Miksi ette muuta ulkomaille, kun sinne pitää monta kertaa vuodessa päästä ?
Suomessa asuessamme kavimme perheen kanssa ehkä kerran 5 vuodessa rantalomalla ja Tallinnassa 1-2 krt vuodessa.
Muutimme sitten Keski-Eurooppaan ja matkustaminen helpottui paljon; on lyhyt Välimeren rannalle ja muuallekin.
Typerää asua Suomessa jos pitää monta kertaa vuodessa rampata ulkomaille.
Kommentit (82)
[quote author="Vierailija" time="04.11.2012 klo 11:11"]
no eipä olisi Saksa ensimmäinen maa joka mieleeni tulisi jos pitäisi lämmin maa mainita!
[/quote]
Juu ei, sää on täällä Pohjanmeren ja Itämeren välissä parhaimillaankin vaihteleva ja sataa enemmän kuin Lontoossa :D Mutta etelä-Saksa on lämmin...
Ulkomailla asuminen = arkea ulkomailla; lomailu on eri asia. Ja nyt voi lomailla myös Suomessa :)
Joo hyvä hän siellä on "rikkaiden elvistellä " Jos itse saisin vaikka arvalla 100,000e niin olisin heti jossain jossa on halvempaa ja lämpimämpää perustamassa itselleni pikku kuppilaa jolla eläis just ja just mut kuhan eläis (koko elämäni olen ollut köyhä mut kyllä ne unelmat on myös köyhällä) Joku rikas ei edes ymmärrä mun sanoja se pitää tätä ihan naurettavana paskana..! PS:En ihmettele yhtään miks jotkut on Vihaisia Kataiselle ja niinen edustamalle politiikalle