Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikä teillä ole koskaan ollut virheitä matkapuhelinlaskuissa ??? ei koskaan

Vierailija
01.11.2012 |

liittyen tuohon toiseen ketjuun

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten ole ikinä niitä vaivautunut tutkimaan, joten periaatteessa virheitä on voinut olla.

Vierailija
2/7 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten en tiedä. Laskut on niin pieniä ettei kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ei ole niin suurta intressiä asiaan. Laskut kulkee minun kauttani, joten näen kyllä laskuni, mutten koskaan tarkista sitä niin hirvittävän tarkkaan.

Vierailija
4/7 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ei ole niin suurta intressiä asiaan. Laskut kulkee minun kauttani, joten näen kyllä laskuni, mutten koskaan tarkista sitä niin hirvittävän tarkkaan.

Tällaisille työntekijöille pitäs antaa lemput heti.

Vierailija
5/7 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisille työntekijöille pitäs antaa lemput heti.

Minulla on tapana käyttää työaikaani tuottavaan työhön, sellaiseen mitä voi laskuttaa eteenpäin. Jos käyttäisin vaikkapa tunnin työaikaani 40 euron puhelinlaskun syynäämiseen, ei se olisi työnantajalle kovinkaan tuottoisaa. Toki katson puhelinlaskusta loppusumman, ja mikäli siinä on joku kuukausi silmiinpistävä heitto, silloin tutkin asiaa tarkemmin. Mutta tähän mennessä en tuollaista poikeamaa ole huomannut.

Vierailija
6/7 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole aavistustakaan loppusummasta. Silloin kun vielä maksoin laskut itse, varmaan vilkuilin ne läpi mutta ne olivat sen verran pieniä etten todennäköisesti jaksanut tehdä mitään perusteellista syyniä.

Vierailija
7/7 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikinä virheitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi