Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sinulla ei ole tällaista vartaloa?

Vierailija
08.11.2012 |

http://is11.snstatic.fi/img/978/1288514706504.jpg

Luuletko, että kelpaat miehellesi oikeasti sellaisena, kuin olet? Vai voisiko olla, että miehesi vain tyytyy sinuun tällä hetkellä?

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

156cm ja 47kg.

60G tissit.

Vierailija
22/73 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä sääristäni saa tuollaisia kuin panemalla lekalla sääriluun mäsäksi ja venyttämällä siten lisää pituutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten näihin on aina kiva vastata kun kerrankin on hyvä jossakin!

"No kylläpä on taas palsta mammat timmissä kunnossa :D"

Vierailija
24/73 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö saadaan geeneissä. Minulla on ihan hyvät geenit, mutta en tietenkään ole kenenkään klooni, ja olen noin 30 vuotta vanhempi kuin kuvassa oleva nainen. Hänelle ulkonäkö on lisäksi osa ammattia, minun ei tarvitse ansaita jokapäiväistä leipääni vatsalihaksia näytellen. Tuskin hänkään sitä enää minun iässäni tekee.

Vierailija
25/73 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä 7-10kg enemmän painoa:) Kelpaan oikein hyvin miehelleni, on aivan hulluna minuun eikä haluaisi mun edes treenaavan liikaa:) Bmi 24,7 on ihan ok

Vierailija
26/73 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lyhyt...geenit lyhyiltä vanhemmilta.

Normaalit C-kupin rinnat...en halua silikoneja/ kohotusleikkauksia.

Läskiä...koska olen laiska soffaperuna joka rakastaa herkkuja.

Lisäksi olen jo "keski-ikäinen" kahden lapsen äiti.

Ja mieheni rakastaa minua...olen kelvannut hänelle jo yli 20v. ja hän on kelvannut minulle ;)

Vierailija
27/73 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

reiteni ja käsivarteni ovat noin kolme kertaa paksummat kuin kyseisellä neitokaisella. Uskallan silti väittää että minä teen enemmän töitä ulkomuotoni eteen kuin tuo bikinimalli tekee.

Vierailija
28/73 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun miehelläni on tällainen vartalo.

http://fitnessorfitness.blogspot.fi/2012_07_01_archive.html

Lupaan.

Vierailija
29/73 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kurvikkaampikin (ei läski). Luulen että oma mieheni tykkää enemmän omana naisenaan tällaisesta vähän kompaktimmasta pakkauksesta vaikka toki kuvista mielellään huippumallejakin ihastelee.

Vierailija
30/73 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

reiteni ja käsivarteni ovat noin kolme kertaa paksummat kuin kyseisellä neitokaisella. Uskallan silti väittää että minä teen enemmän töitä ulkomuotoni eteen kuin tuo bikinimalli tekee.

En juuri harrasta rankkaa liikuntaa ja mun vartalo on aikalailla tuollainen.

T. se aiemmin kirjoittanut 180 cm pitkä

Vierailija
32/73 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kyl haluaisi. On varmaan sen tietokoneella toi kuva...

Vierailija
33/73 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin joutuisin kiinteyttämään vartaloa.tisseistä ei enää noin timmejä tulisi.

Vierailija
34/73 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en muista nyt kuka yyberhyvännäköisen Hollywood-tähden vaimo sanoi joskus omasta 'sexiest man on the planet' -miehestään, ettei ole koskaan ajatellut hänen olevan seksikäs. Kyllä se viehätys syntyy ihan muista asioista, vaikka kohtuuton ylipaino voi varmaan olla haitallista myös henkiselle viehätysvoimalle.

Vierailija
35/73 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko, että kelpaat miehellesi oikeasti sellaisena, kuin olet?

hän saa ihan vapaasti lähteä kävelemään. En halauisikaan, että mies on kanssani ulkonäön vuoksi.

Vierailija
36/73 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena sitä vielä murehti tuollaisia tyhjänpäiväisiä asioita, nykyään panostaan mielummin hyvään kirjallisuuteen, liikuntaan, hyvään ruokaan, lapsiin, ystävien seuraan. Mieskin on ja hyvin olen kelvannut, mies se meillä on se "rakastuneempi" osapuoli. Vientiä riittäisi kyllä tuolla baareissakin, mutta enpä ole sivusuhdetta harkinnut.

Olen kyllä mallinpituinen ja hyvin hoikka, mutta silikoneja en hanki aa-kuppeihini, haluan olla ihan oma itseni. Rillejäkin pidän mielummin kuin piilareita.

Off topic, mutta luin kerran artikkelin, jossa toimittaja seurasi erästä Victoria's Secret mallia muutaman päivän ennen näytöstä ja sen jälkeen. Malli tunnusti, ettei syö eikä edes juo mitään 24h ennen lavalle astumista. Sitä ennen pidetään äärimmäisen tiukka puhdistusdieetti ja maali myönsi olevansa aivan nääntynyt ja odotti jo näytöksen jälkeistä aikaa, jolloin saisi syödä vähän normaalimpaan tapaan. Toinen malli eli rusinoilla ja kahvilla. : P Sellainen elämäntyyli on minusta epäterveellinen ja arveluttava, en ikinä haluaisi esim. tyttärestäni mallia.

Vierailija
37/73 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tykkäisi tuollaisesta vartalosta. Pidän pyöreistä naisvartaloista. Tuo nainen on kasvoiltaan kyllä kaunis, mutta +30 kg herättäisi miehiset vaistoni :)

Vierailija
38/73 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole tuollaista vartaloa, koska pidän esteettisempänä, naisellisempana ja mukavammantuntuisena tällaista omaa lihaksikasta ja rasvaisempaa vartaloa. Harrastan painonnostoa sekä tykkään syödä hyvin. Tunnen olevani eläväisempi nyt rehevänä, kykenevänä ja mehukkaana. Olen myös varmasti 20cm lyhyempi kuin tuo malli. En ole tuollainen, koska en halua. Olen hankkinut sellaisen vartalon, jossa tunnen olevani kotonani.

Mieskin kuulemma tykkää. Ja on samalla tavalla lihaksikas ja rasvainen, ei mikään fitnesskireä palikkavatsa. Kyllä meille roteville ja rehevillekin vastakappaleita löytyy.

Jokaiselle jotakin. Toinen tykkää victorian enkeleistä, toinen runsaammista pakaroista. Ja mitä näitä nyt on.

Vierailija
39/73 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhyt täpikkä ja rakastan ruokaa ja raskasta liikuntaa.

Jalkani ovat ja tulevat aina olemaan lyhyet ja lihaksikkaammat kuin tällä neidillä. Olen ehkä myos liian laiska tiputtaakseni 1-3 kiloa jotta rasvatasapaino tämän neidin kanssa olisi sama.

En myoskään rasvaa vartaloa kiiltäväksi, sekä kulje samanlainen valaistus mukana kuin tässä kuvassa.

Vierailija
40/73 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin silikonilla, joten siksi ei oo tollasta vartaloa. Mutta mulla on kyllä suhteessa parempi kroppa ku miehelläni, joten minä olen se joka "joutuu tyytymään".. ja ihan hyvä niin. Jos mies ois joku ihan hullu himourheilija, tulis mulle varmaan alemmuuskompleksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi