Mitä ajattelet perheestä, jonka teini-ikäinen lapsi on ns. raju tyttö?
Meikkaa paljon, värjää hiuksia punaisiksi, lilaksi, vihreiksi, liikkuu vanhempien poikien seurassa, tupakoi, polttaa alkoholia yms.
Ajatteletko että perheestä löytyy syy tytön käyttäytymiseen?
Kommentit (6)
Pikkusiskoni (16v) on tuollainen. En laittaisi käyttäytymistään perheen syyksi - muuten mullakin olisi teininä pitänyt olla rööki huulessa ja siniset hiukset.
Sitä paitsi, nykynuorilla esim. vihreät hiukset ja alkoholinkäyttö EI ole erityisen rajua. Suuri osa nuorista polttaa, juo ja värjää hiuksiaan...
murrosiästä. Jollakin se potkaisee oikein urakalla.
En usko että perheestä löytyy syy. Näin jo siksi, että olin itse nuorena tuollainen raju tyttö, jopa ääriraju (myös huumekokeiluja, teiniraskaus ja abortti) ja oikein hyvästä perheestä, ja muut sisarukseni olivat kilttejä rauhallisia perheteinejä. Minulla vaan oli vähän rajumpi luonne ja murrosiän kuohut.
Pikkusiskoni (16v) on tuollainen. En laittaisi käyttäytymistään perheen syyksi - muuten mullakin olisi teininä pitänyt olla rööki huulessa ja siniset hiukset.
Sitä paitsi, nykynuorilla esim. vihreät hiukset ja alkoholinkäyttö EI ole erityisen rajua. Suuri osa nuorista polttaa, juo ja värjää hiuksiaan...
On kyllä rajun näköinen, mutta rööki ja viina ei kuulu kuvioon
Sori. En ajattele perheestä mitään, ellei omena näytä pudonneen harvinaisen lähelle puuta. Yleensä teinit vaan ovat tuollaisia, myös hyvien ja tavallisten perheiden lapset.
Jotkut teinit vaan on sellaisia.