Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä olette ostaneet tyttärenne vanhojentanssimekon ?

Vierailija
07.11.2012 |

mekko ei saa olla mikään vaalenapunainen kermakakkuhörselö. Vaan musta yksinkertainen mekko rocktyyliselle teinille

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

erittäin upea ja erittäin halpa, maksoi 20egee...

Puku on kuin tehty tytölleni.

Uskaltaapahan "törsätä" kenkiin, meikkiin ja kampaukseen.

Ikinä ei ole kyllä käynyt näin hyvää tuuria!

Vierailija
2/20 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahdelle erikokoiselle ja muotoiselle tyttärelleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö teki itse.

Vierailija
4/20 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/20 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

erittäin upea ja erittäin halpa, maksoi 20egee... Puku on kuin tehty tytölleni. Uskaltaapahan "törsätä" kenkiin, meikkiin ja kampaukseen. Ikinä ei ole kyllä käynyt näin hyvää tuuria!

meillä ei ole kirppareilla mitään kunnollisia... ja puvun pitää siis olla rocktyylinen eli tuo vihreä ei käy. Ja tyttö on lisäksi pieni 158 cm...

Kukaan ei osaa tehdä pukua. onko jotain ulkomaisia nettikauppoja jollain tiedossa

Vierailija
7/20 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vilkasta keltanenpörssi ja muut vastaavat sivustot! Löytyy tosi hyväkutosiakin ja halvalla:)

Vierailija
8/20 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin juvikseni, ja noi vanhojen tanssien puvut on akikki jotain amerikkalaisia kermakakkuja. Ei todellakaan mitään omaperäisyyttä. Nyt ymmärrän, miksi veljentytär niin pyysi meitä tätejään tekemään itselleen puvun. Loihdimme, (lähinnä isosiskoni) hänestä 1920-luvun jazztytön. Mä hankin asusteita, jopa mustat strutsinsulat Etelä-Afrikasta:-)

Vierailija
9/20 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ostamassa iltapukua, Mecosta löytyi hyvät valikoimat. Katso www.mecco.fi

Vierailija
10/20 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 09:45"]

Katsoin juvikseni, ja noi vanhojen tanssien puvut on akikki jotain amerikkalaisia kermakakkuja. Ei todellakaan mitään omaperäisyyttä. Nyt ymmärrän, miksi veljentytär niin pyysi meitä tätejään tekemään itselleen puvun. Loihdimme, (lähinnä isosiskoni) hänestä 1920-luvun jazztytön. Mä hankin asusteita, jopa mustat strutsinsulat Etelä-Afrikasta:-)

[/quote]

Hienoa, että joku siellä tanssii 1800-luvun tansseja 1920-henkisessä mekossa, joka ei todellakaan sovi niihin esityksiin. Mutta kun täytyy olla omaperäinen, niin ollaan sitä sitten, vaikka rumalta näyttäisi.

Vierailija
11/20 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eBay. Siellä on malleja, valikoimaa väreissä. Edullisia.

Vierailija
12/20 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nuo nettisivuilta mekot 1800-luvulta olleet, vaan pikemminkin Dynastian ja Dallas- tv-sarjojen kuvastosta, enemmänkin amerikkalsita pöyhkeyttä. Onneksi itse sain tanssia nuo silloin, kun oikeasti pukeuduttiin vanhoihin vaatteisiin, eikä kyseessä olleet amerikkalaistyyliset tanssiaiset. Ainakin sukulaistyttöni tansseissa oli muuten myös jiveä ja charlestonia, ei pelkkää valssia.

Vierailija
13/20 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 10:31"]

No ei nuo nettisivuilta mekot 1800-luvulta olleet, vaan pikemminkin Dynastian ja Dallas- tv-sarjojen kuvastosta, enemmänkin amerikkalsita pöyhkeyttä. Onneksi itse sain tanssia nuo silloin, kun oikeasti pukeuduttiin vanhoihin vaatteisiin, eikä kyseessä olleet amerikkalaistyyliset tanssiaiset. Ainakin sukulaistyttöni tansseissa oli muuten myös jiveä ja charlestonia, ei pelkkää valssia.

[/quote]

Yleensä helman pituus ja tanssitavat tanssit ovat samassa linjassa. Siksi se 20-lukuinen  mekko ei ole asiallinen tilanteessa, jossa tanssi sinänsä olisi pitkän mekon arvoinen. Katso vaikka vakiotanssikisoja: ei siellä näy charlestonmekkoja valssin tanssijoilla.

Vierailija
14/20 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2012 klo 10:22"]

Tyttö teki itse.

[/quote]

Niin meilläkin. Sai mieleisensä.

Vierailija
15/20 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ostettu vaan vuokrattiin.

Vierailija
16/20 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kysyä myös ompelijoilta! Valmiit mekot voi olla jopa kalliimpia. Vuokraus on myös hyvä vaihtoehto.

Vierailija
17/20 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni tilaa Kiinasta, hintaan 99 e ja sitten muokkauttaa sen ompelijalla mieleiseksieen, lisää hintaa 200 e.

Vierailija
18/20 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetin ompelijattarella. Klassinen punainen iltapuku, ei hörhellyksiä.

Vierailija
19/20 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vuokrasin hkt:n puvustosta. Teattereissahan noita asuja on vaikka minkätyylisiä!

Ja musta on vaan hauskaa, jos nuorukaiset ovat pukeutuneet persoonansa mukaan. Ei vanhoja kannata niin tosissaan ottaa, leikkimielellä. Ärsyttää kun ne on niin varustelukilpailua nykyään monessa koulussa. Tosi mälsää. Kun parhaimmillaan ne voisi olla hauskat naamiaiset.

Vierailija
20/20 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Www.marielle.suntuubi.com

Monenlaisia