Ahdistaa kun tuntuu, että kaikki
tuttavat teettävät sterilisaatioita. Kauhean lopullista. Ei enää lapsia lähipiiriin.
Kommentit (14)
ihanaa kun kaikkien lähipiirin tenavat alkavat olla isoja koululaisia ja enempää muksuja ei ole tulossa. Voi vihdoinkin istua iltaa ja mökkeillä aikuisten kanssa kunnolla ilman että täytyy koko ajan juosta vahtimassa järven äärellä/herätä aikaisin/tehdä voikkaria, pyyhkiä oksennuksia, auttaa pukemaan tms.
Mä taas olen odottanut tätä aikaa, että voi olla ja matkustaa taas vähän rennommin ystävien kanssa.
tämän odotukseni olevan viimeiseni. Kait olen sitten jo niin vanha, että näin on. ap
ei tarvita hormonaalista ehkäisyä ja ei tule ei-toivottuja lapsia ja abortteja. Älä snä toisten elämästä murehdi, tee itse lapsia jos haluat. ON hyvä kun ihminen tuntee rajansa.
Jotenkin rinnastan tämän siihen, että ollaan kaikki nyt lapsemme tehty, vanhoja ja ei mitään hauskaa luvassa nytten. ap
Sulla on varmaan tosi pienet lapset jos noin ajattelet : D
Usko tai älä, sullekin koittaa se hetki jolloin alkaa tuntua että nyt riitti mulle kiitos.
sittenhän se hauska vasta alkaa, kun lapset on vähän isompia. tietysti voi tehtailla nelikymppisenä riskiraskauksia ja itkeä sitten keskeytystä kun sikiöllä on joku trisomia. tai päätyä vaikeavammaisen omaishoitajaksi.
älä nyt ainakaan näille ystävillesi asiasta vollota, muiden lapsiluvun kommentoiminen etenkin "mua niin surettaa kun te teette eri tavalla kuin toivon" on ihan toooosi tahditonta!
6v, 2v ja olen raskaana. Ja kyllä nautin tästä kauheasti. ap
enpä tullut ajatelleksi että aiheutin mahdollisesti murhetta lähipiirilleni tällä ratkaisulla, pikemminkin luulen että kaikki huokaisivat helpotuksesta : )
7 alkio siirron jälkeen nolla raskautta, joten kovin lopulliselta tämäkin tuntuu.
pikkulapsiajan jälkeen vasta hauska koittaakin :)
Minua taas ahdistaa, kun "kaikki" läheiset ovat raskaana. Että meitä on moneen junaan.
T: Lapseton sinkku, 33 v.
ratkaisuja? Itse en tekisi. Mistä sen tietää muuttuuko mieli? ap