Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pian rouva

Vierailija
08.11.2012 |

Olen kaheksantoista ja menossa ensi kesänä naimisiin. Meillä on miesystäväni kanssa loistavaa seksiä. Mieheni tulee joka kerta ja olen alkanut itsekin tykkäämään siitä. Olen tässä miettinyt, että kuinka pitkälle hyvä seksi riittää parisuhteessa. Lähteekö mies vieraisiin, jos ei joka kerta anna?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä missään nimessä mene naimisiin nyt!

Ei ole tuo mies sua varten. Kaikki oleellinen on jo tullut aiemmissa viesteissä.

Katsele elämää 10 vuotta ja nauti. Kohtaat kyllä miehen joka saa sut syttymään seksiin jollaista et ole vielä kuvitellutkaan. Tuo nykyinen kuvio näyttää tosi huonolta!

Sori vaan!

Vierailija
22/54 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on riittäny 23v,jos miehesi rakastaa sinua hän ei mee mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena saa ja pitääkin olla hieman naiivi, nauttia elämästä ja haaveilla tulevaisuudesta.

18-vuotias on pääsääntöisesti liian kypsymätön menemään naimisiin.

Vaikuttaisi siltä, että tilanteesi on muutenkin poikkeava. Oletko lessu tai jonkun muun harvinaisemman seurakunnan jäsen?

Miksi kiire naimisiin? Mies flirttaa muille ja laiminlyö sinun nautintoa ja silti olette menossa naimisiin. Vähän nyt ryhtiä, tyttö hyvä. Olimme vaimon kanssa 8 vuotta yhdessä ennen naimisiinmenoa. Voihan sitä toki naimisiin mennä kevyinkin perustein, mutta onhan se vähän noloa sitten erota vuoden päästä, kun koko suku on teitä juhlinut ja tullut häihin hyvin kaukaakin.

M35

Vierailija
24/54 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt hei vähän järkeä peliin! Olet vasta 18. Ei ole mitään syytä mennä naimisiin ellet sitten ole paksuna tai todella köyhä ja mies sikarikas ja kuolemansairas. Oikeasti nyt. Pysäytä tämä hullutus kun vielä voit, tapaile ihmisiä ainakin 14 vuotta vielä, opi nauttimaan seksistä ja tutustu itseesi. Vasta sitten pystyt valitsemaan oikeasti itsellesi sopivan kumppanin. 18-vuotiaat ovat lapsia vasta, eivät sovellu tekemään elinikäisiksi aiottuja päätöksiä.

Tämä on silkkaa faktaa. Ite menin 18-vuotiaana naimisiin ja nyt nelikymppisenä ja eronneena voin kokemuksen viisastuttamana sanoa, etten missään tapauksessa tällä järjellä varustettuna menisi naimisiin ennen kolmeakymmentä.

Ihmisen pitää nauttia nuoruudestaan eikä sitoutua johonkin tiettyyn mieheen noin nuorena. Useimmiten tuollaiset avioliitot päättyvät, koska molemmat puolisot muuttuvat ja aikuistuvat niin paljon, että alkuperäisestä naidusta henkilöstä ei ole juuri mitään jäljellä.

Uskon vanhan tädin neuvo, ja nauti miehistä kolmekymppiseksi ilman sitoumuksia.

Vierailija
25/54 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena saa ja pitääkin olla hieman naiivi, nauttia elämästä ja haaveilla tulevaisuudesta.

Ehkä noin on ollut teidän nuoruudessanne, mutta nykyään 18-vuotiaat ovat todella kehittyneitä. Minunkin on sanottu olevan todella itsenäinen. Olen jo vuoden verran pärjännyt täysin omillani ja minua on kehuttu hyvin itsenäiseksi ja järkeväksi. Näin ovat sanoneet jopa vanhemmat miehet. En ymmärrä tuollaisia moitteita.

Vierailija
26/54 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitäkin liittoja paljon, jossa on menty 18-vuotiaana naimisiin ja ollaan vanhuksiksi asti onnellisesti yhdessä. Tosin kannattaa muistaa, että jokainen liitto vaatii molemmilta töitä pysyäkseen hyvänä.

Minusta on lähinnä tärkeää se, että ei mene liian nopeasti naimisiin tutustumisen jälkeen, koska aina alussa on se ihastuminen joka sokaisee ja sen haihduttua näkee paremmin tuleeko pitkästä yhteiselosta mitään. Ihastuminen kestää kuukausista pariin vuoteenkin, joten itse kannattaisin vähintään kahden vuoden tiivistä seurustelua ennen häitä.

Vierailija
27/54 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on lähinnä tärkeää se, että ei mene liian nopeasti naimisiin tutustumisen jälkeen. Ihastuminen kestää kuukausista pariin vuoteenkin, joten itse kannattaisin vähintään kahden vuoden tiivistä seurustelua ennen häitä.

Olen tätysin samaa mieltä. Mielestäni alaraja on juuri tuo kaksi vuotta. Siihen mennessä jo tavallisesti toisesta tulevat ne pahimmatkin puolet esiin.

Vierailija
28/54 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahahaha. No siltä näyttää! Big Brother ja sitä rataa!

-90-luvun nuori

Ehkä noin on ollut teidän nuoruudessanne, mutta nykyään 18-vuotiaat ovat todella kehittyneitä. Minunkin on sanottu olevan todella itsenäinen. Olen jo vuoden verran pärjännyt täysin omillani ja minua on kehuttu hyvin itsenäiseksi ja järkeväksi. Näin ovat sanoneet jopa vanhemmat miehet. En ymmärrä tuollaisia moitteita.

Vierailija
29/54 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon vanhan tädin neuvo, ja nauti miehistä kolmekymppiseksi ilman sitoumuksia.

Mutta minä haluaisin aivan hirveästi jo äidiksi. Mielestäni lapset kannattaa tehdä nuorena, niin sitten vanhempana jää aikaa enemmän itselle. Niin ja nuoren naisen vartalo toipuu synnytyksistäkin paremmin. Olen ajatellut kolmea lasta ja aion tehdä ne peräjälkeen.

Vierailija
30/54 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahahaha. No siltä näyttää! Big Brother ja sitä rataa!

-90-luvun nuori

Naurakaa vain, muttä se on tosiasia. Big Brother -nuoret eivät edusta keskivertonuoria vaan aivan jotain muuta.

Vierailija
31/54 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on riittäny 23v,jos miehesi rakastaa sinua hän ei mee mihinkään.

Minäkin uskon vahvasti rakkautemme kestävyyteen. Tunnen sen sydämessäni joka päivä. Tuleva mieheni rakastaa minua koko sydämestään. Hän sanoo sen monta kertaa päivässä. Ei sellaista voi teeskennellä.

Vierailija
32/54 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisit ikäiseksesi kuinka kypsä tahansa, olet silti vasta 18 vuotias, eikä sun iässä ole valmis loppuelämään vaikuttaviin päätöksiin. Se ei tietenkään tarkoita, että välttämättä tekisit väärän valinnan, vaan sitä että oikea valinta olis silkkaa tuuria.

t. 25-vuotias nainen

Vierailija
33/54 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin 90-luvulla. Sehän olisi mullistavaa. Kenties lama ei ole koulinut ja karaissut, niin siksi joutunut ottamaan enemmän vastuuta?

Tällaisen väittäminen kertoo ainakin sinun kypsyydestäsi ja järkevyydestäsi jotain. Pian varmaan väität, että minun nuoruudessani ei tiedetty edes seksistä mitään, kun 90-luvulla ei ollut edes nettiä :)

M35

Naurakaa vain, muttä se on tosiasia. Big Brother -nuoret eivät edusta keskivertonuoria vaan aivan jotain muuta.

Vierailija
34/54 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin 90-luvulla. Sehän olisi mullistavaa. Kenties lama ei ole koulinut ja karaissut, niin siksi joutunut ottamaan enemmän vastuuta?

Tällaisen väittäminen kertoo ainakin sinun kypsyydestäsi ja järkevyydestäsi jotain. Pian varmaan väität, että minun nuoruudessani ei tiedetty edes seksistä mitään, kun 90-luvulla ei ollut edes nettiä :)

M35

Kyllä ympäristö vaikuttaa. Nykynuorilta vaaditaan paljon enemmän kuin 90-luvun nuorilta. Eikä voi tosiaan vähätellä esim. netin vaikutusta. Nykynuoret seuraavat paljon enemmän aikaansa ja ovat itsenäisempiä.

Vierailija
35/54 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisit ikäiseksesi kuinka kypsä tahansa, olet silti vasta 18 vuotias, eikä sun iässä ole valmis loppuelämään vaikuttaviin päätöksiin. Se ei tietenkään tarkoita, että välttämättä tekisit väärän valinnan, vaan sitä että oikea valinta olis silkkaa tuuria. t. 25-vuotias nainen

Olen jyrkästi eri mieltä. Tosin eivät tietenkään aivan kaikki ole kypsiä 18-vuotiaina, poikkeuksiakin löytyy. 18-vuotiaan päätökset vaikuttavat väistämättä usein koko elämään, joten ei tässä pitäisi olla mitään kummallista. Ja kyllä sen oikean tuntee sydämessään, kun se tulee kohdalle. Onneksi olen omani jo löytänyt.

Vierailija
36/54 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisit ikäiseksesi kuinka kypsä tahansa, olet silti vasta 18 vuotias, eikä sun iässä ole valmis loppuelämään vaikuttaviin päätöksiin. Se ei tietenkään tarkoita, että välttämättä tekisit väärän valinnan, vaan sitä että oikea valinta olis silkkaa tuuria. t. 25-vuotias nainen

Olen jyrkästi eri mieltä. Tosin eivät tietenkään aivan kaikki ole kypsiä 18-vuotiaina, poikkeuksiakin löytyy. 18-vuotiaan päätökset vaikuttavat väistämättä usein koko elämään, joten ei tässä pitäisi olla mitään kummallista. Ja kyllä sen oikean tuntee sydämessään, kun se tulee kohdalle. Onneksi olen omani jo löytänyt.

Vierailija
37/54 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se kypsyys tule esiin BB-talossa

Meitä on moneen junaan ja tuonne eksyneet eivät taatusti edusta keskiverto 18-vutiaita. BB-kastiin kuuluvia löytyy myös vanemmista ikäluokista.

Vierailija
38/54 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi taloudellinen puoli voi olla ongelma lapsien tekoa ajatellen. Me ei olla kumpikaan töissä, kun ei oikein tykätä tästä oravanpyörästä, missä ihmiset joutuvat olemaan.

Me kierrätetään tavaraa ja käytetään paljon kirpputorivaatetta. Onneksi sitä saa tosi hyvin myös lapsille. Muutenkin eletään tosi vaatimattomasti, mutta tullaa toimeen oikeastaan ihan hyvin. Pääasia, että on paljon rakkautta.

Vierailija
39/54 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa? Onko fysiikan lait muuttuneet? Opintosisältö muuttunut? Vai kotonako vaaditaan enemmän? Internet ja mobiiliteknologia aiheuttaa sen, että nuoret kenties luovat itselleen enemmän paineita kuin ennen. Se lisää häiriökäyttäytymistä ja masennusta ym.

Kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia. Jotkut selviävät lisääntyneestä paineesta, jotkut eivät. Tieto lisää tuskaa, sanotaan. Tuska ei välttämättä tee kenestäkään kypsempää tai itsenäisempää. Voit toki perustella, mitkä asiat ovat toisin nykyään ja kuka vaatii enemmän.

Kyllä ympäristö vaikuttaa. Nykynuorilta vaaditaan paljon enemmän kuin 90-luvun nuorilta. Eikä voi tosiaan vähätellä esim. netin vaikutusta. Nykynuoret seuraavat paljon enemmän aikaansa ja ovat itsenäisempiä.

Vierailija
40/54 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni jäi muutama vuosi sitten eläkkeelle. Opetti koko uransa ajan yläasteella, nuoresta miehestä eläkeläiseksi. Kysyin häneltä kuinka erilaisia nuoret olivat vuosikymmeniä sitten hänen uransa alussa verratuna nykynuoriin. Hän vastasi, että samanlaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä