Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaako isot verot? Tässä neuvo verojen pienentämiseen

Vierailija
04.11.2012 |

Heti huomenna marssit pomon puheille ja vaadit, että palkkasi alenetaan niin, että se on max. 1500€. Jos pomo ei suostu, niin irtisanoudut ja menet Siwaan osa-aikakassaksi.

Takaan, että näillä toimenpiteillä verot pienenevät.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 60h viikkoja joka viikko ja päälle 12 alaisen narina. Veroja menee joka kuukausi yli 40% ja mahdollisista bonuksista häviää yli puolet. Tiedän että monen alaisen nettopalkka ei omastani kauas jää kiitos progressiivisen verotuksen.

Vierailija
2/5 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kattelin tuossa just yhteenvetoa omasta verotuksesta. Mm. kirkollisveroa menee perheessämme 2 x 1600e/v. ilman mitään varsinaista hyötyä. Kirkkoon on tähän asti kuuluttu vähän niinkuin perinteiden takia, jotta ei loukata sukua ja koska täällä (Etelä-Pohjanmaa) kaikkien kunnon ihmisten kuuluu kuulua kirkkoon. Mutta tuota veroselontekoa katsoessa on kyllä aika iso houkutus käydä tuolla eroakirkosta-sivulla.... siinä olisi vuosittainen etelänreissu tienattuna yhdellä rastilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiehelläni on Saksassa firma. Olen siellä lomailemassa aina joka kolmas vuosi 6 kk:tta ja tuon sieltä sitten verovapaan auton, joita sitten vuokraan pimeästi sukulaisille ja kun olen pitänyt autoa kolme vuotta niin myyn sen ja saan edelleen voittoa eli enemmän kuin mitä maksoin autosta. Lisäksi kaikki palkkani sinä vuonna tulee Saksan verotuksen alaiseksi, tosin ei ansiotuloveroissa ole hirmuista eroa Suomi vs Saksa. Tuolla auton "lainaamisella" tienaa kivasti yksiön vuokran verran pimeetä rahaa.

Vierailija
4/5 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kattelin tuossa just yhteenvetoa omasta verotuksesta. Mm. kirkollisveroa menee perheessämme 2 x 1600e/v. ilman mitään varsinaista hyötyä. Kirkkoon on tähän asti kuuluttu vähän niinkuin perinteiden takia, jotta ei loukata sukua ja koska täällä (Etelä-Pohjanmaa) kaikkien kunnon ihmisten kuuluu kuulua kirkkoon. Mutta tuota veroselontekoa katsoessa on kyllä aika iso houkutus käydä tuolla eroakirkosta-sivulla.... siinä olisi vuosittainen etelänreissu tienattuna yhdellä rastilla.

mullakin meni jo opiskelijana 200 e kirkollisveroon. Miksette eroa kertomatta sukulaisille? Järjetöntä maksaa yli 3000 e kirkollisveroa, ei helvetti.

Vierailija
5/5 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiehelläni on Saksassa firma. Olen siellä lomailemassa aina joka kolmas vuosi 6 kk:tta ja tuon sieltä sitten verovapaan auton, joita sitten vuokraan pimeästi sukulaisille ja kun olen pitänyt autoa kolme vuotta niin myyn sen ja saan edelleen voittoa eli enemmän kuin mitä maksoin autosta. Lisäksi kaikki palkkani sinä vuonna tulee Saksan verotuksen alaiseksi, tosin ei ansiotuloveroissa ole hirmuista eroa Suomi vs Saksa. Tuolla auton "lainaamisella" tienaa kivasti yksiön vuokran verran pimeetä rahaa.

Piti vielä sanoa, että virallisesti olen siellä 12 kk ja epävirallisesti 6 kk. Kukaan ei valvo miten kauan siellä olen eikä sitä pysty mitenkään todistamaan, joten tuolla keinolla saa todella veroja laskettua todella paljon kun laskee vuokraamisesta tulevat tulot "veronkevennykseksi" ja toisaalta autoin myyntivoitto myydessä on myös kiva boonus. Muutenkin kannattaa siirtää kaikki yritystoiminta Suomesta pois ja toisaalta kannattaa nyt siirtää kaikki varallisuus euroalueen ulkopuolelle. Meillä on säästöt Sveitsissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme