Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko naisellinen nainen vai poikatyttö? Mitä miehesi tykkää?

Vierailija
05.11.2012 |

Naisellisella tarkoitan meikkausta, hiusten laittoa, korkkareita, laukkua yms naisellista. Poikatytöllä lähinnä meikkaamatonta, tukka ponnarilla tai lyhyt, käyttää rentoja vaatteita aina.

Jos olet poikatyttö, niin mitä miehesi tykkää sinusta? Onko mieskin ulkonäöstänsä ei huolehtiva?

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mies tykkää.

Vierailija
2/79 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako "poikatyttö" sitä, ettei huolehdi ulkonäöstään?

Mä olen aina käsittänyt että ihminen joka laiminlyö ulkonäkönsä huolehtmisen kulkee ulkona hampaat pesemättä, tukka likaisena ja rikkinäisissä vaatteissa. Olen näköjään erehtynyt; ulkonäöstään huolehtimaton on lyhyttukkainen rennoissa vaatteissa kulkeva nainen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai vähän gootahtava oikeastaan. Miehelle varmaan ihan sama. :)

Vierailija
4/79 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa tyylini on lähempänä naisellista, koskapa tykkään pukeutua klassisen tyylikkäästi. En varsinaisesti tiedä mitä miehet tykkäävät satunnaisia huuteluita enemmän, koska en ole koskaan ollut parisuhteessa.

Vierailija
5/79 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako "poikatyttö" sitä, ettei huolehdi ulkonäöstään?

Mä olen aina käsittänyt että ihminen joka laiminlyö ulkonäkönsä huolehtmisen kulkee ulkona hampaat pesemättä, tukka likaisena ja rikkinäisissä vaatteissa. Olen näköjään erehtynyt; ulkonäöstään huolehtimaton on lyhyttukkainen rennoissa vaatteissa kulkeva nainen..

Itse en naisena ymmärrä näitä joille ulkonäkö on ihan sama, eli siis aina liikutaan verkkareissa meikittömänä. Ymmärrän kyllä jos lenkillä yms näin on.

-ap

Vierailija
6/79 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen naisellinen poikamiestyttöpoika, ihminen. Lyhyttukkainen, hoikka, meikkaava, rento, koruileva, urheileva, reipas, tunteellinen olento. Mieheni rakastaa minua. Mieheni on myös miehellinen feministipoikatyttömies ja huolehtii itsestään.

Todella ärsyttävää luokittelua.

Vierailija
7/79 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet poikatyttö, niin mitä miehesi tykkää sinusta? Onko mieskin ulkonäöstänsä ei huolehtiva?

Ja mieheni inhoaa minua. Se meni mun kanssa naimisiin vain koska on piilohomo. Tai se luuli pystyvänsä muuttamaan mun tissit 5 kuppikokoa isommiksi ja tukan metrin pitemmäksi. Mieskään ei huolehdi ulkonäöstään yhtään, ollaan ihan yhtä lyhyttukkaisia ja epäsiistejä ja inhotaan toisiamme.

Vierailija
8/79 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tykkää.

Vierailija
9/79 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kalju, meikkaava, hoikahko, toisinaan lökäreissa toisinaan istuvissa farkuissa kulkeva nuori nainen. Omasta mielestäni pidän ulkonäöstäni huolta, vaikka kalju jonkin mielestä viittaakin vain piittaamattomuuteen. En viitsi luokitella itseäni "naisellisiin" tai "poikatyttöihin", mielestäni lokeroihin asettelu eriarvoistaa.

En ole koskaan kysynyt mitä mieltä mies on ulkonäöstäni. Olen näyttänyt tältä koko seurustelumme (nyt kolme vuotta) ajan. Jollei siedä ulkonäköäni, niin selkeästi näkee minussa jotain muuta, ulkonäköä tärkeämpää :)

Vierailija
10/79 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdoton valita noista, kun olen poikatyttö joka kuintenkin huolehtii ulkonäöstään hyvinkin paljon. Onko ulkonäöstään huolta pitävä mies vastaavasti naisellinen mies?

Vierailija
11/79 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä osaan kyllä olla naisellinenkin, mutta useimmiten olen enemmän poikatyttö.

Itselläni on lyhyt tukka, alle 1cm pitäinen takaa ja sivuilta, mieheni ja monen muun mielestä tämä hiustyyli sopii minulle todella hyvin. Käytän kyllä meikkiä jonkin verran, en tosin aina. Voin käyttää myös mekkoja tai hameita housujen lisäksi esim. juhlissa. Tykkään yhdistää maskuliinisia ja feminiinisiä elementtejä tyylissäni. Mielestäni myös vartalotyyppini on poikamainen, hoikka Y, ja karvonpiirteeni ovat kulmikkaat ja siten ehkä eivät niin naiselliset.

Tosin uskon, että esim. lyhyt tukka voi olla hyvinkin naisellinen. Tekstistäsi saa kuvan, että käsityksesi naisellisuudesta on kovin rajoittunut.

Mieheni huolehtii ulkonäöstään samoin kuin minäkin, ja mieheni pitää tyylistäni.

Vierailija
12/79 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan todella harvoin, ehkä 1-2 kertaa vuodessa. Silloinkin vain ripsari ja kajaali. En tunnista meikkituotteita, vaikka kuinka joku opettaisi ne minulle. Ostan vaatteeni miesten osastolta, koska naisilla on niin tympeitä vaatteita. Juon ennemin kaljaa kuin siideriä ja keskustelen miesten juttuja enemmän, kuin tyttöjen kanssa tyttöjen juttuja. Minut löytää usein auton alta sormet öljystä mustina kuin vaateosastolta ostamassa hameita.

Mies tykkää, koska inhoaa pinnallisia naisia. Arvostaa luonnollisuuttani, mutta ei niin kauheasti tykkää "sanon asiat suoraan"-luonteestani. Saatan myös joutua tappeluihin useimmin kuin mies ja ylä-asteella olinkin aika usein huuli halki tai silmä mustana :D

Vierailija
13/79 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt on kyllä mennyt teillä puurot ja vellit sekaisin ;)

Poikatyttö ei tarkoita tosiaan sitä, että kulkee tukka paskaisena, repaleiset verkkarit jalassa

Mieheni tiesi jo alusta asti, etten ole niin korkkari ihmisiä, siltihän tuo naimisiin asti halusi ;)

Niinhän häneltä on kysytty, että mistä tuollaisia naisia löytyy :D Eli ei taida mieheni olla ainoa joka tykkää enemmän poikatytöistä ;)

Vierailija
14/79 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestä ulkonäöstä huolehtimiseksi riittää suihkussakäynti.

Tuo on sikäli vähän monimutkainen asia, että käytännössähän suomalaisnaiset ovat vähemmän naisellisia pukeutumisensa ja laittautumisensa suhteen. Ei täällä tykätä korostaa naisellisuutta. Mutta silti varmaan suurin osa suomalaisnaisista katsoo pitävänsä huolta ulkonäöstään, vaikkei korostakaan sillä naisellisuuttaan. Meikin pitää olla vähäistä, hiukset ovat useimmiten lyhyet ja sanalla sanoen epänaiselliset, jos katsoo katukuvaa. Kyllähän sitä aina haluaa että omat hiukset näyttävät naisellisilta olivatpa miten lyhyet tahansa, mutta todellisuus on sitä mitä näkyy ympäristössämme kaikkialla. Kun menee ulkomaille niin huomaa, että suomalaiset naiset on opetettu suorastaan pelkäämään näyttää naisilta.

Mä olen aina tykännyt pukeutua naisellisesti, mutta käytäntö sanelee esim. lasten kanssa liikkuessa, että ei tule laitettua korkkareita jalkaan ym. Meikkaan ja omistan pitkät hiukset, minulle on tärkeää näyttää naiselta. Oma mies tykkää ja ilmeisesti muutkin.

Vierailija
15/79 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kyllä kaikki tykkäävät naisellisesta kumppanista paljon enemmän. Jos ihan vain ulkonäön perusteella valitaan, niin jokainen preferoi naisellista poikatytön sijaan. Poikatyttö on enemmän sellainen "no joo, jos ei kerran sitä toista voi saada" -valinta.

Ihan vain ajattelin palstalaisia informoida pikagalluppimme tuloksissta. :)

Vierailija
16/79 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän naisellinen, vaikka korkkareita en juuri käytä kun juhlissa. Lyhyen polkankin leikkasin vähän aikaa sitten, enkä hiuksiani arkena yleensä sen kummemmin laita..

MUTTA rakastan kenkiä, laukkuja, vaatteita, meikkaamista ym naisellisia juttuja..

Miehelle varmaan (?) aika sama. Ei ole muistaakseni sen kummemmin koskaan esittänyt toiveita ulkonäön suhteen.

Vierailija
17/79 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kyllä kaikki tykkäävät naisellisesta kumppanista paljon enemmän. Jos ihan vain ulkonäön perusteella valitaan, niin jokainen preferoi naisellista poikatytön sijaan. Poikatyttö on enemmän sellainen "no joo, jos ei kerran sitä toista voi saada" -valinta.

Ihan vain ajattelin palstalaisia informoida pikagalluppimme tuloksissta. :)

Jotkut miehet kaihtavat näitä naisellisia naisia :)

Vierailija
18/79 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normaalivartaloinen, mutta kurvit on kohdallaan. Meikkaan ja laitan hiukset päivittäin. Hameita ja korkkareita käytän aika harvoin, koska ne eivät sovellu työhöni ja aika vähän on menoja, joissa voisin niitä käyttää. Normaalisti siviilissä pukeudun farkkuihin, neuletakkiin yms. suhteellisen rentoihin vaatteisiin.

Olen töissä miesvaltaisella alalla, ja työssä kuljen turvakengissä ja farkuissa, mitään hienompaa ei voi käyttää.

Juon mieluummin olutta kuin siideriä tms., tykkään seurata urheilua. Luonteeltani olen kai aika miehinen, mutta silti huolehdin ulkonäöstäni.

Mieheni tykkää kovastikin, samoin tulee usein positiivista palautetta muiltakin miehiltä.

Vierailija
19/79 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelleni ulkonäköni on aika yhdentekevä.

Vierailija
20/79 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon mieluummin olutta kuin siideriä tms., tykkään seurata urheilua. Luonteeltani olen kai aika miehinen, mutta silti huolehdin ulkonäöstäni.

Mieheni tykkää kovastikin, samoin tulee usein positiivista palautetta muiltakin miehiltä.

Älä nyt pahastu, mutta suurin osa tuosta on todellakin kohteliaisuuksia. Miehet pitävät yleensä "äijäileviä" naisia lähinnä säälittävinä ja naurettavina, mutta kotikasvatus estää sanomasta tätä naiselle suoraan. Näistä kohteliaisuuksista saattaa syntyä vaikutelma, että nainen on "yksi jätkistä", mutta koskaan tämä ei oikeasti pidä paikkaansa.

Miehet nimittäin suhtautuvat käytännössä aina naisiin eri tavalla kuin toisiin miehiin. Naiselle sanotaan asiat paljon pehmeämmin, naiselta siedetään huomattavan paljon huonompaa ja tyhmempää käytöstä kuin toisilta miehiltä. Naista pitää miehisen koodiston mukaan kohdella naisena, ei jätkänä. Jätkä on ihan jotain muuta.

Eli äijäilevät naiset, miesten mielestä ette kyllä koskaan ole äijiä. Lähinnä herätätte hämmennystä, sääliä ja huvittuneisuutta. Olkaa mieluummin ihan reilusti vaan naisia, niin saatte osaksenne arvostusta ja ihailua.

Ja nyt asetun palstalaisten lynkattavaksi. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi