G: Mikä vituttaa tänä aamuna?
Mua väsymys, kylymyys ja nuo saatanan mainokset jotka pomppaa esille ihan sama minkä sivun yrittää avata =D
Kommentit (26)
työkaveri, vanha kääpä joka on 3 päivän kuluttua jäämässä eläkkeelle mutta jaksaa vieläkin tehdä muitten olon mahdollisimman tukalaksi töissä. Todellakin luulee että koko maailma pyörii hänen napansa ympäri. Luulisi että yli 6-kymmpisillä naisilla olisi jo jotain omanarvontuntoa, eikä tartteisi olla jatkuvasti heittämässä lokaa muitten päälle. Kiva jäädä eläkkeelle kun muistona on vain riidat työkavereiiten ja pomon kanssa... Säälittävää mutta vituttavaa.
että aamulla ei ole 'ihan kohta' aikoja. Sängyn pohjalta huudetaan tuun ihan kohta, joojoo mä tuun. Sitten joutuu kovemmin käskeä, sit kiljutaan takas joo mä oon tulossa. Eikä poikaa näy missään. Sitten aamiaista muistutetaan puoli tuntia. Pukeminen vie ikuisuuden, kenkien laiton välissä pitää toikkaroida silittää kissaa, hoipertaa katsomaan onko liikuntaa. Pahinta on kun molemmat lähtevät samaan aikaan. Argggh, täysin mahdotonta, että kävelisivät yhdessä, ei toisen pitää lähteä puol minuuttia aiemmin. Peräkanaa marssiminen näyttää hassulta:) Tulipa purettua..
vaikka ymmärrän että vähän syö naista... Silti suloista luettavaa! =)
Mua ei vituttanut tänä aamuna mikään, eikä yleenskään aamuisin. Ehkä itse herätys ja tekisi mieli jäädä nukkumaan, mutta kun vaan nousee niin hetken päästä ei edes muista että miksi tekikään mieli jäädä nukkumaan.
Yleensä en mieti aamulla mitään, en hyvää tai huonoa, ensimmäinen tunti menee vähän koomassa.
No, taaperon pukeminen ei ollut huippuhetki. :D
Se kun olin luvannut mennä ystävän luokse aamupäivällä mutta en pääässytkään kun taapero tarvitsi jo nyt päiväunta.
Koko aamu oli yhtä sähläystä. Taapero koko ajan kaiken tavaran kimpussa kun alkanut ylettyä melkein joka paikkaan ja kiipeää pöydälle vähän väliä. kouluun lähtevällä oli huono aamu.
Työn tekemiseen on varattu 7 tuntia, mutta työt on tehty jo kuudessa tunnissa.
Vaihtoehdot:
a) pyörittele tunti peukaloita tai pelaa kännykällä jotain tyhmää sudokua
b) ota miinustunteja ja seuraavassa jaksossa on vähemmän vapaapäiviä tai rankempia työkohteita
c) hidastele.
Tää mua vasta v******i... silti. Olen tehnyt vuosia, en tosin enää tasan tee, mutta töitä joissa piti joka p^^^^^^^^n päivä tehdä yhdeksän viiva kymmenen tunnin työt kahdeksassa tunnissa. Ihan oikeasti. Lue hitsit lempiromaania vaikka va nauti rauhasta
nukkumattomuus. Ihana flunssakausi.