Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella miehen kanssa, joka on käynyt maksullisissa?

Vierailija
04.11.2012 |

Siinäpä se. Kiinnostaisiko mies, joka on käyttänyt prostituoidun palveluita? Siis seurusteluksi asti.

Musta on hyvin vaikeaa ajatella, että pystyisin. Tietty jos asia selviäisi vasta rakastuttua, niin olisi vaikea paikka. Olen sen verran prostituutiota vastaan sen vuoksi, että se usein (joo, ei aina) liittyy ihmiskauppaan ja naisen esineellistämiseen, että en oikein tiedä, mitä miehestä sen jälkeen osaisin ajatella.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ikää alkaa olla ja on vielä neitsyt eikä ole osannut vietellä naista, voi tulla paineita käydä kerran maksullisellakin. Mutta voihan olla kertomatta siitä kenellekään.

Vierailija
2/33 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ajattele eri tavalla sellaisista, jotka menevät "hoitamaan asian pois päiväjärjestyksestä" prostituoidun kanssa. Aika surullistahan se on.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieläpä edellisen suhteensa aikana. Sen vuoksi en luota ja asia painaa minua. Sain tietää asiasta meidän suhteemme jo allettua, mies kertoi ollakseen rehellinen. Oksettaa.

Vierailija
4/33 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä se. Kiinnostaisiko mies, joka on käyttänyt prostituoidun palveluita? Siis seurusteluksi asti.

Musta on hyvin vaikeaa ajatella, että pystyisin. Tietty jos asia selviäisi vasta rakastuttua, niin olisi vaikea paikka. Olen sen verran prostituutiota vastaan sen vuoksi, että se usein (joo, ei aina) liittyy ihmiskauppaan ja naisen esineellistämiseen, että en oikein tiedä, mitä miehestä sen jälkeen osaisin ajatella.

Minä näen asian toisinpäin. Siis en ihmiskauppana enkä naisten esineellistämisenä. Alalla olevat suomalaiset naiset eivät ole parittajien uhreja vaan he ovat yksityisyrittäjiä ja määräävät itse elämästään. Ja he ymmärtävät, että miehiltä saa satoja euroja noin vaan, siis hehän tässä hyväksikäyttävät puutteessa eläviä miehiä. Työskentelemällä vain muutamana päivänä kuukaudessa saa tuhansien eurojen kuukausitulot eikä tarvitse edes maksaa veroja niistä! Jos pitää seksistä, niin mikäs siinä! Eivät ihan kaikki miehet edes ole seksin perässä vaan kaipaavat suuressa yksinäisyydessään ihan tavallista läheisyyttä ja keskustelua, vaikka joutuisivat maksamaan siitä.

Vierailija
5/33 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi, ettei halunnut sinkkuaikoinaan pokailla ketään baareista vaan kävi mielummin silloin tällöin maksullisissa. Sanoi, että peli oli hänestä silloin reilumpi ja selvempi kummallekin osapuolelle.

Olin todella järkyttynyt kun sain kuulla tästä, mutta selitti asian niin avoimesti ja rehellisesti, ettei epäilytä, että olisi jokin muu huoriin liittyvä pakkomielle ja vieläkin kävisi.

Kysyin, eikö miestä haitannut asian eettinen ja moraalinen puoli ja mistä tiesi, että nainen on vapaaehtoisesti prostituoitu, mutta tämänkin kuulemma tietää sen perusteella mistä sen huoran hankkii. Mies myös sanoi, että olo on tapahtuman jälkeen jotenkin tyhjä, koska kaikki on teeskentelyä ja siihen ei liity syvempiä tunteita.

Ymmärrän, mutta en todellakaan hyväksy.

Vierailija
6/33 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauttii palveluksista täysin siemauksin..

Vierailija
7/33 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestiin nro 7: Niin, voi että miesparkoja, heitä kun hyväksikäytetään laittamalla hinnaksi monta sataa euroa per pano. Eikö kuitenkin ole niin, että rahat, oli hinta sitten 50 e tai 500 e, säästyisivät, jos huorissa ei kävisi? Ei tässä nyt miehiä tarvitse sääliä mielestäni. Jos panettaa niin, että pillua on saatava vaikka maksullisena, niin minulta ei kyllä sääliä "kovien hintojen" takia heru.

Mainitsemasi suomalaisten prostituoitujen takia prostituutio onkin vaikea juttu eettiseltä kannalta. Jos tosiaan tekee tätä työtään täysin vapaaehtoisesti, pitäisikö se kieltää - ikuisuuskysymys. Se ei silti muuta mielipidettäni siitä, että seksiä ostava mies ei kiinnosta. Vaikka kuinka ostaisi ns. oikeasta paikasta tai oikealta naiselta, ei ihmiskaupan uhrilta.

Vierailija
8/33 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 oli siis ap.

Vierailija
9/33 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näen asian toisinpäin. Siis en ihmiskauppana enkä naisten esineellistämisenä. Alalla olevat suomalaiset naiset eivät ole parittajien uhreja vaan he ovat yksityisyrittäjiä ja määräävät itse elämästään. Ja he ymmärtävät, että miehiltä saa satoja euroja noin vaan, siis hehän tässä hyväksikäyttävät puutteessa eläviä miehiä. Työskentelemällä vain muutamana päivänä kuukaudessa saa tuhansien eurojen kuukausitulot eikä tarvitse edes maksaa veroja niistä! Jos pitää seksistä, niin mikäs siinä! Eivät ihan kaikki miehet edes ole seksin perässä vaan kaipaavat suuressa yksinäisyydessään ihan tavallista läheisyyttä ja keskustelua, vaikka joutuisivat maksamaan siitä.

Samoilla linjoilla. Oon aina ollut prostituutiota vastaan, mutta vaan sillon kun nainen on toimeen pakotettu, eikä toimi vapaasta halustaan. Väitän, että suomalaiset toimivat alalla vain omasta halustaan.

Jonkin aikaa myös tapailin miestä, joka kertoi minulle avoimesti käyneensä nuorena leskeksi jääneenä (alle 30-v) pari kertaa maksullisilla naisilla. Mies oli hyvännäkäinen, fiksu ja hauska ja siksi ihmettelin aluksi hänen valintaansa. Naisia olisi taatusti riittänyt heti lähimpään baarin astuessa. Hänelle käynnit olivat kuitenkin lähes terapeuttisia. Saattoi puhua edesmenneestä vaimostaan niin kauan kuin halusi, eikä tarvinnut pelätä tekeekö vaikutuksen toiseen osapuoleen. Tapaamiset johtivat lopulta aina seksiin, jolloin päämääränä oli vain miehen tyydyttyminen, mikä taatusti oli hänelle tarpeen. Koko tapailumme ajan mies oli niin ujo ja arka sängyssä, että en osaa edes kuvitella millainen hän oli ollut ennen kuin oli saanut vähän itsevarmuutta. Oli taatusti tehnyt hänelle hyvää.

Vierailija
10/33 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä asia paina minua pätkääkään. Tilanteet ratkaisevat.

Vierailija
11/33 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset ovat huoria. Hinta vain vaihtelee. Joillekin pitää tarjoilla illallisia, jotkut lähtee mukaan selvällä rahalla. Näin se vain menee.

Vierailija
12/33 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi vastenmielinen ajatus on.

Vierailija
13/33 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tosin tietää tästä vasta parin vuoden yhdessäolon jälkeen. Nyt onkin sitte suhde katkolla. Mä en vaan pysty käsittämään miten joku voi...

Se on niin kaukana omasta ajatusmaailmasta että en pysty hyväksymään.

Vierailija
14/33 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tosin tietää tästä vasta parin vuoden yhdessäolon jälkeen. Nyt onkin sitte suhde katkolla. Mä en vaan pysty käsittämään miten joku voi...

Se on niin kaukana omasta ajatusmaailmasta että en pysty hyväksymään.

No, olitko sinä itse harrastanut seksiä maksu vastaan ennen tätä miestäsi? Olitko sitä ennen saanut illallisen ravintolassa tai drinkkejä, ja sitten taksikyydin kotiin? Tai oopperaillan? Olitko mennyt baariin saadaksesi seksiä? Olit antanut miesten tarjota sinulle? Etkä kuitenkaan mennyt naimisiin niiden miesten kanssa? Olitko siis harrastanut seksiä joitain hyödykkeitä vastaan? Olitko siis...

Vierailija
15/33 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, olitko sinä itse harrastanut seksiä maksu vastaan ennen tätä miestäsi? Olitko sitä ennen saanut illallisen ravintolassa tai drinkkejä, ja sitten taksikyydin kotiin? Tai oopperaillan? Olitko mennyt baariin saadaksesi seksiä? Olit antanut miesten tarjota sinulle? Etkä kuitenkaan mennyt naimisiin niiden miesten kanssa? Olitko siis harrastanut seksiä joitain hyödykkeitä vastaan? Olitko siis...

Tuossa yllä onkin kaikki oleellinen kiteytettynä. Miehelle seksi maksaa yleensä aina tavalla tai toisella, naiselle sen sijaan ei.

Vierailija
16/33 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh-isän kannalta on ihan sama mitä mieltä naiset ovat siitä onko maksullisissa käyminen OK. Eikä naisten mielipiteillä tai toiveilla hyvästä kumppanista ole oikeastaan muutenkaan tässä elämäntilanteessa mitään merkitystä.

Kun lapseni äiti jätti minut, kaunis ja romanttinen, toista kunnioittava seksielämäni olikin sitten siinä. Kiinnostaisi kyllä pikkuhiljaa taas, niinkuin nyt ihmistä pitääkin, mutta ihan turha kuvitella löytävänsä ketään kanssani suhteeseen. Harmittaahan se. Olen kyllä yrittänyt, mutta vaikka olen hyvin koulutettu ja hyvännäköinen, niin ketään ikäistäni naista ei kiinnosta, kun tajuavat että minulla on lapsi. Kaveritkin ovat vähentyneet. Ja tämän faktan tiedostaminen vain entisestään huonontaan omia mahdollisuuksiani.

Jos en halua jatkaa tätä selibaatissa elämistäni niin ainut vaihtoehto on alkaa käydä huorissa. Entä sitten jos kukaan ei kelpuuta sen jälkeen? Ei kelpuuta muutenkaan.

Huorissa käymisen voi jättää treffeillä kertomatta, lasta ei.

Yh-isälle huorissa käyminen on vähän kuin tupakanpoltto kuolemaan tuomitulle. Ihan sama ottaako vaiko ei. Toivo on mennyttä kuitenkin. Lapsen takia voi tietysti esittää onnellista, mutta en tiedä onko sekään hyvä.

Tämä on läpeensä egoistinen yhteiskunta. Kukaan ei ajattele muuta kuin omaa etuaan. Ja kuitenkaan - tai oikeastaan juuri siksi - kukaan ei saa mitään.

Esimerkki. Veikkaan, että lapseni äiti jätti minut (ilmoittamansa syy: kyllästyminen) koska oli lapsesta saakka tilannut Cosmopolitania ja luonnollisestikin sitä mieltä että "naisella pitää olla monta erilaista kiehtovaa suhdetta elämänsä aikana". Ja että minä en voi olla "se oikea koska en tuoksu niin hyvältä että hän saa pelkästä hiestäni orgasmeja".

Vierailija
17/33 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh-isänä ei ole todella mahdollista lähteä kovinkaan usein sitä seuraa baarista etsimään. Ja baarista naisen etsiminen ei todella ole mitään halpaa, ja mihis sen naisen sit viet? kotiin missä lapsenvahti on lasten kanssa?

Ymmärrän niin täysin että tämä luonnollinen tarve on helpoin hoitaa pois maksullisen naisen kanssa.

Ja todellakin olen samaa mieltä että naiset karttaa yksinhuoltaja isää kuin ruttoa!

Sinkkunaiset katoaa heti, ja naiset joilla on jo lapsia kokevat hankalaksi sen jos niitä lapsia on toisellakin.... nehän on niin huonotapaisiakin jonkun toisen naisen tekeleitä

T: yh-iskä41

Yh-isän kannalta on ihan sama mitä mieltä naiset ovat siitä onko maksullisissa käyminen OK. Eikä naisten mielipiteillä tai toiveilla hyvästä kumppanista ole oikeastaan muutenkaan tässä elämäntilanteessa mitään merkitystä. Kun lapseni äiti jätti minut, kaunis ja romanttinen, toista kunnioittava seksielämäni olikin sitten siinä. Kiinnostaisi kyllä pikkuhiljaa taas, niinkuin nyt ihmistä pitääkin, mutta ihan turha kuvitella löytävänsä ketään kanssani suhteeseen. Harmittaahan se. Olen kyllä yrittänyt, mutta vaikka olen hyvin koulutettu ja hyvännäköinen, niin ketään ikäistäni naista ei kiinnosta, kun tajuavat että minulla on lapsi. Kaveritkin ovat vähentyneet. Ja tämän faktan tiedostaminen vain entisestään huonontaan omia mahdollisuuksiani. Jos en halua jatkaa tätä selibaatissa elämistäni niin ainut vaihtoehto on alkaa käydä huorissa. Entä sitten jos kukaan ei kelpuuta sen jälkeen? Ei kelpuuta muutenkaan. Huorissa käymisen voi jättää treffeillä kertomatta, lasta ei. Yh-isälle huorissa käyminen on vähän kuin tupakanpoltto kuolemaan tuomitulle. Ihan sama ottaako vaiko ei. Toivo on mennyttä kuitenkin. Lapsen takia voi tietysti esittää onnellista, mutta en tiedä onko sekään hyvä. Tämä on läpeensä egoistinen yhteiskunta. Kukaan ei ajattele muuta kuin omaa etuaan. Ja kuitenkaan - tai oikeastaan juuri siksi - kukaan ei saa mitään. Esimerkki. Veikkaan, että lapseni äiti jätti minut (ilmoittamansa syy: kyllästyminen) koska oli lapsesta saakka tilannut Cosmopolitania ja luonnollisestikin sitä mieltä että "naisella pitää olla monta erilaista kiehtovaa suhdetta elämänsä aikana". Ja että minä en voi olla "se oikea koska en tuoksu niin hyvältä että hän saa pelkästä hiestäni orgasmeja".

Vierailija
18/33 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis seurusteluksi asti.

Ei huorien kanssa seurustella vaan pannaan kuin pienet kanit. Vaimot yms. ovat seurustelua varten.

Vierailija
19/33 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on käyttäneet ilmaisia huoria tai maksaneet panonsa juomilla. Ei vaan kinosta.

Vierailija
20/33 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

äkkiseltään ajateltuna en tietenkään. Niin olen ajatellut ja ajattelen edelleen. Kävipä tuossa vuosia sitten kuitenkin sillä tavalla, että tutustuin, ihastuin ja rakastuin mieheen, joka sitten jossain vaiheessa paljasti että oli käynyt prostituoidulla.

Ei ollut suomalainen mies, ja tämä oli tapahtunutkin ulkomailla, miesporukalla. Mikäs siinä sitten. Ei kuulemma ollut niin kivaa että olisi toiste mennyt, muttei sitä ihmeemmin katunutkaan.

En mä nyt voinut miestä tuon takia jättääkään, eli söinpä sitten sanani. Toki jatkossa toivoin että ihastuisin vain miehiin jotka eivät tuollaisia palveluita ole käyttäneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi