Aika hyvin tuo kinuskikissa tienaa "yhteisöllään" ;)
http://www.hs.fi/talous/Muotibloggaaja+kituuttaa+ruokablogi+ly%C3%B6+le…
"Suosittu leivontablogi Kinuskikissa tuo perustajalleen Sini Visalle jo kunnon tuottoa. Päivätyöstä ja blogista kertyneet tulot olivat viime vuonna 114 000 euroa. Blogitulot kertyvät mainoksista."
ihan hyvin mutta aika ärsyttävä uusin dna:n mainosbanneri sivuston ylälaidassa ja zalandon vaatemainos toisella sivulla, ihan ok olivat vielä ne leivontaan liittyvt mainokset.
Kommentit (49)
mulla latautuu vaan taustakuva...
Kirjalla tienaa 2000-4000euroa
Mistä tiedät? Kyllähän kirjoilla normaalisti tienaa paljon enemmän!
Normaalisti tienaa varmaan tuon muutaman tuhat euroa, mutta kinuskikissan kirja on erittäin suosittu, joten varmaan enemmän. Mitään kultakaivoksia ei pienen kielialueen kirjat ole.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 12:00"]
Pidempi hame olisi ollut paikallaan. Muuten ihan ok.
[/quote] On varmaan ottanut jo opikseen ja esiintyy ensi kerralla juhlapukuisena, sukkahousuin varusteltuna. Toki aina pukukoodi kannattaa tarkistaa etukäteen, jos ei ole aiemmin käynyt juhlatilaisuuksissa.
Hieman ihmettelen suurta suosiotaan, mutta kai näille tavisleipureille on tänä aikana tilausta aivan samoin kuin tosi-tv-ohjelmilla, kevyellä hömpällä. Psykologi Laura Stenroosia lainaten "tosi-TV-tähti haluaa tulla nähdyksi", ehkä sama koskee bloggareitakin, hekin haluavat olla esillä, vaikka leipomalla.
taitaa olla Tammi.
Oli miten oli, ei minustakaan kyseessä enää ole blogi, vaan mainostulojen voimalla pyörivä nettiyhteisö/leivontasivusto. Eikä varsinkaan RUOKAblogi, sillä vaikka tuolla nyt onkin monen monta tonnikala- ja jauhelihapiirakkareseptiä, en minä kyllä perhettäni pelkästään noilla kissan tekeleillä ruokkisi. Voisi olla pikkuisen tuhtia porukkaa meillä muuten.
Ihan hienoahan se silti on, että Kinuskikissa on kehittänyt harrastuksestaan bisneksen, vaikka eivät nuo kakkuset nyt minusta kovin kummoisia ole, eivät ulkomuodoltaan eivätkä resepteiltään (ja paljon on myös muualta "lainattua"). Siksi tuo "blogin" suosio välillä ihmetyttääkin. Mutta selkeästi iso osa ihmisistä haluaa leipoa näitä Kinuskikissan nopeita, helppoja ja näyttäviä(?) leipomuksia suuritöisempien ja innovatiivisempien sijasta. Kullekin siis makunsa mukaan, minä haen reseptini jatkossakin muualta.
Mitä taas tulee tuohon reisiasiaan, niin ymmärrän kyllä miksi valtaosassa kuvista Kinuskikissa esiintyy vain vyötäröstä ylöspäin. Mustista sukkahousuista (tai sukkahousuista ylipäänsä) ja korkokengistä olisi silti saattanut olla apua.
Eikö Kinuskikissa ole Eskimolla duunissa? Ainakin se on yksi syy, miksi Eskimo vahvasti näkyy yhteisösivuillaan. Sitä kuusta kumartaa, jonka juurella asunto:)
Kyllä mainostuloillakin voi elää, jos eivät kirjan ja blogin tulot tulot riittäisi. Ja jos ihan oikein luin haastatteluaan Turun Sanomista, niin eikö uusi kirja ole jo työn alla? Pitää takoa kuumaa rautaa.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2013 klo 13:24"]
Eikö Kinuskikissa ole Eskimolla duunissa? Ainakin se on yksi syy, miksi Eskimo vahvasti näkyy yhteisösivuillaan. Sitä kuusta kumartaa, jonka juurella asunto:)
Kyllä mainostuloillakin voi elää, jos eivät kirjan ja blogin tulot tulot riittäisi. Ja jos ihan oikein luin haastatteluaan Turun Sanomista, niin eikö uusi kirja ole jo työn alla? Pitää takoa kuumaa rautaa.
[/quote]
Ei todellakaan ole Eskimolla duunissa. Kissan päiväduuni ei liity ruokaan tai leivontaan mitenkään ja nyt on siitäkin ollut vapaalla jo tovin aikaa.
Kinuskikissan ohjeisiin voi aina luottaa. Aina jauhomäärät ja nesteen mätsää eikä tarvitse omapäin lisätä jompaa kumpaa. Samoin myös paistoajat toimivat, kun taas tietyissä blogeissa tuntuu että ne on keksitty omasta päästä eikä koko ohjetta leivottu. Itse sain äitienpäivälahjaksi kinuskikissan kirjan ja ohjeita olisi voinut olla enemmän, mutta tosi hyviä neuvoja sieltä olen saanut tulevia kesän juhlatarjoiluja varten.
[quote author="Vierailija" time="04.11.2012 klo 21:46"]
Nainen on muuten tosi hoikka, mutta nuo reidet...huhhuh. Lähellä seisova tuhti täti painaa varmaan tuplasti Kissan verran ja samaa kaliiberia olevat reidet...
[/quote]
Aikuisella naisella sukkahousut kuuluvat juhlapukeutumiseen AINA.
Kyllä on Eskimolla, minä olen kuullut ettei koko viikkoa, mutta on jokatapauksessa. Koodaajaan työt ovat jääneet. Että ihan oikeaa tieota täälläon kerrottu.