Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen sydäntensärkijä, nyt ymmärrän miltä se tuntuu :(( Saanko armoa?

Vierailija
03.11.2012 |

Elämäni aikana useammankin sydämen olen särkenyt tieämättä, tahtomatta, välittämättä.. Nyt ensimmäistä kertaa itse semmoisen särkymisen kokemuksen kohdatessani hirvittävä syyllisyys pukkaa päälle tajutessani, miten paljon kipua olen aiheuttanut :((

Miten voin koskaan mitenkään korvata tai edes pyytää anteeksiantoa loukkaamiltani ihmisiltä?

En ole halunnut satuttaa....

Millaisen anteeksipyynnön sinä olisit halunnut/kaivannut/hyväksynyt sydämesi särkijältä?

Voiko sitä mitenkään antaa anteeksi?

Voiko särkymisen jälkeen olla vielä ystäviä? Voiko välit koskaan normalisoitua?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ole leikkinyt niillä ihmisillä. Olen ollut niille ystävällinen kuten muillekin, viihtynyt niiden seurassa kuten nekin minun, mun tunteet ei vaan oo heränneet samaan malliin heidän kanssaan, joten en ole pitänyt heitä sen tärkeämpinä tai kivempina kuin muitakaan.

Se on loukannut heitä. Ymmärrän sen nyt.

Olen kyllä ollut rehellinen, en mitään valheita lirkutellut, vaan ollut ihan oma ihana itseni, siihen he ovat ihastuneet.

En ole lupaillut mitään, en edes leikilläni, mutta ihastuneena ovat saattaneet tulkita omien tunteidensa mukaan.

Mun on pitänyt ottaa etäisyyttä näihin ihmisiin, koska ovat alkaneet käymään liian kuumina minuun tunteinensa, en tiedä miten muuten olisin niissä tapauksissa voinut toimia. Nyt tajuan, että he ovat olleet tuskissaan ihastuksesta ja ikävästä.

Minua se on silloin ahdistanut, koska en ole tuntenut lähellekään samoin.

Voiko tunteet loppua kokonaan, niin että voidaan olla ihan normaalisti tekemisissä? Kuitenkin pidän heistä ja meillä on ollut kivaa viettää aikaa yhdessä.

Voi ne ihan oikeasti loppua, ne tunteet, ja kyllä se siitä tasoittuu. Hienoa, että olet ollut ystävällinen. tuo on aika viatonta lopulta, kun et ole lähtenyt mihinkään. Minkä sä sille voit, että ne rakastuu suhun ja sinä et heihin!!

Ystävällisyys ja hyvyys on oikein. Kyllä sen toisen osapuolenkin pitää tilanteensa ymmärtää.

Et ole tehnyt mitään väärin. Tuollaista sydänten särkemistä tapahtuu koko ajan.

Oletko aika nuori, max 30-vuotias? Olen itse nyt nelikymppinen, ja tosiaan voin kertoa, että vakavammastakin sydämen särkemisestä on toivuttu siihen pisteeseen, että nyt ollaan rakkaat ystävät ja anteeksi on saatu. Siis ihan todella. Paljon siihen vaadittiin molemmilta, toki. t. se rakkausaddikti jne

Vierailija
42/51 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ole leikkinyt niillä ihmisillä. Olen ollut niille ystävällinen kuten muillekin, viihtynyt niiden seurassa kuten nekin minun, mun tunteet ei vaan oo heränneet samaan malliin heidän kanssaan, joten en ole pitänyt heitä sen tärkeämpinä tai kivempina kuin muitakaan.

Se on loukannut heitä. Ymmärrän sen nyt.

Olen kyllä ollut rehellinen, en mitään valheita lirkutellut, vaan ollut ihan oma ihana itseni, siihen he ovat ihastuneet.

En ole lupaillut mitään, en edes leikilläni, mutta ihastuneena ovat saattaneet tulkita omien tunteidensa mukaan.

Mun on pitänyt ottaa etäisyyttä näihin ihmisiin, koska ovat alkaneet käymään liian kuumina minuun tunteinensa, en tiedä miten muuten olisin niissä tapauksissa voinut toimia. Nyt tajuan, että he ovat olleet tuskissaan ihastuksesta ja ikävästä.

Minua se on silloin ahdistanut, koska en ole tuntenut lähellekään samoin.

Voiko tunteet loppua kokonaan, niin että voidaan olla ihan normaalisti tekemisissä? Kuitenkin pidän heistä ja meillä on ollut kivaa viettää aikaa yhdessä.

että sä luulet itsestäsi hieman liikoja? :D

Jotkut luulevat itsestään liikoja, mutta kyllä tämä ihan todellisuutta on...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitten tiedä miksi, mutta ei mulle heistä koskaan mitään ongelmaa muodostunut, koska mä lähtökohtaisesti olen suora ja kunnioittava muita kohtaan. Joten siinä vaiheessa jos asia tuli puheeksi, osasin kyllä ilmaista itseäni niin että kävi ihan selväksi olenko itse kiinnostunut vaiko en. Ja heistä jokainen kyllä ymmärsi puhetta, eikä mulla ollut tarvetta testata viehätysvoimaani uhallani vielä senkin jälkeen, jos oli sellainen tilanne päässyt muodostumaan. 10

Vierailija
44/51 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaista tehdä vahingossa yhä uudestaan.

Vierailija
45/51 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitten tiedä miksi, mutta ei mulle heistä koskaan mitään ongelmaa muodostunut, koska mä lähtökohtaisesti olen suora ja kunnioittava muita kohtaan. Joten siinä vaiheessa jos asia tuli puheeksi, osasin kyllä ilmaista itseäni niin että kävi ihan selväksi olenko itse kiinnostunut vaiko en. Ja heistä jokainen kyllä ymmärsi puhetta, eikä mulla ollut tarvetta testata viehätysvoimaani uhallani vielä senkin jälkeen, jos oli sellainen tilanne päässyt muodostumaan. 10

Mutta samanhan sä huomaat täälläKIN naisistaKIN. Että jos on helvetin ihastunut tai rakastunut, niin ei nää oikeasti tajua vaikka rautalangasta vääntää.

Halutaan uskoa, että kylläsekuitenkin rakastaaminuajollakintasolla tai sitten että sevaanpelkääsitoutumista ja kunminätässäannan vähänsiimaa niin...

Ei auta rehtiys ja streittiys, kyllä niitä sydämiä vaan särkyy silti.

Vierailija
46/51 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lainaus: "Ei armoa. Kärsi, huora."

:DDDDDDD

Vierailija
47/51 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
48/51 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta samanhan sä huomaat täälläKIN naisistaKIN. Että jos on helvetin ihastunut tai rakastunut, niin ei nää oikeasti tajua vaikka rautalangasta vääntää.

Halutaan uskoa, että kylläsekuitenkin rakastaaminuajollakintasolla tai sitten että sevaanpelkääsitoutumista ja kunminätässäannan vähänsiimaa niin...

Turha sun on sössöttää rehtiydestä, kun justhan sä sanoit toimineesi kuten olet toiminut. Ihan ristiriitaista. Voi että ootkin sitten varmaan iiihana, kun kerran ihmiset menee susta ihan sekaisin lopullisesti. Rohkenen epäillä että lähinnä sun unelmissasi kuitenkin vaan.

Vierailija
49/51 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha sun on sössöttää rehtiydestä, kun justhan sä sanoit toimineesi kuten olet toiminut. Ihan ristiriitaista. Voi että ootkin sitten varmaan iiihana, kun kerran ihmiset menee susta ihan sekaisin lopullisesti. Rohkenen epäillä että lähinnä sun unelmissasi kuitenkin vaan.

Mä uskon tuntevani ap:n ja sen yhden toisen kirjoittajan kaltaisia naisia useammankin.

Voi vittu sitä peliä mitä pidetään vähän kaikkien miesten kanssa, siis niin viatonta että! Mutta kun kuka tahansa kaksilahkeinen purjehtii huoneeseen, alkaa sellainen show, että oksat pois. Ja nämä naiset harvemmin tuntuvat itse sitä edes tajuavan, niillä menee vain jokin vaihde silmään.

Yleensä nämä samat naiset on niitä, jotka ei millään tule toimeen toisten naisten kanssa, ja ovat siitäkin aivan siis NIIIN ihmeissään. Eivät huomaa, että jokainen naispuolinen saa väistyä, jos kuka tahansa mies sattuu tulemaan juttusille, samoin eivät kunnioita pätkääkään, jos joku vaikka juttelee jonkun miehen kanssa ( siis ihan vaikka töissä) siihen väliin on pakko purjehtia räpsyttelemään silmiään ja jorisemaan jonninjoutavia.

Ja todellakin, uskomattoman moni mies on täysin sokea tuolle toiminnalle. Kuten naiset ovat sokeita kun mies käyttäytyy vastaavalla tavalla.

JA tosiaan tuo peli yleensä päättyy siihen, kun ollaan NIIIN ihmeissään, että miten ne nyt perässä roikkuu ja on niin ihastuneita, mähän olen vaan ollut ystävällinen...

Sinänsä mua ei tämä ihmistyyppi häiritse, mutta kaveriksi en jaksa ryhtyä. Muutaman kanssa olen yrittänyt, mutta ei sitä jaksa pidemmän päälle, kun aina saa jäädä kakkoseksi jos ihan kuka vaan mitätön mies tulee paikalle. Ystävät käyttäytyvät eri tavalla.

Vierailija
50/51 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kuinka sun kohdalle on sattunut ihan lukuisia ihmisiä, jotka eivät ymmärrä laskea irti tajuttuaan homman nimen, eli että olet leikkinyt heillä.

Ja että ap. ei milläään MILLÄÄN ymmärrä mikä hänen omassa olemisessaan ajaa siihen, että ihmiset menee ihan sekaisin, kun hän ei olekaan heihin ihastunut.

Myöskään mikään vuosikausien itkuhuutokonsertti näiden "särjettyjen" osalta ei vaan ole millään tavalla normaalia.

Eli kyllä tuohon ihastumiseen on syy ihan ap:n omassa toiminnassa, ja kirjoitinkin aiemmin millaisen epäilen ap:n olevan. Olisiko viesti 53 tai 54.

Kyllähän suurin osa välillä saa osakseen ei-toivottuja ihailijoita. Mutta ei ne todellakana kasva tuollaisiin mittakaavoihin, ellei itse heitä jatkuvasti bensaa liekkeihin.

Vierailija
51/51 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kuinka sun kohdalle on sattunut ihan lukuisia ihmisiä, jotka eivät ymmärrä laskea irti tajuttuaan homman nimen, eli että olet leikkinyt heillä.

Ja että ap. ei milläään MILLÄÄN ymmärrä mikä hänen omassa olemisessaan ajaa siihen, että ihmiset menee ihan sekaisin, kun hän ei olekaan heihin ihastunut.

Myöskään mikään vuosikausien itkuhuutokonsertti näiden "särjettyjen" osalta ei vaan ole millään tavalla normaalia.

Eli kyllä tuohon ihastumiseen on syy ihan ap:n omassa toiminnassa, ja kirjoitinkin aiemmin millaisen epäilen ap:n olevan. Olisiko viesti 53 tai 54.

Kyllähän suurin osa välillä saa osakseen ei-toivottuja ihailijoita. Mutta ei ne todellakana kasva tuollaisiin mittakaavoihin, ellei itse heitä jatkuvasti bensaa liekkeihin.

Anteeks vaan, mutta mä en ole niitä miestenliehittelijä-naisia. Semmosia on jokunen tuttavapiirissä. Mä olen enemmänkin välttelevä miesten suhteen ja annan niiden liehittelijöiden loistaa, jos semmosia on seurassa. Mulla on paljon naispuolisia ystäviä. Heidän joukossaan sijoitun sinne keskivaiheille kaikissa mittapuissa.

Mua ei todellakaan kiinnosta iskeä ketään. Yhden ainoan miehen olen elämäni aikana iskenyt, sen johon sydämeni särjin.

Nämä, kenen sydämen olen särkenyt, eivät todellakaan ole ei-toivottuja ihailijoita, vaan mulle rakkaita ystäviä. Haluaisin olla heidän kanssaan ystävä, mutta tilanne menee ennenpitkää hankalaksi. Jotkut heistä ovat sanoneetkin, etteivät pysty minua näkemään, kun elämä menee sitten aina joksikin aikaa sekaisin. Usein alkaa tulla ikäväviestejä ja sitten vihanpurkauksia, vastasinpa niihin viesteihin tai en. Jotkut kuvailevat heillä olevan viha-rakkaussuhde minuun.

Jotkut heistä ovat alkaneet seurustella, joku meni naimisiinkin, silti mun tapaaminen laittaa kuulemma aina kaiken sekaisin. Se on tiedättekö pelottavaa! Enkä missään tapauksessa tietoisesti mitenkään aiheuta sitä!! Vakuutan, että olen heille ihan yhtä ystävällinen ja huomioiva kuin kenelle tahansa niin nais kuin miespuolisellekin ihmiselle.