Lue keskustelun säännöt.
  Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
                            Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
                            Alue: Aihe vapaa
      
      
      Onko Silja Linen pipari-mainos sinusta onnistunut?
07.11.2012 | 
                  Herättänyt huomiota:
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/54934-pipari-kampanja-tarkoitus-ei-ole-…
Tässä vielä Stig Doggin biisi niille, jotka eivät hurjimmissa unelmissaankaan voisi ajatella että pipari voisi tarkoittaa muuta kuin piparia:
Kommentit (3)
munaristeily niin ei ole kovin kummaa, että joulun aikaan on pipariristely..
Sisältö jatkuu mainoksen alla
  Sisältö jatkuu mainoksen alla
  Aika epätoivoista mainontaa. Olisiko aika vaihtaa tekijöitä?
Alue: Aihe vapaa
      
      
      
Tämä Facebookissa leviävä mainos on herättänyt lukijoissa mielleyhtymiä muustakin kuin jouluisesta piparista.
KOTIMAA
Tallink Silja Linen Pipariristeilyn mainokset ovat herättäneet huvittuneisuutta sosiaalisessa mediassa. Kaksimielisyydet mainoksissa eivät Tallink Silja Linen viestintäpäällikkö Marika Nöjdin mukaan ole tarkoituksella tehtyjä.