Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

zalando lasku

Vierailija
05.11.2012 |

Yritän valita tilausta tehdessäni maksutavaksi laskun, mutta kyseistä vaihtoehtoa ei edes tule. Ainoastaa luottokortti ja paypal vaikka laitoin omissa tiedoissa oletusmaksutavaksi laskun?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma. Joko olet saanut toimimaan?

Vierailija
2/44 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osoitetiedot ja muut isolla alkukirjaimella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain toimimaan, eli tosiaan niin etu kuin sukunimenkin sekä osoitteen alkukirjain täytyi olla isolla:)

Vierailija
4/44 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tää sama.

Vierailija
5/44 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan kirjoita nimeä ja osoitetta pienillä alkukirjaimilla?

Vierailija
6/44 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reklamaatioihin ei ikinä vastata.. :( Huonoa palvelua!

Vierailija
7/44 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse tilannut jo monta kertaa eikä mitään ongelmia ole ollut. Laskulle tilaan siksi, ettei tarvitse odotella rahoja takaisin mikäli joudun palauttamaan tuotteita.

Vierailija
8/44 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

samat sanat en saa tietojani sisään vaikka sain sähköpostiini tiedon miten laitan sinne salasanani.

Vierailija
9/44 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetti, olen kokeillut kaikkea, mutta ei tule laskua vaihtoehdoksi!! Ja hirveän vaivan näin valkatessani vaatteita saatana.

Vierailija
10/44 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki edelliset laskut maksettu..? Jos ei, niin ei anna tehdä uutta lasku tilausta, se lukee myös niissä ehdoissa..

Mutta jos kaikki laskut on maksettu ja niistä on sähköpostiin tullut vahvistus maksusta, niin sitten on koko zalando ihan sekaisin..

Vierailija
11/44 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä ainoaa ALLE 500 euron mekkoa olen tilaamassa, nimikin kirjoitettu isolla ;) eikä silti anna laskuvaihtoehtoa. Joskus kauan sitten olen tilannut laskulla, lasku maksettu ja kaikki kunnossa. Ei toimi ei. Ja mitä sitä visa electronilla turhaa maksamaan ja siirtämään rahoja edes takaisin. Laskulla ei tarvi ollenkaan maksaa jos ei ota kyseistä tuotetta. Järki käteen...

Vierailija
12/44 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilasin muistaakseni maksaen verkkopankissa. Ongelma vaan oli se, että tilauksen tehtyäni ja maksettuani tuli tieto että toista tilaamaani tuottetta ei enää ollutkaan saatavissa ja pyysivät tilitietojani. Sain kyllä rahat takaisin, mutta kyllä siinä kesti. Se olikin jäikin ainoaksi tilaukseksi sieltä. Jotenkin niin hankalaa säätöä sinne tänne.

Vierailija
13/44 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, kaikki tiedot on oikein muttei siltikään tule laskuvaihtoehtoa esiin, vaikka mitä tekisin. Suoraansanottuna vituttaa ja tekisi mieli jättää tilaus kokonaan tekemättä, harmi vaan kun tuota erästä tietyn merkin mekkoa ei löydy muualta kuin Zalandolta...

Vierailija
14/44 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko zalando laskua mahdollista maksaa esim kahdessa erässä ,jos tilaa enemmänkin laskulle? Vai pitääkö koko lasku maksaa ennenkun paketti lähtee liikkeelle?

Vierailija
15/44 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 18:49"]

Onko zalando laskua mahdollista maksaa esim kahdessa erässä ,jos tilaa enemmänkin laskulle? Vai pitääkö koko lasku maksaa ennenkun paketti lähtee liikkeelle?

[/quote]

? Laskulla on 30 päivää maksuaikaa, eli jos tilaat nyt niin eräpäivä on maaliskuun lopulla. Tavaroiden lähetyspäivästä lasketaan tuo eräpäivä. Olen tilannut viitisen kertaa tuolta eikä ikinä ole ollut ongelmia, aina tullut paketit tosi nopeasti, alle viikossa ja laskun olen aina saanut valittua ilman ongelmia.

Vierailija
16/44 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut Zalandolta parikymmentä kertaa laskulla, 50-250 euron hintaisia ostoksia. Maksutapana on aina ollut lasku, ja jokaisen laskun olen maksanut viimeistään eräpäivänä. Nyt kun yritin tehdä hurjaa 60 euron tilausta, lasku-vaihtoehto on harmaana ja vieressä teksti, ettei onnaa. Perin omituista - mulla on edelleen luottotiedot kunnossa, ikää 30, kaikki maksettu aina ajallaan jne. 

Zalando kuulemma on hidas maksamaan takaisin etukäteen maksettuja rahoja jos tekee palautuksen, joten antaapa olla, saa tuon saman Stockaltakin...

Vierailija
17/44 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 23:52"]Kunyritin.tilata sieltä ja ottaa laskun, niin luki jotain että laskua ei saa koska liian iso summa (90€)
Niinpä en ole ees yrittänyt sen jälkeen tilata sieltä
[/quote]mistä ne voisi edes arvioida onko se liian iso summa, kun ei siellä ole mahdollisuutta syöttää henkilötunnusta. I call this Bullshit

Vierailija
18/44 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 06:10"]Yhtä ainoaa ALLE 500 euron mekkoa olen tilaamassa, nimikin kirjoitettu isolla ;) eikä silti anna laskuvaihtoehtoa. Joskus kauan sitten olen tilannut laskulla, lasku maksettu ja kaikki kunnossa. Ei toimi ei. Ja mitä sitä visa electronilla turhaa maksamaan ja siirtämään rahoja edes takaisin. Laskulla ei tarvi ollenkaan maksaa jos ei ota kyseistä tuotetta. Järki käteen...
[/quote]

Sinulla on maksuhäiriö! Elämäm koulu diplomi!

Vierailija
19/44 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakee joku :( tartteis kesävaatteita

Vierailija
20/44 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatana meikällä sama homma, kolmesti kauhia urakka :O

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän