Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa kun tuntuu, että kaikki

Vierailija
31.10.2012 |

tuttavat teettävät sterilisaatioita. Kauhean lopullista. Ei enää lapsia lähipiiriin.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ratkaisuja? Itse en tekisi. Mistä sen tietää muuttuuko mieli? ap

Vierailija
2/14 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa kun kaikkien lähipiirin tenavat alkavat olla isoja koululaisia ja enempää muksuja ei ole tulossa. Voi vihdoinkin istua iltaa ja mökkeillä aikuisten kanssa kunnolla ilman että täytyy koko ajan juosta vahtimassa järven äärellä/herätä aikaisin/tehdä voikkaria, pyyhkiä oksennuksia, auttaa pukemaan tms.

Mä taas olen odottanut tätä aikaa, että voi olla ja matkustaa taas vähän rennommin ystävien kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän odotukseni olevan viimeiseni. Kait olen sitten jo niin vanha, että näin on. ap

Vierailija
4/14 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvita hormonaalista ehkäisyä ja ei tule ei-toivottuja lapsia ja abortteja. Älä snä toisten elämästä murehdi, tee itse lapsia jos haluat. ON hyvä kun ihminen tuntee rajansa.

Vierailija
5/14 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin rinnastan tämän siihen, että ollaan kaikki nyt lapsemme tehty, vanhoja ja ei mitään hauskaa luvassa nytten. ap

Vierailija
6/14 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on varmaan tosi pienet lapset jos noin ajattelet : D

Usko tai älä, sullekin koittaa se hetki jolloin alkaa tuntua että nyt riitti mulle kiitos.

Vierailija
7/14 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sittenhän se hauska vasta alkaa, kun lapset on vähän isompia. tietysti voi tehtailla nelikymppisenä riskiraskauksia ja itkeä sitten keskeytystä kun sikiöllä on joku trisomia. tai päätyä vaikeavammaisen omaishoitajaksi.

älä nyt ainakaan näille ystävillesi asiasta vollota, muiden lapsiluvun kommentoiminen etenkin "mua niin surettaa kun te teette eri tavalla kuin toivon" on ihan toooosi tahditonta!

Vierailija
8/14 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

6v, 2v ja olen raskaana. Ja kyllä nautin tästä kauheasti. ap

Vierailija
9/14 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia 5 ja ikää 42

Vierailija
10/14 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä tullut ajatelleksi että aiheutin mahdollisesti murhetta lähipiirilleni tällä ratkaisulla, pikemminkin luulen että kaikki huokaisivat helpotuksesta : )

Vierailija
11/14 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 alkio siirron jälkeen nolla raskautta, joten kovin lopulliselta tämäkin tuntuu.

Vierailija
12/14 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkulapsiajan jälkeen vasta hauska koittaakin :)

Vierailija
13/14 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas ahdistaa, kun "kaikki" läheiset ovat raskaana. Että meitä on moneen junaan.

T: Lapseton sinkku, 33 v.

Vierailija
14/14 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet omituinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän