Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mooi

Vierailija
08.11.2012 |

Olen 16-vuotias tyttö ja minulla on ongelma.... Nyt muutaman päivän ajan minulla on ollut sellainen olo, että minulla on nestehukka... Kuitenkin olen yrittänyt juoda vettä tarpeeksi, mutta edelleen jatkui sellainen olo että koko ajan on pissahätä mutta ei tule mitään. Tänään sitten huomasin, etten ole viikkoon syönyt puuroa (syön normaalisti joka arkiaamu), joten päätin syödä kaurahiutaleita jogurtin kanssa...... En ole myöskään useampaan päivään (3-4?) käynyt kakalla. Kun söin ja nukuin sen jälkeen jonkun aikaa, heräsin kauheaan vatsakipuun navan vasemmalla puolella. Kävin vessassa, isommalla hädällä, mutta se vatsakipu jatkuu vieläkin.... Tämä tuntuu kauhealta ja siksi kysynkin, että onko teillä mitään ajatusta, että mistä tämä voisi johtua.... Olen kiitollinen jokaisesta vastauksesta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy terveyskeskuksessa juttelemassa lääkärin kanssa. Tuskin on mitään kovin vakavaa, mutta ei diagnoosin teko onnistu ilman, että lääkäri tutkii potilaan :-)

Kun käyt terveyskeskuksessa, niin sulle tulee ainakin parempi mieli, kun ei enää tarvitse miettiä sitä asiaa, että pitäiskö lähtee lekuriin vai ei.

Hyvä, kun pidät itsestäs huolta, voimaa!

Vierailija
2/4 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että täältä saa jotain diagnooseja, mutta ajattelin, että jos jollakulla on ollut samanlaista... Kiitos kannustuksesta! :) Ja jollakin taitaa olla huono päivä.. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla myös VTI eli virtsatietulehdus, haiseeko pissasi erilaiselta? Usein muuten vatsakipuun auttaa mikäli pötköttelee selällään...

Vierailija
4/4 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa että kun kävin illalla lenkillä, nukuin yön ja söin aamulla puuroa, vatsakipu katosi kokonaan.. :) Pitää varmaankin jatkaa samaan malliin ... :) Kiitos tuosta selällään pötköttely-vinkistä ja kaikista muistakin kommenteista! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän