Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häiritseekö muita avarat kaula-aukot?

Vierailija
08.11.2012 |

Tällaista olen miettinyt, että mitä huomattavan isorintainen nainen ajattelee pukeutuessaan laskeutuvaan paitaan, joka on uurrettu syvään? Siis arkikäytössä, ei mennessään baariin tms. Joillakin ne tissit tulee melkein ulos. Olenko jotenkin outo, kun minusta on vaikea jutella tuollaisen henkilön kanssa? Yritän katsoa silmiin, mutta ne tissit puskee näkökenttään. Olen itse pienirintainen nainen. Tiedättekö tämän vaikutuksen, te isorintaiset?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ne on niin ylpeitä isoista rinnoistaan, että niitä on pakko esitellä joka paikassa. eikä vain paidan läpi vaan sitä paljasta rintaa!

Vierailija
2/41 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso ja väljä paita taas ei istu, olkasaumat on missä sattuu, ja itse näyttää lihavalta kun rinnat nostaa sen kaavun kauas muusta vartalosta. Ja lihava en ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat yleensä ylipainoisia, joten rinnat ovat (heidän mielestään) aino seksikäs ja kaunis osa vartaloa. Sen takia niitä pitää tyrkyttää.

Minua ei isorintaisten kaula-aukot kyllä häiritse, pikemminkin katson myötähäpeästä muualle. Enemmän minua karmii vanhojen naisten avoimet kaula-aukot, sellaisten jotka ovat ottaneet elämänsä aikana "vähän" liikaa aurinkoa ja dekolteen iho on sen mukainen.

Vierailija
4/41 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku haluaa näyttää enemmän rintojaan niin siitä vaan!

Vierailija
5/41 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesällä haittaa vähemmän kuin talvella.Talvella ylirohkea pukeutuminen on pelkästään heruttamista ja typerän näköistä.kesällä se jotenkin menee.

Sitten vähän riippuu pukeutujasta- jos on TOOOSI isot tissit ja näkee että tyyppi tekee sen tahallaan,eli ettei yritäkkään peitellä vaan tahallaan heruttaa niin se ärsyttää.

Ystäväni ystävällä on hirveät hinkit.On kyllä muutenkin ylipainoinen ja hän heruttaa, siis jopa ristiäisiin laittaa sellaisen paidan että yli puolet tisseistä näkyy.raukka ei tajua että ihmiset nauraa sille.

Itse en ole kateellinen suurista rinnoista,toki jotkut d-kupit olisi kivat mutta pieneen kroppaani ei kovin isot sovi, omat on 75C.

Vierailija
6/41 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos mäkin näyttäisin sitten vaikka pyllyvakoani? Voin kokeilla. Tosin se ei samalla lailla siinä keskustelussa "haittaa"...

Vierailija
7/41 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta mikään ei ole niin kamalaa kuin koittaa pukeutua johonkin kolttuun.

Se että sinulla ei ole rintoja vaan vaikka hyvä perse niin kyllä mun puolestani saat korostaa sitä peppuasi.

Onneksi minulla on hyvä X niin on mitä katsella!

Joskus teininä pukeuduin tätimäisesti ja hävetti muodot mutta minusta se on tervettä että on itsensä kanssa sujut ja voi laittaa päälleen jotain joka näyttää muotoja: siis ihan ARKENA.

Juhliin taas saatan pukeutua konservatiivisemmin, eikä todellakaan mikään huora-look.

Vierailija
8/41 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kyseessä joku muu kuin baari-ilta ja puolet tisseistä näkyy, bonuksena ehkä vielä joku tissivakoon uppoava näyttävä kaulakoru. Vähän semmonen olo, että tulisko tota nyt katsella vai ei.

Vierailija
9/41 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman että tissivako on paljaana. minullakin on vartalonmyötäisiä vaatteita mutta en paljasta rintojen ihoa.

Joku kommentoi että laudat saa tätä pähkäillä. Itsellä on 75 D rinnat enkä koe olevani lauta - en vaan halua esitellä rintojani julkisesti.

Vierailija
10/41 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta mikään ei ole niin kamalaa kuin koittaa pukeutua johonkin kolttuun.

Se että sinulla ei ole rintoja vaan vaikka hyvä perse niin kyllä mun puolestani saat korostaa sitä peppuasi.

Onneksi minulla on hyvä X niin on mitä katsella!

Joskus teininä pukeuduin tätimäisesti ja hävetti muodot mutta minusta se on tervettä että on itsensä kanssa sujut ja voi laittaa päälleen jotain joka näyttää muotoja: siis ihan ARKENA.

Juhliin taas saatan pukeutua konservatiivisemmin, eikä todellakaan mikään huora-look.

Mä vaan en itse liputa minkään "halpuuden" puolesta (vaot roisisti näytille tiskiin), koska mun muodot näkyvät kai muutenkin. Olen tiimalasi ja hoikka enkä siis millään tavoin häpeä naisellisuuttani.

Vierailija
11/41 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aina jaksaa naurattaa, kuinka varsinkin kovin nuoret naiset tai sitten ne tietyn tyyppiset, joille tällä palstalla on annettu oikein nimikin, valittavat, että eihän näitä piiloon saa millään. Että kun on rinnat, niin näkyyhän ne ihan tavallisten vaatteiden kanssa kaula-aukosta. Ja että pitää olla ylpeä, jos on mitä näyttää ja kumarrutaan vähän lisää.

No, olen selvinnyt kohta kolmevitoseksi asti ilman että on tarvinnut vakoa tai rintakudosta vilautella, siis jos ei niin tahdo tehdä. Ei vaadi Einsteinin älliä pukeutua ns. normaalisti ja silti naisellisesti! Sillehän en mitään voi, että toki rintani näkyvät, eihän niitä poiskaan saa.

Vierailija
12/41 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, kun piti oikein pingottaa rinnat nenän tasolle topatuilla liiveillä ja käyttää syvään uurrettuja paitoja, että muut huomaisivat:D Nyt ei tarvitse, mutta onneksi noita luomuja on sen verran kahden lapsen jälkeen, että saavat ihan vapaasti tulla esille, jos se jotain haittaa, niin vetäköön säkin päähänsä!

Vierailija
13/41 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin tapaamani "heruttaja" oli lapseni päiväkodin työntekijä. Jäin vain miettimään, että ehkä hän ei itse tiedosta, että rinnat ovat varsin näyttävät. Enkä siis ole kateellinen tai pelkää, että hän iskee mieheni. Kunhan pohdin. Olen saanut palautetta, että minulla on hyvä perse, mutta en näe siinä itse mitään kummempaa kuin tavispyllyn.

ap

Vierailija
14/41 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tykkään pukeutua vartalonmyötäisiin, mutta korkealle kaulalle nouseviin paitoihin. Talvella käytän pooloja. En kulje dekoltee paljaana ihan vaan siitä syystä, että tahdon välttää tuon osan altistumista auringolle. Mulla on sekä tissit, vyötärö että ahteri, mutta en näe tarpeelliseksi korostaa niistä mitään.

T:kakkonen joka kauhisteli vanhojen naisten kaula-aukkoja.

Vierailija
15/41 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut saa kulkea vaikka tissit paljaana jos se itsestä tuntuu hyvältä.. Minua ärsyttää avonaiset ja löysät kaula-aukot kun ei pysty vilauttamatta kumartua tai tehdä mitään. Myös hameita käytän tosi vähän samasta syystä.. Taidan olla sellainen käytännöllinen pukeutuja enemmän kuin vartaloni korostaja.

Miehelleni kyllä keikistelen... Mutta siihen on sitten ihan omat asunsa ;)

Vierailija
16/41 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

isotissiset eivät yleensä tissivakoaan esittele. Ne on lähestulkoon aina niitä sairaalloisen ylipainoisia joilla on avoimet kaula-aukot.

Vierailija
17/41 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä enemmän häiritsee se, että jotkut käyttää selästä avoimia ja olkaimettomiakin mekkoja ihan tavallisten rintsikoiden kanssa. näyttää aika tyhmältä.

Vierailija
18/41 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein jotka niin pukeutuu. Ostetaan monta kokoa liian pieni paita, johon sulloudutaan kun makkarankuoreen eikä ne tissit sit välttämättä edes mahdu niille varattuun tilaan...Mun mielestä ylipaino ei ole kaunista eikä ne tissitkään kovin kauniit ole vaikka olis kuinka isot jos niiden kantaja on kovasti lihava. Normaalivartaloisilla tissien esittely ei häiritse, ehkä myös näillä tietty tissienkin koko on jotenkin normaali ja vaatteet mahtuu päälle. Tietty baariin voi pukeutua eri tavalla kun ristiäisiin mutta seksikkyys on mun mielestä kaukana tollasesta "kaikki esillä" -lookista.

Vierailija
19/41 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voIn kertoa, että vaatteiden löytäminen (yläosaan) on VAIKEAA!

Jos on lihava, niin vaatteita löytyy helpommin, koska on erilaisia isojen tyttöjen mallistoja ym. Mutta kun hoikka mutta isot rinnat, niin istuvia vaatteita on hankala löytää.

Varsinkin kaulupaidoissa on paljon haastetta, niitä ei kerta kaikkiaan löydy. Silloin kun kauluspaita päällä, niin se pakko pitää auki rintojen kohdalta, koska tuo vaihtoehdoista parempi. (Joko muuten istuva paita mikä ei mene rintojen kohdalta kiinni, tai rintojen kohdalta kiinni menevä, muuten iso lepattava teltta.)

Laitan toki trikoopaidan tm. kauluspaidan alle, eli rinnat eivät näkyvillä heilu.

Mutta on HYVIN vaikeaa löytää vaatteita yläosaan, jotka istuvat päälle hyvin ja peittävät mutta eivät ole liian tätimäisiä. Ja varsinkin kesällä ei kukaan halua pitää päällään mitään "poolokaulusta" vaan viileitä toppeja ym. kevyempiä vaatteita.

Olen myös huomannut, että usein pienirintaisilla on HYVIN avonaisia kaula-aukkoja, ns. kaikki näkyy. Jujuna vaan on se, että ei ole paljon mitään "näytettävää".

Jos on isot rinnat, niin esim. se vako syntyy tissien väliin ihan itsestään, ilman mitään Gossardin ultra bra liivejä.

Jokaisella on oikeus pukeutua niinkuin haluaa, en ymmärrä niitä joiden tissit ovat kirjaimellisesti tarjottimella, mutta se jos vakoa näkyy ei aina todellakaan ole mitenkään epäsiistiä/horahtavaa tmv. esim:

http://www.eliteoftheworld.com/images/elites/1306188246oprah-winfrey-1…

Vierailija
20/41 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni vaate on jäänyt ostamatta liian avaran kaula-aukon vuoksi. Minusta se on ruman näköistä, kun rintavakoa esitellään oikein reippaasti ja kumartuessa näkyy rinnat liki kokonaan. Se ei ole edes seksikkään näköistä, vaan pelkästään halvan näköistä.

Mulla itselläni on koko 75D, joten en mä mikään kamalan pienirintainen ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi