Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirpputorimyynnin vauhdittaminen!

Vierailija
05.11.2012 |

Olisko kellään mitään hyviä vinkkejä miten sais hyvin myytyä tavaransa kirppiksellä? Tietysti siisti pöytä, mieluiten sesongin mukaista tavaraa, ei liian kallista ja rikkinäistä, mut mitäs muuta, tuleeko teille mieleen?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vähän pettynyt koska mun mielestä kirppiksellä on mennyt kaupaksi lähinna tavara, ei mitkään vaatteet. Ehkä ne vaatteet (mulla ainoastaan lasten vaatteita) eivät ole erottuneet jotenkin isolla kirppiksellä joukosta tai jotain... Samat vaatteet olen sitten myyny ihan samaan hintaan (=edullisesti) erittäin nopeasti Huutiksessa ja ilman kirppispöydän maksuja. Turhaan vaan raahasin niitä eestaas.

Vierailija
2/3 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. bodyt ja potkuhousut 56-68 cm. Ihmiset, jotka noita haluavat, löytävät ne, ja ne jotka eivät ko. tavaroita tarvitse, eivät turhaan myllää läjää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laitoin vaatteet kotona pahvilaatikoihin, joista olin madaltanut etureunan. Etureunaan tein lisäksi lapun, jossa luki tyyliin "Tytölle 92cm (myös hengarissa)". Lisäksi kävin joka päivä järjestämässä vaatteet omille paikoilleen.

Näin mulla meni vaatteita kaupaksi noin 450euron edestä:) Lisäksi myin toki muutakin ja sain 2viikon saldoksi lähes 900euroa. Ja todellakaan kyse ei ollut mistään merkkivaatteista vaan ihan H&M, Lindex, Ciraf jne. Mutta kaikki vaatteet olivat ehjiä ja tahrattomia eikä niissä kiertäneet saumat tai olleet muuten käyttökelvottomassa kunnossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi