Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vituttaa miehen naispuoleinen kaveri

Vierailija
08.11.2012 |

Eli siis mun miehellä on naispuoleinen kaveri, jonka luona se käy pelaamassa ja kahvittelemassa. Mä olen tämän naisen tavannut ja voin olla suht varma, ettei niitten välillä ainakaan naisen puolelta ole mitään säpinää (naisella oma mies ja vauvan kanssa on kotona). Mä kuitenkin tiedän, että tää eukko vastaa just eikä melkein mun miehen "ihannetta" sekä ulkoisesti että ajatusmaailmalta ja mun mies ei todellakaan ole sokea kauneudelle, joten pelailun lisäksi mun mies hakee sieltä 100% varmasti silmänruokaa...

Mähän en tietenkään voi miestä kieltää käymästä siellä, kun ei sillä muitakaan kavereita täällä ole, mutta onko mun pakko vaan hyväksyä niiden ystävyys? Aina kun mä otan asian puheeksi niin mies suuttuu ja sanoo, että yritän tuhota hänen ainoan kaverisuhteensa. No en yritä, mutta miksi sen kaverin pitää olla just SE nainen, eikä vaikka joku entinen työkaverimies. %(

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis mun miehellä on naispuoleinen kaveri, jonka luona se käy pelaamassa ja kahvittelemassa. Mä olen tämän naisen tavannut ja voin olla suht varma, ettei niitten välillä ainakaan naisen puolelta ole mitään säpinää (naisella oma mies ja vauvan kanssa on kotona). Mä kuitenkin tiedän, että tää eukko vastaa just eikä melkein mun miehen "ihannetta" sekä ulkoisesti että ajatusmaailmalta ja mun mies ei todellakaan ole sokea kauneudelle, joten pelailun lisäksi mun mies hakee sieltä 100% varmasti silmänruokaa...

Mähän en tietenkään voi miestä kieltää käymästä siellä, kun ei sillä muitakaan kavereita täällä ole, mutta onko mun pakko vaan hyväksyä niiden ystävyys? Aina kun mä otan asian puheeksi niin mies suuttuu ja sanoo, että yritän tuhota hänen ainoan kaverisuhteensa. No en yritä, mutta miksi sen kaverin pitää olla just SE nainen, eikä vaikka joku entinen työkaverimies. %(

Mies ja nainen EI voi koskaan olla läheisiä ystäviä,ilman,että siinä on jotain muuta,ja jos on niin yksi pari miljoonasta ehkä pystyy moisee,usko pois ukkosi käy pökkimässä sitä naista ja sen vuoksi on sulle vihainen,koska tajuat asian.Ukkosi pelkää menettävänsä sinut,koska toista naista ei voi saada.Pistä se valitsemaan,jos se rakastaa sua oikeesti,se valitsee sut,jos taas valitsee sen toisen naisen,niin tiedät mikä on totuus.Se toinen nainen nauttii aivan varmasti tilanteesta ja on vahingon iloinen,tai sit ukkosi on sen pienen lapsen isä,vaikka ei sitä sulle varmaan tule koskaan kertomaan.Mikset juttele sen naisen miehen kanssa ja kysy hyväksyykö hän miehesi ja puolisonsa ns.ystävyyden.Enpä usko,että hyväksyy.Järki käteen,Suomessa on niitä ittensä tyrkyttäviä akkoja joka puolella.

Oletko varma ettei nainen ole sinkku tai yh??

Vierailija
22/72 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tavannut ko. miehen ja jos olet niin onko nuo tapaamiset hänelle ok?

Olen mä pari kertaa nähnyt sen naisen miehensä kanssa ja se mies on vähän sellainen hissukkatapaus, et en tiedä mitä mieltä se on oikeasti. Ovat kuulemma tosin kolmestaankin pelanneet ja ovat samassa "pelikillassa" joten kai se hyväksyy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1288466914368.html

kuulun kans niihin, jotka eivät usko. Joskus sitä ei oikein tajua itsekään että on ihastunut, tai toinen on, ja helpostihan se jossain vaiheessa lipsahtaa, ainakin ajatuksen tasolla.

Vierailija
24/72 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun pitää nyt laittaa oma pää kuntoon. Hoida itsetuntosi sellaiseksi, että kestät asian. Kivoja, hyvännäköisiä ihmisiä on maailmassa monia. Miehesi on valinnut olla sun kanssasi. Teidän kaikkien on mahduttava tähän maailmaan, ja sen pitäisi tapahtua niin, että sulla ei ole epämukava olo. Joo, sun on hyväksyttävä asia. Eikä vain sanottava syväksyväsi, vaan todella hyväksyttävä.

Aina kun mä otan asian puheeksi niin mies suuttuu ja sanoo, että yritän tuhota hänen ainoan kaverisuhteensa. No en yritä, mutta miksi sen kaverin pitää olla just SE nainen, eikä vaikka joku entinen työkaverimies. %(

Tää oli varmaan vitsi? Miksi itse olet ystävä juuri ystäviesi kanssa, miksi joku tuntuu itselle sopivalta ja toinen ei? Tsemppiä kasvuun, AP!

Ihan varmasti jokainen av-mamma on sitä mieltä, että joo ei haittais mitään jos mun mies kävisi vähän kahvistelemassa jonkun missin näköisen naisen kanssa. Sallikaa mun epäillä.

Miehenne ovat vaan sellaisia joilla nyt ei satu olemaan ap:n kuvaamaa naista kaverina. Mua ainakin v*tuttas ja lujaa ja siihen on turha kenenkään sanoa, että kasva aikuiseksi. Mustasukkaisuus kuuluu aikuisten tunteisiin.

Mieheni kyllä tajuaisi, että sellainen puolisoa v*tuttaisi, eikä näinollen harrasta ap:n kuvailemia kyläilyjä.

Vierailija
25/72 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse siis olen nainen. Jos asuttais lähekkäin niin tottakai olis kiva tavata, kahvitella yms eikä mulla todellakaan IKINÄ voisi olla mitään taka-ajatuksia tämän ystävän suhteen, on melkein kun veli. Uskon että hän ajattelee samoin, on onnellisesti naimisissa. Riippuu varmaan myös vähän siitä miten ystävyys on alkanut, onko joskus ollut jotain säätöä jne. Oikeastaan kukaan muu kuin miehesi ja tämä nainen ei voi tietää totuutta:(

Vierailija
26/72 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuulun joukkoon -en usko miehen ja naisen olevan vain ystäviä.

Olet realistinen ja järkevä ihminen. Nimittäin ainakin miesten puolelta nuo "kaverisuhteet" naisiin ovat todella, todella usein sellaisia, joissa taustalla on ainakin jonkinasteista kiinnostusta miehen puolelta ja toiveena sekä tarkoituksena on vaivihkaa saada nainenkin kiinnostumaan. Niin sanotusti kyttäyspaikkoja, "jospas sitä jonain päivänä sittenkin pääsis sitä Liisaa laitteleen..." -tyylisiä viritelmiä.

Tiedän tämän, koska olen itse miespuolinen ja näistä on äijäporukoissa keskusteltu monesti. Aina vaan uudestaan jaksan silti ihmetellä naisten naiiviutta näiden juttujen suhteen, perusbiologiaan kuuluu että hedelmällisen oloinen ja parittelunhaluisen näköinen nainen vetää tervettä miestä puoleensa aina. Eikä siinä pohjimmiltaan ole kyse kahvista tai tietokonepeleistä.

Kevennyksenä vähän amerikkalaista komediaa:

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=T_lh5fR4DMA" alt="http://www.youtube.com/watch?v=T_lh5fR4DMA">http://www.youtube.com/watch?v=T_lh5fR4DMA</a&gt;

Ei mitään lisättävää, niin hyvin sanottu ja tuo videon pätkä oli huippu.

AP, ehkä kannattais käydä pitkä keskustelu miehes kanssa, ihan oman itses takia, tällä menolla sä menetät mielenterveytes.

Vierailija
27/72 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

VAIN YSTÄVIÄ.

Se on aivan yhtä mahdollista, mitä on esim. homomiehen pelkkä ystävyys miehen kanssa, tai lesbonaisen pelkkä ystävyys naisen kanssa.

Kaikkeen ei aina tarvitse sotkea seksuaalisuutta...! Jos tuntee hyvän tyypin, hänen kanssaan voi vain olla ystävä. Moni ystävä voi tuntua hyvin läheiseltä (olkoon sitten mies tai nainen) mutta se tunne on enemmän samaa mitä tuntee vanhempiaan/sisaruksiaan kohtaan =ei mitään seksuaalista.

Ja kyllä: on varmasti niitä jotka ovat kykenemättömiä pelkkään ystävyyteen vastakkaisen sukupuolen kanssa, mutta suurimmalle osalle tuo ei tuota mitään ongelmia. Jos itse ei osaa kaveri vaan heti on paneminen mielessä, ei se kuitenkaan riitä perusteeksi tuomita toisia samasta "synnistä".

Vierailija
28/72 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaudu vaikka hoitamaan sitä mukulaa samalla. Jos ystävykset ovat heti mukana sinun ideassasi heillä tuskin on mitään salattavaa. Vaikka eivät heti innostuisi, ei se tietenkään tarkoita välttämättä pahinta, mutta pääsetpähän näkemään reaktiot.

Vierailija
29/72 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni ihminen kertoo olevansa vain ystävä toisen sukupuolta olevan kaverin kanssa, mutta niin vaan olen kuullut usein naisten mielipiteitä, että on se ihana, upee ja ehkä jonainpvänä... Itse kuulun joukkoon -en usko miehen ja naisen olevan vain ystäviä.

Olin lapsena poikatyttö ja kavereina vaan poikia. Nykyään olen naisellinen kaunis nainen, mutta silti minulla on enemmän miespuolisia kavereita kuin naispuolisia, joita on vaan muutama hyvä ystävä. Tulen paremmin toimeen miesten kanssa ja uskon vilpittömästi että he pitävät minua vaan 'hyvänä jätkänä' kuten moni on sanonut. Minäkään en voisi ajatella heitä minään muuna kuin kaverina.

Luulo ei ole tiedon väärti.

Vierailija
30/72 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lapsena poikatyttö ja kavereina vaan poikia. Nykyään olen naisellinen kaunis nainen, mutta silti minulla on enemmän miespuolisia kavereita kuin naispuolisia, joita on vaan muutama hyvä ystävä. Tulen paremmin toimeen miesten kanssa ja uskon vilpittömästi että he pitävät minua vaan 'hyvänä jätkänä' kuten moni on sanonut. Minäkään en voisi ajatella heitä minään muuna kuin kaverina.

Luulo ei ole tiedon väärti.

Ajattelevat eri tavalla, usko pois. Miehen suvunjatkamisvietti on vain niin voimakas, että naispuolisten kavereiden kohdalla pelaillaan vähän kuin automaattisesti juuri tuollaisia "ehkä sitä vois joskus onnistaa" -paikkoja.

Tiedän, ettet usko minua, koska naiset harvemmin näkevät näitä juttuja. Mutta olen aika satavarma, jopa näin sinua koskaan tapaamatta, että kaunis nainen miesporukassa herättää niissä miehissä kyllä aivan satavarmasti seksuaalis-romanttista kiinnostusta. Eivät he sitä suoraan sinully myönnä, tietenkään, koska reagoisit negatiivisesti, eihän sinulla ole heidän suhteen vastaavia tunteita. Sen sijaan he petaavatkin itselleen noita kyttäyspaikkoja, tekevät itseään tykö, ja toivovat, että tulevaisuudessa niin sanotusti natsaisi.

Juuri teistä kauniista poikatytöistä ajatellaan kuvailemallani tavalla. Sori, mutta maailma on mitä se on ja me miehet olemme mitä olemme.

Vierailija
31/72 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hän suhtautuu tuohon?

Mun täytyy myöntää että ei oo kyllä sellaista sokeaa omahyväisyyttä jonka varjolla vosiin kuvitella tuon kaiken olevan ihan viatonta..

Eli olisin takuuvarmasti vittuuntunut tuosta.

Ja mun mies ei varmasti hyväksyisi että joku mun kaveri mies viettäisi täällä mun ja lasten kanssa kahvitteluhetkiä kun hän itse töissä että menee se näinkin päin..

Vierailija
32/72 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se päättyi niin, että minun tyttärellä on 1 kk vanhempi isosisko.

Vierailija
33/72 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olette jotain vähän päälle parikymppisiä?

Nimittäin 13 vuotta sitten kun olin juuri tavannut aviomieheni, (olimme 19 vuotiaita) hänellä oli juuri tuollainen naispuolinen kaveri, jonka luona hän kävi pelailemassa pleikkaa yms. Nainen oli todella nätti, mutta yksi miesvaltaisen kaveriporukan jätkistä. Aluksi kummeksuin tätä ja olin hieman mustiskin, koska saattoivat viettää päivän yhdessä pelaillen yms. Mutta ajat muuttuu ja nyt kun olemme yli kolmekymppisiä ja perheellisiä kaikki, niin hymyilyttää kovasti nuo nuoruuden ongelmat. Eipä tulisi edes miehelle pieneen mieleen lähteä jonnekin kaverille pelailemaan.

Vierailija
34/72 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina se toinen osapuoli ainakin haluaa jotain muutakin. Miksiköhän muuten pitkäaikainen mies ystäväni katkaisi välit kun menin kihloihin nykyisen aviomieheni kanssa?

moni ihminen kertoo olevansa vain ystävä toisen sukupuolta olevan kaverin kanssa, mutta niin vaan olen kuullut usein naisten mielipiteitä, että on se ihana, upee ja ehkä jonainpvänä...

Itse kuulun joukkoon -en usko miehen ja naisen olevan vain ystäviä.

Vierailija
35/72 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä mun tarttis hankkia myös naispuolinen pelikaveri. Mitähän mä alkaisin pelaamaan, kolopalloa? Oikeasti, houkutteleva ajatus.

Vierailija
36/72 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, vaikka en oikein voi auttaa. Tosiasia on, ettet voi päättää, kenen ystävä miehesi on.

Omasta elämästäni ja lähipiiristä on lukuisia esimerkkejä siitä, että mies ja nainen eivät todellakaan voi olla ystäviä keskenään, aina on joku joka haluaa enemmän tai jos ei ole, on ainakin joku, jolle asia ei sovi. Itse olen ollut seurustelevan miehen hyvä naispuolinen ystävä, ja se johti seksisuhteeseen ja lopulta seurustelusuhteeseen tämän miehen kanssa. Sinne jäi avovaimo kuin nalli kalliolle (ja myöhemmin myös minä).

Kaikki tietävät, että sinulla on vain kaksi vaihtoehtoa: joko hyväksyt asian ja annat olla (ja odotat, koska mies pettää) tai sitten etsit miehen, jolla on vain miespuolisia kavereita.

Simple as that.

Vierailija
37/72 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille kommenteista, herätti ajatuksia ja sain vähän järkeä päähän. Mä nyt yritän ottaa vähän rennommin ja ajatella, että kävi miten kävi ja jos käy niin että niistä pari tulee niin en mä sille mitään voi. Ja jos taas mies käy siellä vain kaverina (oli sitten tunteet mitä tahansa) niin arvostan sitä.

Vierailija
38/72 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen väliin ei todellakaan tulla, tai tulee näpeille. Olemme olleet parhaita ystäviä 10 vuotta.

Mieheni ymmärtää sen täysin ja senkin, että siihen väliin ei pääse. Jos olisimme halunnuut ystäväni kanssa perheen, meillä olisi ollut 10 vuotta aikaa tehdä se. Emme kuitenkaan tehneet niin.

Vierailija
39/72 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutoin en käsitä, millaisen miehen paras ja ainoa ystävä on nainen?

Vierailija
40/72 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä on aina jotain takana jos nainen ja mies on ystäviä keskenään. Siis niin hyviä ystäviä, että tapailevat kaksin säännöllisesti. En taroita, että heillä olisi vältämättä suhde ja en tarkoita, että toinen heistä olisi edes toisesta kiinnostunut MUTTA AINA jompi kumpi ON ihastunut salaa vähintäänkin. Niin se oikeasti menee.

Ap:lle, en tiedä mitä sanoa. Tottahan se on, että aikuista miestä ei voi estää ja hän saa valita itse ystävänsä, mutta toisaalta aikoinaan kun itse ihastuin miespuoliseen ystävääni ja oma mieheni ei ollut siitä moksiskaan, että vietin aikaa tuon ystäväni kanssa paljon, niin se johti sitten pettämiseen. Minun syyni toki, mutta olen minä mielehltäni kysynyt näin myöhemmin, että miksi hän ei takonut järkeä päähäni ja sanonut, että nyt loppuu se ystävän kanssa pyöriminen tai mieheni pakkaa laukut ja lähtee. Olisin ehkä tarvinnut jonkun muistuttamaan missä mennään.

uskon, että miehesi on ihastunut. Nainen ei välttämättä. Tai sitten ovat molemmat? Se,että tapahtuuko jotain isonpaa nyt tai tulevaisuudessa jää nähtäväksi. Mutta en yllättyisi jos tapahtuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi