Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miks me asutaan täällä räntäsateen luvatussa maassa?

Vierailija
06.11.2012 |

Muutetaan kaikki joukollo taikkuun tai espanjaan!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suostuttelet mun miehen muuttamaan sinne räntäsateeseen kastumaan! Saat meidän omakotitalon lämpimässä ja aurinkoisessa maassa! Ja minä muutan sinun kotiisi. Voin maksaakin siitä!

Haluan Suomeen, räntäsateeseenkin!

t. ulko-av-mamma

Vierailija
2/11 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

arabit sai valita ekana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afroja, muslimeja

Vierailija
4/11 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suostuttelet mun miehen muuttamaan sinne räntäsateeseen kastumaan! Saat meidän omakotitalon lämpimässä ja aurinkoisessa maassa! Ja minä muutan sinun kotiisi. Voin maksaakin siitä!

t. ulko-av-mamma

voidaanhan me vaihtaa ne miehetkin samalla. Vois vaik seksikin vähän parantua..

Vierailija
5/11 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja maanjäristyksiä :)

Vierailija
6/11 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja maanjäristyksiä :)

mut just nyt tänään en haluis olla täällä räntäsateessa..

Vierailija
7/11 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ulko-av-mamma

voidaanhan me vaihtaa ne miehetkin samalla. Vois vaik seksikin vähän parantua..

Vierailija
8/11 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täähän on ihanaa kun vuodenajat vaihtelee ;) tylsäähän se olis jos kokoajan vaan paistas aurinko.

Vierailija
9/11 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähtisin mielellään vaikka sinne Espanjaan... Olen katkera mun vanhemmille että on mut menneet synnyttämään tänne kylmään. Olisivat jättäneet lisääntymättä, luulisi sitä nyt ymmärtävän että täällä on ihmislajille epäsuotuisat olot joten ei kannata täällä penikoimaan alkaa.

Ja jotenkin olen kuitenkin niin nurkkakuntainen ja arka etten osaa tarttua toimeen ja alkaa tosissani miettiä etelämpään muuttamista. Kun eihän sitä varmaan enää kieltäkään opi ja jos työelämäkin on kovin erilaista ja sopeutuisikohan sitä. Huoh, ei auta kuin tarpoa räntäloskassa eteenpäin sitten vaan...

Vierailija
10/11 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää vuosi on kyllä ollut yhtä pitkää sadekautta. Ihan perseestä. Voi kun voisi muuttaa muualle.

Vierailija
11/11 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täähän on ihanaa kun vuodenajat vaihtelee ;) tylsäähän se olis jos kokoajan vaan paistas aurinko.

Ainakin tänä vuonna tuntuu että on ollut täällä Etelä-Suomessa vähän joka vuodenaika samanlainen, vettä tulee ja märkää on. Kevät oli sateinen ja märkä, kesä oli sateinen ja märkä, ja nyt syksy on ollut ennätyssateinen ja märkä. Vaihtelu on lähinnä että talvella tulee välillä räntää tai lunta joka pian sulaa loskaksi, kun muina vuodenaikoina tulee ihan silkkaa vettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä