Käytkö ruokakaupassa ennen kun haet lapset
Kommentit (22)
Mutta en myöskään koskaan tarhan aikana.
koska pk menee niin aikaisin kiinni. Muuten ehdottomasti hakisin vasta kaupassakäynnin jälkeen.
Välillä vien lapset kotiin ja kun mies tulee töistä niin käyn yksin kaupassa, Tosi harvoin menemme lasten kanssa kauppaan.
Kotiin, ruokaa, isommat lapset treeneihin ja sillä aikaa kauppaan.
Kyllähän lasten on paljon parempi kurahousuissaan ja toppavaatteissaan sisällä vietetyn päiväkotipäivän jälkeen hikoilla marketin lämmössä.
Ulkoshan ehtii sitten vielä 19 pintaan koko perheen voimin, kun on käyty kaupassa ja syöty, ja siivottu jäljet, ei muuta kun kurahousut taas jalkaan !
Koska ulos päiväkodissa ehdittiin taas vasta siinä neljän pintaan. Tai sitten ei edes silloin. KOska ulkona taaskin satoi, tuuli, oli aurinkoista, sumuista, pakkasta, hellettä tai jotain muuta säätä.
joten eivät he kaupassa käynnistäni kärsi.
usein käyn ruokatauolla kaupassa. Joskus käyn kaupassa töiden jälkeen ennen lapsen hakemista, mutta varsinkin perjantaisin käymme mielellämme kaikki yhdessä samalla, kun haemme perjantai-leffat vuokraamosta.
Kauppa aivan työpaikan vieressä ja haen lapset joka tapauksessa jo puoli kolmelta pois päiväkodista. Alle kuuden tunnin päivä lapsilla.
Koska päiväkodissa majailee myös useita virikelapsia, jotka haetaan vasta klo 17. Ei ole kovin paha juttu, jos minä, työssäkäyvä, tulen kaupan kautta päiväkotiin. Olen joka tapauksessa paikalla ennen turhakehoidokkien vanhempia.
joten saatan piipahtaa ostamassa maitoa tai jotain muuta puuttuvaa. Isot ruokaostokset teemme viikonloppuna tai sitten minä teen illalla, kun mies on jo tullut kotiin.
Joskus käydään lasten kanssa yhdessä päiväkodin jälkeen mutta harvoin, koska lapset ovat tuolloin jo tosi nälkäisiä. Haen klo 15.30-16.00, joten pieni parin minuutin kauppareissu ei ainakaan vaikuta siihen, että lapseni olisivat viimeiset päiväkodissa.
Mies saattaa joskus käydä 8-9 välillä illalla jos viikolla on pakko käydä.
Onko kaupassa käynti ilman lapsia jotenki tuomittavaa??
Itse kävin tänään kaupassa, jumpassa ja kahvilassa ennen kuin hain lapset. Välillä käyn shoppailemassa tai vaikka jalkahoidossa.
So what??
...jos töistä pitäis mennä suoraan kauppaan.
Mä käyn iltaisin joskus 19-21 välillä kaupassa, kerran tai kaksi viikossa, joskus lapsen kanssa ja joskus yksin.
Tilaan ostokset netistä kotiin. Vielä kun hankin robotti-imurin ja ulkoistan ikkunoiden pesun, aletaan olla oikealla uralla.
koska jään lapsen kanssa ulos leikkimään tarhan jälkeen -> en voi raahata kasseja puistossa mukana.
Jos ilma on aivan kamala -> emme jää ulos käyn lapsen kanssa (haen lapsen yleensä ennen kuin menevät ulkoilemaan).
Kaupassa voi onneksi käydä yksin illalla kun mies on kotona.
ei ole ongelma käydä ilman lapsia eikä lasten kanssa. Onko tämä jollekin isokin ongelma?
joko perjantai-iltana 20-21 välillä kun lapset jo nukkuvat, tai sitten lauantaiaamuna 8-9 välillä. Silloin jäävät isän kanssa kotiin aamupalalle ja katsomaan lastenohjelmia. Menen lasten kanssa kauppaan vain, jos heille pitää ostaa esim. kengät. Jos viikolla tarvitaan täydennystä, niin silloin vanhemmista se, joka on myöhempään töissä eikä hae lapsia, käy kotimatkalla kaupassa.
Eli en käy päiväkotiaikana. En tee silloin muuta kuin töitä. Lapset ovat hoidossa 7.30-16.30, ja tuo aika hädin tuskin riittää töihin ja työmatkaan. Usein päivä jatkuu vielä illalla kotona lasten mentyä jo nukkumaan.
jos vain ehtisin. Ei kai kukaan 8h päivässä töitä tekevä edes ehdi? Pk sulkeutuu klo 17 ja työmatkoihin menee 45min/suunta.
Mä haen harvoin lapsia päiväkodista. Mies hakee yleensä lapset. Mä hoidan kaupassa käynnit ja käyn kaupassa suoraan töitten jälkeen. Joskus harvoin kun haen itse lapset, haen heidät suoraan töitten jälkeen.
Poikkeuksena arkivapaat noin kerran kuussa, jolloin käyn kaupassa ennen lasten hakua hoidosta.
Raahaan ne suoraan pihasta rapaisina kauppaan.