Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vituttaa miehen naispuoleinen kaveri

Vierailija
08.11.2012 |

Eli siis mun miehellä on naispuoleinen kaveri, jonka luona se käy pelaamassa ja kahvittelemassa. Mä olen tämän naisen tavannut ja voin olla suht varma, ettei niitten välillä ainakaan naisen puolelta ole mitään säpinää (naisella oma mies ja vauvan kanssa on kotona). Mä kuitenkin tiedän, että tää eukko vastaa just eikä melkein mun miehen "ihannetta" sekä ulkoisesti että ajatusmaailmalta ja mun mies ei todellakaan ole sokea kauneudelle, joten pelailun lisäksi mun mies hakee sieltä 100% varmasti silmänruokaa...

Mähän en tietenkään voi miestä kieltää käymästä siellä, kun ei sillä muitakaan kavereita täällä ole, mutta onko mun pakko vaan hyväksyä niiden ystävyys? Aina kun mä otan asian puheeksi niin mies suuttuu ja sanoo, että yritän tuhota hänen ainoan kaverisuhteensa. No en yritä, mutta miksi sen kaverin pitää olla just SE nainen, eikä vaikka joku entinen työkaverimies. %(

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

moneko ihmisen kanssa voisi elää arkea. Jos vaikka valitsee 10 läheisintä ihmistä (sisaruksia/työkavereita/ystäviä) ja miettii moneko kanssa voisi asua "hautaan saakka" yhteisessä taloudessa, niin aika harvan läheisen kanssa tuohon pystyisi.

Vaikka ihminen on rakas ja läheinen, ei hänen kanssaan välttämättä pysty edes asumaan saman katon alla, parisuhteesta puhumattakaan.

Monesti esim. rakkaassa siskossa tai ystävässä on ns. huonojakin piirteitä, joten yhteiselo olisi mahdotonta vaikka muuten synkkaa loistavasti yhdessä. Esim. erilainen käsitys siisteydestä tm. voi olla kynnyskysymys, vaikka muuten luonteet pelaavat hyvin yhteen.

Vierailija
2/72 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja nainen voi tosiaan olla VAIN kavereita. Minullakin on monta miespuolista kaveria/ystävää! Poikani kummisetä on yksi, joka on tukenut minua vaikeissa tilanteissa, kuunnellut, neuvonut ja auttanut. Ja ollaan VAAN ystäviä, melkein kuin sisko ja veli.

Minulla on toinenkin miespuolinen hyvä ystävä, kenen kanssa juodaan kahvia, puhutaan henkeviä ja pelataan tyhmiä pelejä. Juomme kaljaa ja katsomme elokuvia. Koko kaupunki luulee, että olemme olleet sängyssä, mutta emme ikinä edes kajoaisi toisiimme. Ollaan aivan liian läheisiä. Voimme keskustelle ihan mistä tahansa, ilman että olo on tukala.

Minä en vain pysty olemaan naisten kaveri, ovat selkäänpuukottavia ämmiä heti jos teet heidän mielestään jotain väärä. Miesten kanssa sentään vedetään vain turpiin ja ollaan taas kavereita. Naiset pitää mykkäkoulua ja puhuu paskaa selän takan.

Joten ap, anna miehelläsi olla ystäviä, ties kuinka tärkeä tämä ystävyys hänelle oikeasti on. Voisiko olla juuri tuollainen, että voi puhua aivan kaikesta? Ei miehesikään kai estä sinua?

Av-mammat, menkääs vähän itseenne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi haluaisi tältä naiselta muutakin kuin kaveruutta, hän ei kertoisi tästä naisesta sinulle mitään. Relatkaa naiset oikeesti! Itse olen nainen joka on lapsesta asti tullut paremmin toimeen miesten kanssa - miesten kanssa on vaan tuhat kertaa hauskempaa. Olen myöskin bi, on hauska katella hyvännäkösiä naisia miesten kanssa. Naisten kanssa en viihdy läheskään niin hyvin, mitä miesten. Kyllä mies ja nainen voi olla pelkästään kavereita/ystäviä.

Vierailija
4/72 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitä lievittääksesi voisitko sinä mennä mukaan kun miehesi lähtee tapaamaan naista?

Vierailija
5/72 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitä lievittääksesi voisitko sinä mennä mukaan kun miehesi lähtee tapaamaan naista?

Vierailija
6/72 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun pitää nyt laittaa oma pää kuntoon. Hoida itsetuntosi sellaiseksi, että kestät asian. Kivoja, hyvännäköisiä ihmisiä on maailmassa monia. Miehesi on valinnut olla sun kanssasi. Teidän kaikkien on mahduttava tähän maailmaan, ja sen pitäisi tapahtua niin, että sulla ei ole epämukava olo.

Joo, sun on hyväksyttävä asia. Eikä vain sanottava syväksyväsi, vaan todella hyväksyttävä.

Aina kun mä otan asian puheeksi niin mies suuttuu ja sanoo, että yritän tuhota hänen ainoan kaverisuhteensa. No en yritä, mutta miksi sen kaverin pitää olla just SE nainen, eikä vaikka joku entinen työkaverimies. %(

Tää oli varmaan vitsi? Miksi itse olet ystävä juuri ystäviesi kanssa, miksi joku tuntuu itselle sopivalta ja toinen ei?

Tsemppiä kasvuun, AP!

Vierailija
7/72 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni ihminen kertoo olevansa vain ystävä toisen sukupuolta olevan kaverin kanssa, mutta niin vaan olen kuullut usein naisten mielipiteitä, että on se ihana, upee ja ehkä jonainpvänä...

Itse kuulun joukkoon -en usko miehen ja naisen olevan vain ystäviä.

Vierailija
8/72 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käynytkin ja omin silmin nähnyt, että siellä juodaan kahvia, pelataan jotain tietokonepeliä ja leikitetään sitä naisen vauvaa.

Vierailija
9/72 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä siis en halua tuhota heidän kaveruuttaan, haluun vaan avautua jonnekin tästä tilanteesta. Joo, mullahan tässä se henkisen kasvun paikka on, tiedetään. En vaan mahda näille mun tunteille mitään. Päässä pyörii vaan se, että mun miehen paras kaveri on mua kauniimpi nainen, jolla on vielä samanlainen ajatusmaailma ja kiinnostuksen kohteet kuin mun miehellä. :(

Vierailija
10/72 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos selviää siitä kunniakkaasti, "koskematta tavaraan", niin ehkä se on osoitus miehesi sitoutumisesta juuri sinuun?

Tosin tuon uskollisuuden todentaminen on vähän hankalaa.

Vierailija
11/72 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi käy hoitelemassa tätä mammaa, tai rakentelee kuviota siihen suuntaan. Mutta eikähän tapaus ole aika selvä.

Jos muija on puutteessa ja kaipaa vähän miehistä kosketusta, miehesikö ottaa ja lähtee paikalta?

Vierailija
12/72 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä siis en halua tuhota heidän kaveruuttaan, haluun vaan avautua jonnekin tästä tilanteesta. Joo, mullahan tässä se henkisen kasvun paikka on, tiedetään. En vaan mahda näille mun tunteille mitään. Päässä pyörii vaan se, että mun miehen paras kaveri on mua kauniimpi nainen, jolla on vielä samanlainen ajatusmaailma ja kiinnostuksen kohteet kuin mun miehellä. :(

Vaikea tilanne. Miehenäsi vaihtaisin jos niin täydellisesti synkkaa. Elämä on lyhyt. Ei ole vaan tullut sielunkumppania vastaan sitten varhaislapsuuden.

Vierailija
13/72 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaanpa, että suurin osa sekä naisista että miehistä olisi ap:n tilanteessa juuri samaa mieltä itsekin kuin ap on nyt. En itsekään olisi moisesta järin innostunut, mutta kaipa en voisi kieltääkään. Ehkä kokeilisin, miltä vastaava tuntuisi miehestä, eli alkaisin kaveerata enempi jonkun mies tuttavan kanssa (siis todellakin ilman seksuaalisia ajatuksia) ja katsoisin, kuinka mies reagoi.

Mutta kieltää et tosiaan oikein ap voi:(

Vierailija
14/72 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuulun joukkoon -en usko miehen ja naisen olevan vain ystäviä.

Olet realistinen ja järkevä ihminen. Nimittäin ainakin miesten puolelta nuo "kaverisuhteet" naisiin ovat todella, todella usein sellaisia, joissa taustalla on ainakin jonkinasteista kiinnostusta miehen puolelta ja toiveena sekä tarkoituksena on vaivihkaa saada nainenkin kiinnostumaan. Niin sanotusti kyttäyspaikkoja, "jospas sitä jonain päivänä sittenkin pääsis sitä Liisaa laitteleen..." -tyylisiä viritelmiä.

Tiedän tämän, koska olen itse miespuolinen ja näistä on äijäporukoissa keskusteltu monesti. Aina vaan uudestaan jaksan silti ihmetellä naisten naiiviutta näiden juttujen suhteen, perusbiologiaan kuuluu että hedelmällisen oloinen ja parittelunhaluisen näköinen nainen vetää tervettä miestä puoleensa aina. Eikä siinä pohjimmiltaan ole kyse kahvista tai tietokonepeleistä.

Kevennyksenä vähän amerikkalaista komediaa:

Vierailija
15/72 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän tunteesi ap, sinulla on oikeus myös ilmaista niitä miehellesi ja miehen on tehtävä kompromisseja ystävyyssuhteen osalta.

olet miehesi puoliso, joten sinulla on oikeus olla hänelle tärkein ihminen.

toisena puolena asiasta voisin kertoa oman tilanteeni: mulla on aina ollut paljon miespuolisia ystäviä, miehelle tämä selvisi heti kun tapasimme, osa on vanhoja tuttuja, osa uusia tuttavuuksia, joiden kanssa käyn kahvilla, baarissa tai kävelyllä esimerkiksi. kaikki on täysin platonisia suhteita.

kysyin joskus mieheltäni, onko hän mustasukkainen näistä ystävistä ja hän vastasi että ei ole, koska tietää ettei ole syytä. kysyin mistä hän sen tietää ja vastaus oli että tietää millainen olen miesten seurassa ja että kysymyksessä on vain ystäviä, hän on varma siitä.

sanoisin siis niin, ettäjos kyse on vain ystävyydesrä, joka ei ole millään tasolla tulossa teidän suhteenne väliin, tiedät sen kyllä. jos taas tuntuu, että tämä nainen on miehellesi jollakin tavalla tärkeämpi kuin sinä, tiedät senkin. luota tunteisiisi ja keskustele avoimesti asiasta.

hyvä merkki on miehesi avoimuus: itse olen juuri tutustunut yhteen mieheen töissä ja haluaisin tuntea hänet paremmin, mutta kyse on muunlaisista tuntemuksista kuin ystävyydestä. enkä ole maininnut tästä miehestä kotona mitään, vaikka yleensä kerron kaiken avoimesti.

Vierailija
16/72 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis mun miehellä on naispuoleinen kaveri, jonka luona se käy pelaamassa ja kahvittelemassa. Mä olen tämän naisen tavannut ja voin olla suht varma, ettei niitten välillä ainakaan naisen puolelta ole mitään säpinää (naisella oma mies ja vauvan kanssa on kotona). Mä kuitenkin tiedän, että tää eukko vastaa just eikä melkein mun miehen "ihannetta" sekä ulkoisesti että ajatusmaailmalta ja mun mies ei todellakaan ole sokea kauneudelle, joten pelailun lisäksi mun mies hakee sieltä 100% varmasti silmänruokaa...

Mähän en tietenkään voi miestä kieltää käymästä siellä, kun ei sillä muitakaan kavereita täällä ole, mutta onko mun pakko vaan hyväksyä niiden ystävyys? Aina kun mä otan asian puheeksi niin mies suuttuu ja sanoo, että yritän tuhota hänen ainoan kaverisuhteensa. No en yritä, mutta miksi sen kaverin pitää olla just SE nainen, eikä vaikka joku entinen työkaverimies. %(

Mies ja nainen EI voi koskaan olla läheisiä ystäviä,ilman,että siinä on jotain muuta,ja jos on niin yksi pari miljoonasta ehkä pystyy moisee,usko pois ukkosi käy pökkimässä sitä naista ja sen vuoksi on sulle vihainen,koska tajuat asian.Ukkosi pelkää menettävänsä sinut,koska toista naista ei voi saada.Pistä se valitsemaan,jos se rakastaa sua oikeesti,se valitsee sut,jos taas valitsee sen toisen naisen,niin tiedät mikä on totuus.Se toinen nainen nauttii aivan varmasti tilanteesta ja on vahingon iloinen,tai sit ukkosi on sen pienen lapsen isä,vaikka ei sitä sulle varmaan tule koskaan kertomaan.Mikset juttele sen naisen miehen kanssa ja kysy hyväksyykö hän miehesi ja puolisonsa ns.ystävyyden.Enpä usko,että hyväksyy.Järki käteen,Suomessa on niitä ittensä tyrkyttäviä akkoja joka puolella.

Vierailija
17/72 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tavannut ko. miehen ja jos olet niin onko nuo tapaamiset hänelle ok?

Vierailija
18/72 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

osa naisista, jotka ovat mielestään jonkun miehen "vain ystäviä" käyttäytyvät todella mustasukkaisesti ja omistuksenhaluisesti kun ystävä-mies löytää tyttöystävän.

todellinen ystävä ei yritä sotkea toisen rakkauskuvioita ta vaadi että miehen on pysyttävä ystävänä tyttöystävän tunteista huolimatra.

tapailin yhtä miestä ja olimme kahvilla, ku jostakin ilmestyi paikalle hänen ystävänsä, nainen, siis, joka lupaa kysymättä liittyi seuraan! voisiko enää omistuksen haluisempaa (ja nolompaa) käytöstä olla.

mies einäyttänyt asiasta vaivautuvan, naisystävä oli tietäväisenä ja tuttavallisena siinä. oli niin outoa käytöstä, että tapailu jäi siihen: en tarvitse tuollaisen tossukan seuraa, joka ei osaa pitää rajojaan "ystävien" suhteen.

Vierailija
19/72 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja katso mitä ukko tuumaa..

Vierailija
20/72 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

14,

No sen mä kyllä näen, ettei voi olla sen lapsen isä. :D Ja mä siis olen jutellut tämän naisen kanssa ja vähän vihjaisin, että minkäslaista kahvia on tarjolla kun ukko niin hyvin viihtyy niin mun mielestä se nainen ei häkeltynyt tai mitään, ihan vilpittömältä vaikutti kun kertoi mitä ne siellä touhuaa. Ja mä olen itsekin sitä todistanut, ei vaikuttanut ollenkaan miltään mua varten viritetyltä kulissilta.