Nyt keksin, mikä persuissa viehättää
Ne ovat jotenkin karkeasti aitoja itsejään, eikä mainostoimiston konsultin kouluttamia sliipattuja esiintyjiä. Sellainen kai herättää maanläheisissä suomalaisissa myötätuntoa.
Kommentit (41)
Minuakin ärsyttää tämä etelähelsinkiläinen konsulttimainoskekkuli-Suomi, vaikka en persuja äänestäkään.
On hienoa, että ihminen voi olla kuvassa oma itsensä. Teot puhuvat ja asiat ratkaisevat, eivät sliipatut stylistilookit.
Minuakin ärsyttää tämä etelähelsinkiläinen konsulttimainoskekkuli-Suomi, vaikka en persuja äänestäkään.
On hienoa, että ihminen voi olla kuvassa oma itsensä. Teot puhuvat ja asiat ratkaisevat, eivät sliipatut stylistilookit.
Erityisesti kokoomuksessa tuntuu olevan tärkemäpää se, miltä näyttää, kuin se, mitä on sanottavana.
Kaltaisiaan ihminen hakee. Jos persu-poliitikko ei paljon ole opiskellut eikä paljon tiedä, eikä esiintyminenkään ole ihan estradikelpoista, mutta tunteet ovat aidot ja vakaumus luja, niin vetoaahan se joihinkin.
Jos haluaa keittää muslimit elävältä tai tappaa kaikki muslimitytöt, sehän on vain hienoa. Minä kuitenki mielummin äänestän sitä Punavuoren sliipattua huijaria, joka ei halua näin tehdä. Enkä edes valehtele itselleni.
Jos haluaa keittää muslimit elävältä tai tappaa kaikki muslimitytöt, sehän on vain hienoa. Minä kuitenki mielummin äänestän sitä Punavuoren sliipattua huijaria, joka ei halua näin tehdä. Enkä edes valehtele itselleni.
Tai sitten se punavuoren tyyppi haluaa tehdä ihan saman, mutta konsulttitoimisto on kieltänyt sanomasta asiaa ääneen.
Tai sitten se punavuoren tyyppi haluaa tehdä ihan saman, mutta konsulttitoimisto on kieltänyt sanomasta asiaa ääneen.
luulee että muut ajattelevat kuten hän mutta eivät vaan sano sitä. Mutta on oikeasti olemassa ihmisiä jotka pitävät jokaista ihmistä samanarvoisina, ihmisarvo on sama kaikilla. Itse olen tällainen mutta toki tiedostan että tosi monet pystyvät muitta mutkitta laittamaan ihmiset arvojärjestykseen. Minulla ei ole siihen minkäänlaisia rahkeita.
oli laskelmoiintia, tarkoituksena näyttää, että ollaan "aitoja". persujen vaalibudjetti oli puolueista kolmanneksi suurin heti kokkareiden ja demarien jälkeen, olisi sillä halutessaan saanut ihan ammattimaisen näköistä jälkeä.
luulee että muut ajattelevat kuten hän mutta eivät vaan sano sitä. Mutta on oikeasti olemassa ihmisiä jotka pitävät jokaista ihmistä samanarvoisina, ihmisarvo on sama kaikilla. Itse olen tällainen mutta toki tiedostan että tosi monet pystyvät muitta mutkitta laittamaan ihmiset arvojärjestykseen. Minulla ei ole siihen minkäänlaisia rahkeita.
Pohjimmiltaan pahimipia rasisteja ovat yleensä ne, jotka toitottavat sitä, miten suvaitsevaisia he itse ovat. Tällä he nimenomaan asettavat itsensä muiden yläpuolella ja muita paremmiksi.
Pohjimmiltaan pahimipia rasisteja ovat yleensä ne, jotka toitottavat sitä, miten suvaitsevaisia he itse ovat. Tällä he nimenomaan asettavat itsensä muiden yläpuolella ja muita paremmiksi.
Nämä on niitä, jotka äänekkäästi haukkuvat persuja rasisteiksi, mutta tarkoituksella järjestävät lapsensa johonkin toisella puolella kaupunkia olevaan pitsinnypläyserikoiskouluun, jotta lapsi ei joutuisi siihen mamuja täynnä olevaan lähikouluun!
Nekin, jotka esittävtä suivaitsevaista ovat sisimmissään aikamoisia rasisteja, eivät vaan huomaa omia paheita kun koko ajan etsivät vikoja muista.
oli laskelmoiintia, tarkoituksena näyttää, että ollaan "aitoja". persujen vaalibudjetti oli puolueista kolmanneksi suurin heti kokkareiden ja demarien jälkeen, olisi sillä halutessaan saanut ihan ammattimaisen näköistä jälkeä.
Jotkut vielä vanhasta muistista yrittävät kerätä pisteitä haukkumalla kokoomusta mainostoimiston käyttämisestä. Ja kuitenkin näissä kuntavaaleissa kaikilla muilla paitsi KD:llä oli mainostoimisto apuna. Ilmeisesti joku 1970-luvulle jämähtänyt punaänkyrä edelleen luulee, että mainosotoimisto on ihmisten mielestä ilmestyskirjan peto.
Jotkut vielä vanhasta muistista yrittävät kerätä pisteitä haukkumalla kokoomusta mainostoimiston käyttämisestä. Ja kuitenkin näissä kuntavaaleissa kaikilla muilla paitsi KD:llä oli mainostoimisto apuna. Ilmeisesti joku 1970-luvulle jämähtänyt punaänkyrä edelleen luulee, että mainosotoimisto on ihmisten mielestä ilmestyskirjan peto.
Ei mainostoimiston käyttämisessä mitään pahaa ole, tietysti he osaavat tehdän paremmin hyvännäköiset esitteet ja julisteet yms. Mutta se, että konsulttien avulla luodaan sellaisia feikkejä kuin esim. Katainen, niin onkin ihan toinen juttu. Jokainen sana, jokainen ele, tarkkaan konstulttien suunnittelemaa kuorta. Tätä ilmiötä ei vielä persuissa taida olla.
persujen kotikutoinen ja munaton kampanja johtui taas kerran siitä samasta mistä ennenkin, eli Soini ostaa kampanjan ylihintaan lahjattomalta kaveriltaan Jusulalta.
Katainen jos joku on yksi niistä politikoista jotka tuntuu olevan aitoja ja omana itsenään. Samoin Soini, Arhinmäki. Ville Niinistö on vielä pikkusen epävarman oloinen, ja Jutta U ja Mari K on minusta aina vaikuttaneet vähän siltä kuin ne kokisivat että tässä minä esitän puolueen puheenjohtajaa.
joten pitää mennä melko luomuna!
Erityisesti kokoomuksessa tuntuu olevan tärkemäpää se, miltä näyttää, kuin se, mitä on sanottavana.
kummasteltiin pressanvaalien sössimistä. Mutta nyt siis sössittiin myös kuntavaalit.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012101216195255_uu.shtml
Lisää huomiota saivat asialle tämän PerLooks-sivun ansiosta ja nostamalla itse siitä metelin.