Lue keskustelun säännöt.
Onko Silja Linen pipari-mainos sinusta onnistunut?
07.11.2012 |
Herättänyt huomiota:
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/54934-pipari-kampanja-tarkoitus-ei-ole-…
Tässä vielä Stig Doggin biisi niille, jotka eivät hurjimmissa unelmissaankaan voisi ajatella että pipari voisi tarkoittaa muuta kuin piparia:
Kommentit (3)
munaristeily niin ei ole kovin kummaa, että joulun aikaan on pipariristely..
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Aika epätoivoista mainontaa. Olisiko aika vaihtaa tekijöitä?
Tämä Facebookissa leviävä mainos on herättänyt lukijoissa mielleyhtymiä muustakin kuin jouluisesta piparista.
KOTIMAA
Tallink Silja Linen Pipariristeilyn mainokset ovat herättäneet huvittuneisuutta sosiaalisessa mediassa. Kaksimielisyydet mainoksissa eivät Tallink Silja Linen viestintäpäällikkö Marika Nöjdin mukaan ole tarkoituksella tehtyjä.