Lue keskustelun säännöt.
Saako kilpikonna happea mullan alla? APUA!!!
06.11.2012 |
Kilpikonna meni ja kaivautui sen terraarion pohjamultaan! Siellä se on vaan eikä tule pois!!! Kuoleeko se sinne? Kaivanko pois????
Kommentit (3)
Kilpikonna meni ja kaivautui sen terraarion pohjamultaan! Siellä se on vaan eikä tule pois!!! Kuoleeko se sinne? Kaivanko pois????
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ovat nimenomaan kaivaja konnia ja luonnossa kaivavat itsensä maanalle. Et ole hirveästi tainnut tutustua lemmikkiisi.
Joten varmuuden vuoksi nosta ylös se sieltä kuopasta!