Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ymmärrättekö, että aiheutatte nuorille paineita (laihdutus/posliinivittu jne)

Vierailija
06.11.2012 |

Kaikki älytön itsensä tuunaaminen ja sen normaalina, välttämättömänä ja kauniina pitäminen aiheuttaa nuorissa ja lapsissa paineita.

Nainen ei saisi olla yli 55kg painoinen (jos on niin nutrataan tai pöträtään paino alas :/), pillussa ei saisi olla karvoja vaan se saastainen puska on parasta poistaa. Geelikynnet ja tekoripset on vallan OK sekä niihin menevä 150€/kk. Myös sääret ja se pillu on kivaa käydä sokeroimassa 100€ maksavassa operaatiossa ventovieraan nokan alla.

Onko järkevää, että lapset saavat mielikuvan kuinka naista tuunataan helposti 400€/kk joka suunnasta ja luomuna on ällöttävä karvatursake lyhyine ripsineen ja painoakin voi olla huikeat BMI 27. Siis mikä valas.

Ymmärrättekö, että vastuu nuorista on teillä? Eikä se auta, että sanotaan et nuoret tekee omat päätöksensä jos vanhemmat näyttää eri esimerkkiä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse opetan omille lapsilleni että sen 400e voikin sijoittaa osakkeisiin. Moni nainee saiso tuolla 400e puunausrahalla sijoitusasunnon hankittua. Ei ihme ettei jotkut naiset vaurastu koskaan kun kaikki raha menee (turhaan) kulutukseen.

Pitäisi laskea joskus vertailutaulukko sille, kun laittaa joka kk kauneuteen 400e, vs. kun sijoittaa ne 400e ja korkoa korolle mekanismi pyörähtää käyntiin.

Toinen asia on se, että naiset pidetään pois työelämän ja yhteiskunnn korkeimmasta päätöksenteosta, kun niille annetaan tärkeää pohdittavaa pillukarvojen poiststa sokeroinnilla.

Vierailija
2/8 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 tytön äitinä olen näitä asioita pohtinut ja paljon, varsinkin kun aikamoisia taakkoja sain itse lapsuudenkodistani. Nyt tuntuu että ihan hyvin olen onnistunut, tyttöni kokevat itsensä viehtättäviksi sellaisina kuin ovat, etsivät omaa tapaansa olla naisellinen (tyttömäinen). Vanhin on seiskalla ja ruoka-ja ulkonäkökontrolli ovat jo hirveitä, mutta siihenkin on auttanut kun ollaan puhuttu ihan tavallisesta, hyvästä ruuasta ja ihan tavallisesta elämästä jossa liikutaan liikkumisen ilosta, ollaan ulkona yms. Kun mä olen ollut nuori, oli tietysti jotain teini-paineita, mutta ihminen kelpasi ihan ihmisenä, ruoka oli syötävää ja oli olemassa ilman järkyttävää ulkonäkörasismia. Tän päivän tytöillä on todella vaikeaa kasvaa itseensä luottaviksi, tasapainoisiksi naisiksi. Nekin jotka onnistuvat täyttämään kapean naiskuvan, ovat jatkuvan paineen alla kelpaavuudestaan. Ja tän paineen vaihtoehtohan ei tietenkään ole 200kg rasvalettinen väsähtänyt nainen, vaan tavallinen, omannäköisensä, elämästään iloinen nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se on nuorelle naiselle sijoitus kun hoitaa itseään ja kaunistautuu.SAA paremman ja hyvätuloisemman miehen. Sittenhän ei välttämättä tarvitse itse käydä töissä ollenkaan.

Kyllä nuoret naiset pitäisi laittaa kaikki geisha-kouluun ja opettaa siellä miten tulla kauniimmaksi ja miellyttää miestä, sillä sehän on naisen ainoa tehtävä(vert. tämän palstan muut keskustelut).

Vierailija
4/8 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten itsensä luoma piina. Miehet ovat kautta aikojen valinneet parhaimmat naiset päältä. Samoin ovat tehneet naisetkin miehille. Silti miehet eivät itke ulkonäköpaineista. Miksi? Koska emme välitä helvettiäkään. On tyypillistä naisten hapatusta ensin lähteä leikkiin ja suostua tälläämään itseään, ja heti perään tuntea itsensä riittämättömäksi. Naisen logiikalla itsessä ei ole mitään vikaa, vaan syy on miehissä ja yhteiskunnassa. Naiset ei osaa vetää yhtä köyttä, vaan hento selkäänpuukotus kanssanaisia kohtaan alkaa heti tilaisuuden tullen. Eli jos kaikki naiset päättäisivätkin yhteistuumin olla meikkaamatta, ilmaantuisi välittömästi pari meikkaavaa petturia viemään miehiä. Naisilla ei ole henkistä joukkokanttia. Naisten ja miesten suuri ero on se, että naiset osaavat olla sovussa eri mieltä asioista mutta miehet eivät. Tästä seuraa se, että naisryhmän sisällä on samanaikaisia eriäviä mielipiteitä mutta miehet ovat nuijineet oman ryhmänsä yhdenmukaiseksi, johdonmukaiseksi, vahvaksi ja yhtäpitäväksi ryhmäksi, joko fyysisesti tai sanallisesti. Naisilla ei ole ryhmäkuria saada aikaan meikkaamatonta sukupolvea. Naisen oma halu olla suosittu on hänen suurin vihollisensa. On suuruudenhullua ajatella miehet voisivat kontrolloida naisia.

- mies

Vierailija
5/8 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan esim akateeminen koulutus on osaamispääomaa, työura on pääomaa, itsenäinen ja miehistä riippumaton toimintaote on pääomaa, oma tahto ja kunnianhimo on pääomaa.

Nainen voi ihan ITSE hankkia varakkaan ammatin ja tienata rahansa itse. Ei siihen miestä tarvitse. Näin olen tehnyt itse (tienaan miestäni paljon paremmin) ja saman opetan tyttärilleni. Kenenkään naisen ei pitäisi joutua keikistelemään miehille elannon takia. Elannon voi hankkia ihan omin pikku kätösin.

T. Nro 2

Vierailija
6/8 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi ongelmista on äärimmäisen heikko itsetunto joka ilmenee mm. puunauksena. Nainen on usein niin heikko, että ei kehtaa olla yksilö, erilainen, vaan pitää joka suunnasta tuunata itseään sen mukaan mikä on esim. mediassa esillä. (esim. viimeisen 20 vuoden pillukarvat pois-muoti)

Naiset haluat henkistä yhteyttä ja suhdetta eivätkä muka ole pinnallisia, mutta toisaalta kokevat itsensä jatkuvasti riittämättömäksi luomuna.

Mies on luomuna mies ja ottaa mitä tahtoo tai lopuksi mitä saa. Aika harva mies kuitenkaan ahdistuu jos ei saanut missiä, elää kuitenkin omana itsenään. Sen sijaan nainen aina sättii itseään kun ei pärjää kilpailussa muita vastaan ja puunaa minkä kerkee. Ja aivotoiminta jää vähemmälle.

Mies2

Naisten itsensä luoma piina. Miehet ovat kautta aikojen valinneet parhaimmat naiset päältä. Samoin ovat tehneet naisetkin miehille. Silti miehet eivät itke ulkonäköpaineista. Miksi? Koska emme välitä helvettiäkään. On tyypillistä naisten hapatusta ensin lähteä leikkiin ja suostua tälläämään itseään, ja heti perään tuntea itsensä riittämättömäksi. Naisen logiikalla itsessä ei ole mitään vikaa, vaan syy on miehissä ja yhteiskunnassa. Naiset ei osaa vetää yhtä köyttä, vaan hento selkäänpuukotus kanssanaisia kohtaan alkaa heti tilaisuuden tullen. Eli jos kaikki naiset päättäisivätkin yhteistuumin olla meikkaamatta, ilmaantuisi välittömästi pari meikkaavaa petturia viemään miehiä. Naisilla ei ole henkistä joukkokanttia. Naisten ja miesten suuri ero on se, että naiset osaavat olla sovussa eri mieltä asioista mutta miehet eivät. Tästä seuraa se, että naisryhmän sisällä on samanaikaisia eriäviä mielipiteitä mutta miehet ovat nuijineet oman ryhmänsä yhdenmukaiseksi, johdonmukaiseksi, vahvaksi ja yhtäpitäväksi ryhmäksi, joko fyysisesti tai sanallisesti. Naisilla ei ole ryhmäkuria saada aikaan meikkaamatonta sukupolvea. Naisen oma halu olla suosittu on hänen suurin vihollisensa. On suuruudenhullua ajatella miehet voisivat kontrolloida naisia. - mies

Vierailija
7/8 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se on nuorelle naiselle sijoitus kun hoitaa itseään ja kaunistautuu.SAA paremman ja hyvätuloisemman miehen. Sittenhän ei välttämättä tarvitse itse käydä töissä ollenkaan. Kyllä nuoret naiset pitäisi laittaa kaikki geisha-kouluun ja opettaa siellä miten tulla kauniimmaksi ja miellyttää miestä, sillä sehän on naisen ainoa tehtävä(vert. tämän palstan muut keskustelut).

ymmärsivät tämän kirjoitukseni pointin. Eli sarkasmin.

T: itseään ei puunaava eikä miestä miellyttääkseen elävä, mutta varmasti sellainen jota täällä haukutaan olmiksi ja puolisosta piittaamattomaksi

Vierailija
8/8 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksymään ja rakastamaan itseään sellaisina kuin ovat. Jokainen lapseni on erikoinen ja jokaisessa on jokin aivan oma, hurmaava piirteensä. Jos joku vaatii heitä muuttumaan, he osaavat pitää päänsä. Ei ole rakkautta pyytää toista muuttumaan, on rakkautta hyväksyä toinen sellaisena kuin on :)