Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keksikää mulle joku "syy" mennä viettämään omaa aikaa

Vierailija
06.11.2012 |

Ollaan kotona koko perhe: minä, mies ja 2-vuotias. Minä hoidan "aina" tuota lasta ja mies käy päivittäin tekemässä omia juttujaan. Tuntuu, että mulla pitäisi aina olla joku pätevä syy, että voin lähteä ihan yksin jonnekin. Kauppoihin ja muualle mies haluaa yleensä lähteä koko perhe yhdessä mikä tietty on ok mutta välillä olisi kiva mennä ihan yksinkin.

Mun pitäis tänään käydä apteekissa, siinä ei mene kuin hetki mutta huvittaisi samalla reissulla käydä muuallakin. En vaan keksi mitä tekisin. Onko ideoita? Menenkö vaan kauppakeskukseen lorvimaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai pari postikorttia ja kirjoita ne kahvilassa ja lähetä ne tärkeille ihmisille.

Vierailija
2/6 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiselle joka oli opiskeluaikoina sulle tärkeä mutta nyt yhteydenpito jäänyt liian vähiin ja pyydät sen kahville :)

Mun pitäs tehdä niin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on yllättävän mukavaa yksinään

Vierailija
4/6 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä homehdun aina vaan kotona pienten lasten kanssa. Haluisin joskus kunnolla ulos,tykkään ottaa silloin tällöin reippaammin ed.kerrasta jo niin kauan että vuosissa voidaan laskea. Nyt tullut sellainen olo et ois kiva päästä mut sitten huomaa et ei oo enää kavereita tollaseen,osa käy jatkuvasti "radalla,bilettää" ja tohon oon jo liian vanha ja sit osa nyhvää raskaana kotona.

Vierailija
5/6 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos vaikka ostat teen ja jonkun lehden tai käyt syömässä tai vaikka etsit itsellesi uudet hyvät hansikkaat, lakin ja kaulahuivin. Tai käyt kirjastossa samalla reissulla tai vaikka tankkaat auton. Kirjoita tollasia juttuja ylös, mitä pitää tehdä ja käy vaikka päivittäin hoitamassa joku pikkujuttu. Se ukko haluaa mukaan kauppaan, kun se ei halua olla yksin sen lapsen kanssa tai sitten se pelkää että sä tuhlaat.

Vierailija
6/6 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näin, niin sano, että menet hoitamaan salaisia ostoksia tulevaa isänpäivää varten...tai jotain siihen liittyvää...tuskin änkeää mukaan. Ja sitten vaan ostoskeskuskseen lorvimaan :)