Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kauhea väsymys masennusoire vai johtuuko nyt jostain muusta?

Vierailija
01.11.2012 |

Olen usein todella alakuloinen ja voin melkein sanoa kärsiväni lievästä (-keskivaikeast) masennuksesta. Lääkitystä ja terapiaa en ole vielä kokeillut.

Olen ollut nyt jo koko viikon ihan sairaan väsynyt. Nukun normaalisti ja silti väsyttää. Ulkona on koko ajan kauhean pimeää ja se väsyttää vielä enemmän. Tämä väsymys on oikeasti sitä sorttia, että silmiin sattuu ja tuntuu, että silmäluomet painaa pari kiloa. Onko muilla tällasta? Kannattaisiko mennä jo tutkimuksiin?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin menisin kyllä lääkäriin. Oletko kokeillut rautalisää? Mulla auttaa Krauterblutsaft (rautaa ja B-vitamiinia), jos on kova väsy.

Vierailija
2/3 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anemiaa ei minulla ole koskaan ollut, mutta sopii tietenkin tuokin oireisiini. Tietääkö joku voiko kuukautisvuoto aiheuttaa lievän anemian, niin että iskee tällainen sairas väsymys heti vuodon aikana? ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Mulla on ihan normaali hemoglobiini, mutta vuodan kuukautisten aikana niin tajuttomasti että olen viikon joka kuukausia anemian kourissa, hemoglobiini laskee noin 115 tasolle, normaalisti vähintään 135. Kannattaa lisäksi tarkistuttaa kilpirauhasarvot. Väsymys voi johtua myös huonosta sisäilmasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi