.
Kyllä sillä vaan on väliä. Seksi ei kyllä ole mulle mitenkään tärkeää, voin varmaan olla hyvin ilmankin, mutta on se nyt ehkä paremmin varustetun kanssa vähemmän pakkopullaa...
mutta ilmeisesti olen sen verran keskikokoinen ihminen että minulle keskikokoinen on paras. Liian pieni (pitkäaikainen poikaystäväni syistä jotka eivät peniksen kokoon liity) ei ole helposti tosi tyydyttävä, mutta liian iso (toinen pitkäaikainen poikaystäväni, edelleen syistä joita ei peniksen koko sanellut) oli niin kivulias että pelkäsin ja inhosin seksiä.
molemmat ääripäät ovat vaikeita juttuja....Mutta jos on keskivertoa isompi vehje niin kyllä se nyt vaan on mukavaa.
Pidin hänestä kovasti, mutta seksi ei ollut todellakaan hyvää. Hän ei osannut tyydyttää naista edes sullaan, mulkusta puhumattakaan