Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elätkö ruuhkavuosia? Nautitko?

Vierailija
07.11.2012 |

Mä just oikein havahduin että nämä ne minun ruuhkavuoteni nyt sitten varmaan ovat.

Ei ollut vielä ruuhkasta tietoakaan kun molemmat lapset oli päiväkodissa ja me vanhemmat töissä, mutta nyt kun nuorin ekalla ja vanhempi kolmannella ja molemmat harrastavat jääkiekkoa niin se treenikuskauksen määrä on kyllä yllättänyt. Sitten vielä oma yritys työllistää minua ja miestäni ja ne työasiat tulevat väkisinkin kotiin. Päivät vain menee hirveää vauhtia, mutta täytyy sanoa että kyllä mä nautinkin tästä.

Sitten kun me kaikki neljä löhötään viikonloppuna sohvalla ja katellaan jotain leffaa popcormien kera niin johan tuntuu juhlalta! :)

Eli mua ei ainakaan ole vielä nämä vuodet mitenkään stressanneet. Haikeudella jo nyt mietin kuinka liian nopeesti nuo lapset kasvaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

isompi eskari-iässä, yhtenä iltana harrastaa sählyä, muutamana kaverilla/kaveri meillä. Päälle omat harrastukset ja vuorotyö... Aika haikeaa :( Välillä menee monta päivää, että näkee lapsia vain kääntyessä. Lökösunnuntaita odotellessa.

Vierailija
2/4 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka välillä on voimat lopussa. Mutta aina keksitään miehen kanssa jotain kivaa tekemistä ja unelmoimista että into elämään pysyy. Tätä jatkunee vielä 7 vuotta kunnes nuorinkin on täysi-ikäinen....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että hajoan hetkenä minä hyvänsä tähän hirveyteen ja joudun sairaseläkkeelle.

Suurin osa stressistä tulee tietenkin töistä, mutta olen sen suhteen niin äärirajoilla että kaikki lapsiin liittyvä ylimääräinen tuntuu aina maailmanlopulta.

Haikailen pikkulapsiaikoja takaisin ja haaveilen siitä että lapset olisivat jo lukiossa.

Vierailija
4/4 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vielä kotona lasten kanssa, lapset 4 ja 1. Aivan mahtavaa, onnellista elämä, aivan huimaa ajatella kuinka onnellinen olen kotona näiden pienten naperoitten kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä