Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Pahin seksimoka?

Vierailija
01.12.2005 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierasin miehen naamalle kun mies oli nuolemassa paikkojani. Erottiin sit aika pian sen jälkeen. Kumma juttu. Miksköhän?

Vierailija
2/11 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukahdin kesken. En tiedä kauanko mies oli jo jyystänyt, mutta loppua ei tuntunut näkyvän missään ja uni vei voiton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarista tulin kotiin jonkun yhden illan jutun kanssa ja hetken aikaa puuhailtuamme oksensin antaumuksella miehen päälle. Sit olikin sen jälkeen niin huono olo koko ajan, että päätin mennä nukkumaan.

Vierailija
4/11 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aloin sen jälkeen nauraa hysteerisenä kyyneleet silmissä (nauru oli osittain itkua), ja homma kaatu siihen. Onneks oli oma aviomies kyseessä, huumorilla selvittiin siitä.

Vierailija
5/11 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli sen verran uusi tuttavuus vielä kyseessä, että kyllä me erottiin. voihan syy olla joku toinenkin. aivan sama minulle. :)

nro2

Vierailija
6/11 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tosi usein tullut aivan hysteerisiä naurukohtauksia. Onneksi oma mies osaa jo varautua niihin ja tietää, etten todellakaan naura hänelle. :D Tulee vaan joku tosi typerä asia mieleen ja sitten nauran kuin viimeistä päivää. Ja sitä naurua ei saa lopetettua millään.

Vierailija
7/11 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkä sarja rupsuja nauruni tahdissa :D " Hoh *rups* hoh *rups* hah *rups*" ja arvatkaa oliko vaikea sitten enää lopettaa nauramista.. :DDD

Vierailija
8/11 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena n. 18v yhden illan kyydin kanssa touhuissa takaapäin. Itselläni oli koko illan vatsassa vääntänyt mutta kiimoissani olin silti touhuun alkanut kun komea (ja vielä tosipaikassa jaksavaksi ja isovehkeiseksi osoittautunut) kolli mukaan saatille pyysi. Siinä täydesä vauhdissa kaverilla kalu lipsahti pimpsasta ulos ja hän sen vauhdilla takaisin sisään yritti työntää... No... väärään reikäänhän se voimalla kerralla sisään lumpsahti. Minä parkaisin kivusta ja eteenpäin ponnistin, jolloin miehen kalun mukana aika annos sitä löysää itseään turahti ulos suoraan lakanoille ja miehen päälle. Loppui jostain syystä se touhu siihen :)

Vierailija
9/11 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhu huh.. Onneksi ei sentää ole noin käynyt.

Vierailija
10/11 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin :)

Vierailija
11/11 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

iso satsi kun mies veti vehkeensä ulos. Vehje oli myös ihan löysäsä paskassa. Minulla on oikeastaan aina vähän ripuli kun on ärtyvä suoli, ja siksi en ollut ennen anaaliin suostunutkaan kun arvasin että noin käy. Ja oli myös viimeinen kerta kun suostun.