Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA! Missä on auton jarruputki?

Vierailija
06.11.2012 |

Mun kosla meni rikki, mies töissä ja sain ohjeeksi laittaa putkitongilla rööri umpeen. Kohta 1) eli putkitongit tunnistettu ja löydetty. Mutta missä ihmeessä on jarruputki? Mistä sen näkee? Kyseessä metallinen osa, joka siis ruostunut puhki, ei letku, joka on kumia. Mulla on vahva tunne, että tyrkkään kiinni jonkun muun putken samalla :(

Tiedän toki, ettei tämä palsta ehkä ole paras tällaisen tiedon hankitaan, mutta jos joku kuitenkin osaisi neuvoa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarruputket sijaitsevat auton alustassa. Lähtevät konehuoneessa sijaitsevasta jarrupääsylinteristä, menevät mahdollisen ABS-yksikön kautta ja siitä eteenpäin jokaiselle pyörälle.

Sitä putkea on alustassa noin 10 metriä, riippuen automallista. En todellakaan suosittele summan mutikassa ruttaamaan putkea ihan mistä vain. Voit tosiaan rikkoa väärän putken, taikka kadottaa autostasi jarrut ihan kokonaan.

Kuka valopää tämän ohjeen oikein antoi..? Jos miehesi, niin kiitä oikein kunnolla. Harvinaisen tollo idea, näin niinkuin ammattilaisenkin mielestä. Vuotavan jarruputken voi tosiaan TILAPÄISESTI tukkia ruttaamalla se, mutta se tarkoittaa samalla yhden tai kahden pyörän jarrun menetystä. Tekijän pitää myös todellakin tietää, mitä on tekemässä.

Vierailija
2/3 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus olis tukkia, ettei kaikki valu maahan. Tekee kuulemma hallaa jos ihan tyhjäks pääsee säiliö Mä kävin taskarin ja putkitonkien kanssa siellä nuuhkimassa, mutta en tiedä mitä tehdä. Joten tehköön siis mies kun tulee ja osaa.

Kiitos, ei mun olekaan tarkoitus kaikka hallita. Onneksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme