Mun tekis mieli nitistää tuo 3 v. Piirsi beigeen tuoliin mustalla tussilla!!!!!!!!!
ON sanottu 100 kertaa, että VAIN PAPERILLE SAA PIIRSTÄÄ!!!! On se kumma, kun ei voi uskoa. 6-hengen ruokailuryhmän tuoli on nyt ihan pilalla! Millä tuota poiskaan saa? Hankasin jo tyhmät läntitkin siihen... :///////////
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentit (16)
Tietty omavastuu on usein iso...
Istuimet voisi varmaan verhoilla uudelleen.
Vierailija:
mun 2-v piirsi itsellen munakarvat pippelin ympärille kun isilläkin on.
En jätä mitään kynää ikinä vieläkään 3v:n saataville...
Valvotusti piirrellään joskus pöydän ääressä. Vahinko ehkä voi sattua, mutta en kyllä varta vasten mitään kyniä saataville jättäisi!
Vierailija:
Miten tuon ikäisillä on vielä tussit itsellä saatavilla?
Valvotusti piirrellään joskus pöydän ääressä. Vahinko ehkä voi sattua, mutta en kyllä varta vasten mitään kyniä saataville jättäisi!
joo sieltä isän työtakin taskusta se oli käyty luvatta hakemas...
Vierailija:
Meillä taas on esikolla olleet kynät vapaasti saatavilla 2,5-vuotiaasta lähtien. Eikä ole koskaan piirtänyt muualle kuin paperiin (ja omiin käsiinsä). Jotkut lapset uskovat toisia helpommin. Mutta vahinkoja todellakin sattuu, meillä 1-vuotias sai kynän käteensä ja piirsi seinään, sänkyyn ja lipastoon. Onneksi oli puuvärikynä, jonka jälki lähti pois.
laatikostosta (sielläkään ei olisi pitänyt olla), vaikka olin samassa huoneessa! Siivoilin itse vieressä ;-). Nyt ei enää niin harmita, mutta tiedän tunteen... Aina sieppaa, kun huomaa lapsen tuhonneen jonkin esineen.
Ollaan kyllä erinnäisiä kertoja isommille noista kynistä sanottu, mutta aina ne vaan kuitenkin unohtuu. Kerran toinen koululaisista sai kokea käytänössä miksi kynistä aina huomautetaan: kuopus oli piirtänyt koulukirjan yhden aukeaman ihan täyteen.
koti pitää tehdä sellaiseksi ettei tartte murehtia jos lapsi luontonsa mukaisesti tekee kokeiluja
ja oma mokahan tossa eniten harmittaa - kun ei osannut pistää kyniä tarpeeksi jemmaan, lapset on älykkäitä, yllätys yllätys....
Ainakin kuulakärkikynän jäljet lähtevät hyvin tapetistakin...Niksi Pirkassa tai jossain kerran oli ;-)
Mutta älä ainakaan syyllistä lasta liikaa, noin pieni ei kuitenkaan vielä " järjellisesti" toimi aina..
Kokemusta on sillain, että minua syytettiin aina tuollaisista kokeiluista, eikä kauhean hyvä mieli jäänyt. :(
näkisitpä ne eilisen käsittelyn jälkeen...asialla oli 2v.
pakko odottaa niin kauan että sille tulee järki ja sit tapetoida uudestaan.
mutta hei...tällästä on elämä lapsi perhees :)