Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koirat ovat ällöttäviä raadonsyöjiä!

Vierailija
01.11.2012 |

Kuinka joku voi ottaa kotiinsa rakin, joka on järsinyt jotain mädäntynyttä lampaanpäätä ulkona (hajuketjussa luettua)? Mikä niiden elukoiden päässä viiraa, kun paskaa pitää syödä? Hyi oksetus. Olen entistä tyytyväisempi siitä, että meidän kotiin piskeillä ei ole mitään tulemista.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo tämä terrierijengin omistaja, jonka koirat saavat ihan vapaasti syödä kiinni saamansa tai löytämänsä. Kyllä varsinkin myyriä menee usein, ja jos joku raato löytyy niin kyllä maistuu. Jäniksenkakkapapanat on ihan herkkua, koirien salmiakkia. Muuta paskaa ne ei syö, mutta jos ihmispaskaa jostain löytyy niin siinä pitää kyllä kieriä, minkä jälkeen odottaa kotona perusteellinen pesu tuoksuvalla pesuaineella.

Saapa perheen ihmistenkin immuniteetti harjoitusta kun ne koirat tulee raadon syötyään pussailemaan. Ehkä tämä on syy miksi meillä ei kukaan sairasta edes räkätauteja juuri koskaan.

Vierailija
2/7 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittenhän on 2 raadonsyöjää saman katon alla, kun on koira ja kuolleen eläimen lihaa syövä ihminen yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittenhän on 2 raadonsyöjää saman katon alla, kun on koira ja kuolleen eläimen lihaa syövä ihminen yhdessä.

No, ei sairastele meilläkään kukaan räkätauteja, vaikkei koiria ole eikä tule. Itse olin flunssassa viimeksi 4 vuotta sitten, että silleen. Mutta kehittäkää te vaan vastustuskykyänne paskaisten rakkien avulla.. :DD

AP.

Vierailija
4/7 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ihmisetkin syö mitä kuvattavimpia lisäainepommeja, että itseä inhottaa. Koira on eläin, ja omaa luonnonvaraiset aistinsa. Syövät ne muissa maissa semmoisia ruokalajeja mitkä itseä kuvottaa, mutta kukin tyylillään. Jos mädäntynyt liha on koiran mielestä hyvää, jonkun toisen mielestä homejuusto on parasta maan päällä, ja kolmannen mielestä paistettu lepakko, tai kuten islantilaisilla, maakuopassa mädäntynyt hai....

Vierailija
5/7 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvaa vaan oliko koiralla hetkeen asiaa ihmisten lähelle/haistelemaan/kiehnäämään sen lampaanpäällä herkuttelun jälkeen? :D Koiran henkikin haisi sille mädälle ällötykselle, en ees tajua mistä/miten koira saattoi löytää lampaan IRTOPÄÄN?? Ei kait sellaisia saisi ihan noin vaan jätellä pitkin pihoja?

t. se hajuketjuun kirjoittanut (jonka koira on muuten ulkokoira)

Vierailija
6/7 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon sanoisin, että tekstin kirjottaja on hyvinkin oikassa. Aloittajalla sen sijaan ilmeisesti ei ole varaa syödä hintavampia ruokia? Sillä aloittaja ei näytä tietävän, että murea laadukas liha, kuten naudan sisäfile usein riiputetaan huolellisesti ts. "mädännytetään". Että se siitä.

No, ei sairastele meilläkään kukaan räkätauteja, vaikkei koiria ole eikä tule. Itse olin flunssassa viimeksi 4 vuotta sitten, että silleen. Mutta kehittäkää te vaan vastustuskykyänne paskaisten rakkien avulla.. :DD

AP.

Aloittajan tavasta kirjoittaa näkee hyvin hänen sivistyksen tason. Tämä on itseltäni alilyönti ylipäätään kommentoida näin huonoihin ja ala-arvoisiin provoihin. Yleensä vain nauran aloittajan kaltaiselle roskaväelle. Nyt sattui olemaan luppoaikaa ja siksi vaivauduin kommentoimaan.

Me muuthan olemme syyttömiä siihen, että aloittajalla ja hänenlaisillaan ihmisillä on ongelmia.

Pahoitteluni, että alennuin kommentoimaan ahdasmielisen ihmisen säälittävää purkautumista.

Vierailija
7/7 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki koirat sais hävittää maan päältä. Ei niistä ees oo mitää hyötä, levittää tauteja ja syö kaiken ruoan mitä näkee. Anteeks jos oon 7 vuotta myöhässä