Voisitko seurustella miehen kanssa, joka on käynyt maksullisissa?
Siinäpä se. Kiinnostaisiko mies, joka on käyttänyt prostituoidun palveluita? Siis seurusteluksi asti.
Musta on hyvin vaikeaa ajatella, että pystyisin. Tietty jos asia selviäisi vasta rakastuttua, niin olisi vaikea paikka. Olen sen verran prostituutiota vastaan sen vuoksi, että se usein (joo, ei aina) liittyy ihmiskauppaan ja naisen esineellistämiseen, että en oikein tiedä, mitä miehestä sen jälkeen osaisin ajatella.
Kommentit (33)
vieläpä edellisen suhteensa aikana. Sen vuoksi en luota ja asia painaa minua. Sain tietää asiasta meidän suhteemme jo allettua, mies kertoi ollakseen rehellinen. Oksettaa.
Tapahtui tosin sen jälkeen kun suhde loppui exän kanssa, mutta kumminkin...
Miehille vinkki: jos olette jotain seuraavista tehneet ikinä, kertokaa naiselle heti tapailun alettua, tai vaietkaa iäksi, kiitos.
-huorissa käyminen
-seksin harrastaminen toisen miehen kanssa
-suonensisäisten huumeiden käyttö
-tuomiot rikoksista
-aiempien kumppaneiden pettäminen
Listaa voisi varmaan jatkaa, mutta tajusitte idean. On törkeää pamauttaa esim. viiden yhteisen vuoden jälkeen jotain tuollaista "rehellisyyden nimissä". Yäk!
Tietty jos asia selviäisi vasta rakastuttua, niin olisi vaikea paikka.
niinpä, tuskin tollasta ensitreffeillä kerrotaan??! mun mies kertoi kun oltii jonkun aikaa tapailtu ja kysyin itse. ei ole ylpeä asiasta mutta kertoi kuitenkin. huorat olivat kalliimmasta päästä, eikä mitään ihmiskaupan uhreja...
turha edes mainita tuota "ihmiskauppa" asiaa AP, tuskin kukaan tällä palstalla sitä tukee, eiköhän tässä nyt ole oletuksena että mies on käynyt ns. yksityisyrittäjän pakeilla. ja jos näin on, niin silloin koko mutta-kun-ihmiskauppa ei pitäisi liittyä asiaan mitenkään. "mä en tykkää appelsiineista kun yleensä ne on maista joissa orjat niitä poimii" mutta onko ok ostaa kotimaisia?
ei muakaan ilahduttanut toi huorissa käynti tieto, mutta päätin ettei suhde sen takia voi kaatua, mies on käytökseltään ja ajatuksiltaan aikalailla feministi kuten minäkin, sovinistin kanssa en alkaisi suhteeseen lainkaan.
siinä vaiheessa kun suhde vakavoituu
-sairaudet
-päihderiippuvuudet
-sukupuolitaudit
-iso määrä seksikumppaneita tai maksullisia
-väkivaltatausta
-rikokset/tuomiot
-merkittävät velat
maksullisissa käyminen kuvaa miehen asennetta naisen seksuaaliseen nautintoon.
ja tuskin teille kertovatkaan, eli hyvin voi olla, että seurustelette/olette naimisissa sellaisen miehen kanssa.
Maksullisissa käyvistä suurin osa on ihan niitä normaaleja naapurin Reijoja, hyviä isi,miehiä ja kavereita, niillä on vaan pikkasen jännitystä elämässä kun välillä saavat vierasta tavaraa, ei se niistä pahoja ihmisiä tee.
Varsinkin suomalaiet naiset alalla eivät ole mitään alistettuja ressukoita, vain naisia jotka ovat keksineet "helpon" tavan tienata extraa.
Toki jos ko. huora olisi selkeästi ollut hyväksikäytety ja ihmiskaupan uhri, pitäisin miestä aika hirveänä. Mutta jos prostituoidulla kaikki kunnossa, niin ei haittaa yhtään.
Naisen esineellistäminen ei mua haittaa. Esineellistyn mielelläni miehelleni seksissä. Se kiihottaa meitä molempia. Sitä paitsi hänkin esineellistyy. Seksi on ihanaa!
Mua ei haittaisi. Huoralta voi oppia sellaisia asioita, mitä sen ensimmäisen tyttöystävän kanssa ehkä ei opi, ja sillä voi hyvinkin olla positiivinen vaikutus miehen tulevaan seksielämään. Yksi hoitoni kertoi kerran kokemuksestaan huoran kanssa, musta se oli äärettömän kiehtovaa ja halusin kuulla kaiken, koska hän oli ainut tuttuni, jonka tiedän sellaista kokeilleen. Se oli kuin tirkistys tähän miesten (ja huorien) salaiseen maailmaan.
Se mua tietenkin häiritsisi, jos mies olisi käyttänyt ihmiskaupan uhria tai pakottanut jonkun naisen. Mutta aikuisella itsenäisellä huoralla käyminen on ihan eri asia. Veroja siitä kai ei mene, mutta ei siinä mitään sen pahempaa tapahdu.
Sain tosin tietää tästä vasta parin vuoden yhdessäolon jälkeen. Nyt onkin sitte suhde katkolla. Mä en vaan pysty käsittämään miten joku voi...
Se on niin kaukana omasta ajatusmaailmasta että en pysty hyväksymään.
No, olitko sinä itse harrastanut seksiä maksu vastaan ennen tätä miestäsi? Olitko sitä ennen saanut illallisen ravintolassa tai drinkkejä, ja sitten taksikyydin kotiin? Tai oopperaillan? Olitko mennyt baariin saadaksesi seksiä? Olit antanut miesten tarjota sinulle? Etkä kuitenkaan mennyt naimisiin niiden miesten kanssa? Olitko siis harrastanut seksiä joitain hyödykkeitä vastaan? Olitko siis...
Minkä takia tässä nimenomaan maksetaan seksistä, eikä esimerkiksi seurasta, tai yritetä vaan tehdä vaikutusta toiseen jotta ehkä joku päivä tehtäisiin lapsia, eli vähän niinku kohdunvuokrausta? Hä?
Kaikki naiset ovat huoria. Hinta vain vaihtelee. Joillekin pitää tarjoilla illallisia, jotkut lähtee mukaan selvällä rahalla. Näin se vain menee.
silloinkaan kun raahaa baarista kotiin naikkosia. Kaksinaismoralistista naisilta tuomita sellaiset huorat jotka tekee työtä vapaaehtoisesti rahasta kun moni itsekkin on ollut melkein huoran asemessa miehille. Miehelle se on melkein sama asia etsiikö hetkellistä seuraa ravintelista vai maksullisista, sama lopputulos ja lähes sama hinta.