Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sopiva paino, jos pituus on 158 cm?

Vierailija
01.11.2012 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevytrakenteinen voi noiden rajojen yläpäässä olla toki vähän pyöreän näköinen, mutta mitäpä sen väliä jos itseä ei haittaa? Terveysriskejä tai muuta vakavaa ei kuitenkaan vielä ole. Eli minusta mikä tahansa paino normaalipainoindeksissä on täysin ok.

Vierailija
2/6 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

painaessani 50 kg. Nyt on 5 kg vähemmän eikä hyvältä näytä eikä tunnu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhyt nainen näyttää herkästi pikkutytöltä jos on äärimmäisen laiha. Pieni pyöreys ja muodot on minusta viehättävämpää. Itse olen 168 ja 60 kiloa on minulle paras paino. Mutta tämähän on yksilöllistä. Terveys on tärkeintä eikä ihmisen ole luonnollista väkisin pitää itseään tietyssä kilomäärässä.

Vierailija
4/6 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen juuri tuon mittainen ja painan nyt 50kg. Ylävartaloni on hirveä rimpula ja alavartalo hieman pyöreä. Ovat eri paria keskenään. Yläkroppa näyttää parhaalta noin 53kg painossa ja alavartaloni noin 47kg. Oma kultainen keskitieni on siis noin 50kg.

Vierailija
5/6 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevytrakenteinen voi noiden rajojen yläpäässä olla toki vähän pyöreän näköinen, mutta mitäpä sen väliä jos itseä ei haittaa? Terveysriskejä tai muuta vakavaa ei kuitenkaan vielä ole. Eli minusta mikä tahansa paino normaalipainoindeksissä on täysin ok.

riippuu kuitenkin vartalon mallista ja lihasten määrästä.

Itse olen 160cm ja olisin jo laiha 50 kiloisena.55 kiloa olisi vielä hyvä. Oma painoni pyörii 57-60 välillä. Alle 57 kilon olisi tosi haasteellista mennä vaikka olisi varmasti tarvetta kun läskejä ja rasvaprosentteja katsoo, mutta kokemus on että se on ihan turhaa kun en pysy siellä. Siispä pysyttelen tässä 58 kilossa +/- kilo.

Niin sen neuvon annan että turhaa laihduttaa hirveän laihaksi jos se vie älyttömästi energiaa ja voimavaroja ja jos siellä on vaikeaa pysytellä. Jokaiselle on kai jokin hyvänolon paino,jossa on helppo olla.

Vierailija
6/6 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

monet ovatkin jo todenneet, että riippuu aikalailla vartalon rakenteesta. Itse olen juuri tuon pituinen ja 50kg olisi hyvä paino, nyt kun on pari kiloa enemmän niin maha pömpöttää näkyvästi. Kun on pienikokoinen niin pienetkin painon muutokset näkyy herkästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan