Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sinulla ei ole tällaista vartaloa?

Vierailija
08.11.2012 |

http://is11.snstatic.fi/img/978/1288514706504.jpg

Luuletko, että kelpaat miehellesi oikeasti sellaisena, kuin olet? Vai voisiko olla, että miehesi vain tyytyy sinuun tällä hetkellä?

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka tekisi mitä. Sporttinen olen kyllä, mutta nuo muodot ja mittasuhteet ovat utopistiset. Ehkä juuri siksi olenkin eroamassa? Mieheni lähtee Victoria's Secretin perään.. onnea matkaan!

Vierailija
62/73 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurimmalla osalla naisista on erimuotoinen ruumiinrakenne kuin tuolla mallilla. Ainakin suurimmalla osalla SUOMALAISnaisista. Katsokaa ympärillenne niin näette.

Suurin osa on lyhyempiä kuin malli, ja ne jotka eivät ole, ovat raskasrakenteisempia tai vartalon malli on erilainen. Tuskin näistä vastaajistakaan monikaan näyttäisi superhoikkana tuolta, vaikka niin ilmeisesti uskookin tai ainakin uskottelee jollekulle.

Eli ei ole naisten omasta viitseliäisyydestä kiinni näyttävätkö he tuolta vai eivät. Harva mallikaan on itse asiassa noin hyvinmuodostunut, tiimalasivartaloinen ja kaunisraajainen. Oikeassa elämässä naiset ja miehet ovat kaikki eri muotoisia, eivät muovinukkeja, jotka valetaan samasta muotista.

Mutta en asukaan missään persjalkaisten peräkylässä, johon lasken myös Helsingin. Mutta ihan suomalaisia naisia ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on juuri samanlaine vartalo!!! siis oikeasti millilleen on! tuolla piilossa läskin alla varmasti samanlainen XD

Vierailija
64/73 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en tunne yhtäkään, jolla on tuollainen vartalo. Enkä ole juurikaan nähnyt vastaavia. Ehkä joskus kouluaikoina saattoi olla joku samassa koulussa. Pitkiä ja hoikkia kyllä on joku harva, mutta ei tuonmallisia.

Vierailija
65/73 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en tunne yhtäkään, jolla on tuollainen vartalo. Enkä ole juurikaan nähnyt vastaavia. Ehkä joskus kouluaikoina saattoi olla joku samassa koulussa. Pitkiä ja hoikkia kyllä on joku harva, mutta ei tuonmallisia.

Ja ovat upeita vielä nelikymppisinäkin. Ei kaikki suomalaiset ole raskasrakenteisia pullukoita.

Vierailija
66/73 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei mieskään ihan tältä näytä : http://www.fanpop.com/spots/sons-of-anarchy/images/25476886/title/charl…

Hyvin silti jaksan katsella sitä.

Vierailija
67/73 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olen jo 35 vuotias

koska olen synnyttänyt kolme lasta (muuten hoikka ja kunnossa mutta rintoja ei ole enää jäljellä)

ja koska haluan näyttää ihan itseltäni

Vierailija
68/73 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ovat upeita vielä nelikymppisinäkin. Ei kaikki suomalaiset ole raskasrakenteisia pullukoita.

Muutama osallistui missikilpailuihin ja pärjäsi top kolmen joukkoonkin, mutta upeimmat ei edes osallistuneet. Ja tämä oli aikana kun missit olivat vielä kauniita ja tasokkaita Suomessa.

Vierailija
69/73 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olen paljon pienempi ja en noin muodokas (154cm ja 42kg, kuppikoko A70)enkä jaksa perus lenkkeilyn lisäksi oikein muuta liikuntaa harrastaa. Ihan hyvin tunnun miehelleni kelpaavan.

Vierailija
70/73 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama osallistui missikilpailuihin ja pärjäsi top kolmen joukkoonkin, mutta upeimmat ei edes osallistuneet. Ja tämä oli aikana kun missit olivat vielä kauniita ja tasokkaita Suomessa.

Eli nämä naiset on poikkeustapauksia, ovat ominaisuuksiensa vuoksi ajautuneet missikuvioihin ja elämäntapansa vuoksi myös panostaneet ulkonäkönsä säilymiseen toisin kuin useimmat. Ehkä käyneet myös kirurgin pakeilla. Arvasin, että kyse on jostain lätkävaimoista tai muista ex-misseistä.

Poikkeustapauksia tietysti tosiaan löytyy, olisiko 1/1000 suomalaisnaisista tuonnäköisiä? Meneeköhän arvaus paljon ohi?

Vierailija
71/73 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nämä naiset on poikkeustapauksia, ovat ominaisuuksiensa vuoksi ajautuneet missikuvioihin ja elämäntapansa vuoksi myös panostaneet ulkonäkönsä säilymiseen toisin kuin useimmat. Ehkä käyneet myös kirurgin pakeilla. Arvasin, että kyse on jostain lätkävaimoista tai muista ex-misseistä.

Poikkeustapauksia tietysti tosiaan löytyy, olisiko 1/1000 suomalaisnaisista tuonnäköisiä? Meneeköhän arvaus paljon ohi?

80- ja 90-luvuilla ei harrastettu silikoneja tai haaveiltu lätkävaimon urasta :) Ja ne upeimmat tosiaan on hankkineet yliopistotutkinnon ja työskentelevät kivoissa ammateissa ja tienaavat itse hyvin. Eivätkä ikinä lähteneet mihinkään missitouhuihin mukaan.

Mutta joo, ajat ovat muuttuneet ja nykyään missien taso on romahtanut ja kaikennäköiset tyrkyt täyttävät lehtien palstat. Samalla on kadonnut myös malli tasokkaista suomalaisista naisista, joita toki edelleenkin on mutta jotka eivät enää ole ns. julkkiksia, eivätkä edes halua olla.

Vierailija
72/73 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohon on hankala edes pyrkiä. Miksi olen näin lyhyt? Todennäköisesti koska synnyin pienikokoisena äitini raskaustupakoinnin takia, eikä näillä geeneillä olisi muutenkaan kovin pitkää voinut odottaa. Lisäksi minulla ei ole varaa hiustuuhennuksiin/tekoripsiin/kosmetologiin/kuntosaliin saatika plastiikkakirurgiin, kasvojeni malli on aivan toista kuin tällä naisella. Ja mieheni vois just nyt vaikka suksia vittuun, niin paljon kiukuttaa.

Vierailija
73/73 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://is11.snstatic.fi/img/978/1288514706504.jpg" alt="http://is11.snstatic.fi/img/978/1288514706504.jpg">http://is11.snstatic.fi/img/978/1288514706504.jpg</a&gt;

Luuletko, että kelpaat miehellesi oikeasti sellaisena, kuin olet? Vai voisiko olla, että miehesi vain tyytyy sinuun tällä hetkellä?

unelmavartalo, mikä miesmalleilla on? VOiko olla, että vaan tyydyn mieheeni, eikä hän oikeasti kelpaa minulle sellaisena kuin on?

Millainen ihminen vuonna 2013 tekee tällaisia aloituksia? Ihan oikeasti? Ja millainen nainen edelleen elelee tuota " kelpaankohan miehille?"-elämää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan