Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen? Ahdistaa kun eräs mies panettaa minua ihan hirveästi ja tätä on jatkunut jo 5 vuotta :(

Vierailija
07.11.2012 |

Mitään ei virallisesti välillämme ole eikä tule. Tapaamme silloin tällöin töiden merkeissä.

Tämä tulee jostain syvältä biologiasta, mutta se ei vähennä asian kiusallisuutta. Käyn kuumana pelkästään hänen ajattelemisestaan, saati näkemisestä. Kerran halasimme, ja silloin meinasi lähteä järki.

Saisikohan jostain jonkun antihimotusrokotteetn? ;)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vedä kätees.

Vierailija
2/4 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään ei virallisesti välillämme ole eikä tule. Tapaamme silloin tällöin töiden merkeissä.

Tämä tulee jostain syvältä biologiasta, mutta se ei vähennä asian kiusallisuutta. Käyn kuumana pelkästään hänen ajattelemisestaan, saati näkemisestä. Kerran halasimme, ja silloin meinasi lähteä järki.

Saisikohan jostain jonkun antihimotusrokotteetn? ;)

Mulla on jostain syystä elämässäni ollut kaksi miestä, joita olennimenomaan himoinnut niin että meinaa jalat lähteä alta. Toinen on 45 vuotias, perheenisä, jossa ei ulkoisesti ole MITÄÄN himottavaa tai sellaista mikä sytyttää, mutta jokin perkele saa kuitenkin jalat veteläksi vielä näin 2 vuoden jälkeenkin (siis tein yhtä työprojektia 2 vuotta sitten, sen jälkeen ei juurikaan tavattu).

Toinen on ent. fyssarini jonka luona piti lopettaa käymästä koska yksinkertaisesti himoitsin sitä niin jumalattoman paljon. Ihan hullua miten koko tyypin ajatteleminenkin sai mut suorastaan liekkeihin. Vieläkin vaikka tästä on yli 6 kk kun on viimeksi tavattu, kostuu pikkarit pelkästään tämän tyypin ajattelemisesta.

Ei kai näille mitään voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nyt reilun vuoden tapaillut miestä, jonka kanssa on juuri tuollainen uskomaton kemia. En ole ennen kokenut tällaista, vaikka olen jo 40 v. Eikä tosiaan ole mikään maailman komein mies, vaan ihan tavallinen suomalainen äijä....ja mun kroppa vaan reagoi pelkkään ajatukseen hänestä.

Ihanata :-)

Vierailija
4/4 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valjastat vaan parempaan käyttöön sen energian (kuten oman puolison kanssa).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi